PDA

View Full Version : PRO Voltage Stabilizer....



vangelis
27th January 2006, 02:25
Το εχει δοκιμασει κανεις? η κατι παρομοιο?
Το εγκατεστησα σημερα μαζι με καλωδια γειωσης 6 σημειων.Λενε οτι ο συνδυασμος αυτων των 2 ειναι οτι καλυτερο για την σωστη κυκλοφορια του ηλεκτρισμου του αυτοκινητου(απωλειες κτλ) και το κυριοτερο ειναι οτι σε προστατευει απο τυχων προβλημα ηλεκτρολυσης.
Λεει οτι αυξανει 2-3 ιππους την ιπποδυναμη(****)....την ροπη(*** επισης)...καλυτερευει την ποιοτητα του ηχου στο cd player(μπορει)...καλυτερη ανταποκριση(μπα....) και 2-3 αλλα.
Τελοσπαντων καλο κανει και κακο οχι.Η εργοστασιακη γειωση δεν ειναι και οτι καλυτερο.

***MOD EDIT***

Z3N3N_RX8
27th January 2006, 02:53
ποσα ειπαμε σου εκατσε; και τα 2 μαζι. :!:

No_Fear
27th January 2006, 11:16
σαν http://www.buddyclub.jp/product/condenser/img/condenser.gif και http://image.www.rakuten.co.jp/tire1ban/img10581628610.jpeg ?

The Ace
27th January 2006, 11:28
Το ηλεκτρικό σύστημα ενός καινούριου αυτοκινήτου ΔΕΝ έχει προβλήματα (εκτός αν μιλάμε για Fiat της δεκαετίας του '80 :P ).
Τέτοια mods χρειάζονται για αυτοκίνητα που έχουν κάνει τα χιλιόμετρά τους, και πλέον έχουν αρχίσει οι φθορές.....
Α, και όσον αφορά στην "βελτίωση" που διαφημίζουν, δεν είναι αύξηση, είναι απλώς επαναφορά στην αρχική κατάσταση. Κοινώς σου επαναφέρουν τα όποια άλογα, ροπή και ηλεκτρικά καλή λειτουργία που θα έχεις χάσει λόγω φθορών :wink:

GeoRx 8
27th January 2006, 13:35
Ειναι δυνατον το ρευμα ρε πάιδια να αυξανει ιππους και ροπη????

Αν ειναι τοτε να βαλω ενα καλωδιο της ΔΕΗ μεσα να σκαβει :shock: :lol: :lol:

No_Fear
27th January 2006, 14:16
σίγουρα άλογα δεν δίνουν,αλλα αυτά δεν είναι απλές γκιόσης είναι και Stabilizer που πιστεύω θα κάνει καλο (για τα ρεύματα του αυτοκινητου)

vangelis
27th January 2006, 18:37
Το ηλεκτρικό σύστημα ενός καινούριου αυτοκινήτου ΔΕΝ έχει προβλήματα (εκτός αν μιλάμε για Fiat της δεκαετίας του '80 :P ).
Τέτοια mods χρειάζονται για αυτοκίνητα που έχουν κάνει τα χιλιόμετρά τους, και πλέον έχουν αρχίσει οι φθορές.....
Α, και όσον αφορά στην "βελτίωση" που διαφημίζουν, δεν είναι αύξηση, είναι απλώς επαναφορά στην αρχική κατάσταση. Κοινώς σου επαναφέρουν τα όποια άλογα, ροπή και ηλεκτρικά καλή λειτουργία που θα έχεις χάσει λόγω φθορών :wink:
Εδω εχω μαθει οτι στα 7αρια υπηρχε καποιο προβλημα ηλεκτρικο.Και γω πριν ενα χρονο ειχα πεσει θυμα ηλεκτρολυσης στο 8 μου....ΑΡΑ καλο ειναι να υπαρχει ενα earthing kit και ενα voltage stabilizer.

vangelis
27th January 2006, 18:44
σαν http://www.buddyclub.jp/product/condenser/img/condenser.gif και http://image.www.rakuten.co.jp/tire1ban/img10581628610.jpeg ?
κατι παρομοιο.το κιτ της γειωσης ειναι σαν ενας δακτυλιος που βιδωνει στον αρνητικο πολο της μπαταριας και απο κει φευγουν 6 καλωδια (πολυ πιο χοντρα απο τα μαμισια) και τα γειωνεις σε ορισμενα σημεια.
Το voltage stabilizer εχει 2 καλωδια .Το ενα ενωνεται στον αρνητικο και το αλλο στον θετικο πολο της μπαταριας.Το κουτακι του το στερεωνεις καπου.Ειναι water proof και water resistant . Το μονο που καταλαβα να γινεται απο αυτα που λεει ειναι οτι ξεκινα πολυ πιο γρηγορα το αυτοκινητο στο μιζαρισμα.

spirozz
27th January 2006, 20:06
Βαγγέλη δηλαδή τι ακριβώς συμβαίνει σε περίπτωση ηλεκτρόλυσης???

No_Fear
27th January 2006, 21:24
ποσα πηρες το stabilizer ?

georgge
27th January 2006, 23:00
σίγουρα άλογα δεν δίνουν,αλλα αυτά δεν είναι απλές γκιόσης είναι και Stabilizer που πιστεύω θα κάνει καλο (για τα ρεύματα του αυτοκινητου)

Ούτε το Stabilizer (μάλλον regulator) κάνει τίποτα. Αν θέλεις μπορώ να μπώ σε τεχνικές λεπτομέρεις.

Με λίγα λόγια: πεταμένα λεφτά...

vangelis
27th January 2006, 23:03
Βαγγέλη δηλαδή τι ακριβώς συμβαίνει σε περίπτωση ηλεκτρόλυσης???
Σπυρο θα βρεις δικο μου θεμα στο "ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ-Δυσλειτουργιες" με τιτλο Προβλημα Ηλεκτρολυσης....αναλυτικοτα το! 8)
παντως δεν ειναι και οτι πιο ευχαριστο να σου τυχει.

vangelis
27th January 2006, 23:04
ποσα πηρες το stabilizer ?
35 λιρες το stabilizer και 65 λιρες το κιτ γειωσης.

Z3N3N_RX8
28th January 2006, 04:51
κατι τετοιο εβαλε ο Βαγγελακης

No_Fear
28th January 2006, 11:30
thanks,εγώ σκέφτομαι να βάλω αυτό τις SUN,βγάζει και η ίδια εταιρία kit γειώσεων

red runer
28th January 2006, 20:15
Τα ρευματα παιζαν και παιζουν παντα ρολο στην καλη λειτουργια ενος κινητηρα σαν τεστ για σας που εχετε μεγαλες καταναλωσεις ρευματος απο ηχητικες εγκαταστασεις προσπαθηστε να τοδωσετε το αυτοκινητο με φουλ db και τα φωτα για τελικες η ρεπριζ ουτε 9sec/0-100 δεν θα δειτε λογο μεγαλης καταναλωσης φορτιου, με αποτελεσμα να ζοριζονται εγκεφαλος και λοιπα ηλεκτρικα συστηματα για την σωστη λειτουργια τους. Καλο ειναι λοιπον να υπαρχει ενας σωστος Stabilizer και μια καλη γειωση οχι για να παρουμε αλογα και ροπες αλλα για την πιο ικανοποιητικη λειτουργια του κινητηρα μας

georgge
28th January 2006, 21:49
Σάκη δεν ήθελα να μπω σε τεχνικές λεπτομέρειες για να μη γίνω κουραστικός. Ελπίζω όμως τα παρακάτω να βοηθήσουν στη κατανόηση της λειτουργίας του stabilizer:

Ο ενναλάκτης των αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του κινητήρα παράγει ρεύμα όπως το δυναμό στα ποδήλατα. Ο κατασκευαστής έχει φροντίσει το παραγόμενο ρεύμα να είναι τουλάχιστο 30% περισσότερο από τις μέγιστες απαιτήσεις των ηλεκτρικών φορτίων του αυτοκινήτου. Αυτό, με απλά λόγια σημαίνει, ότι το δυναμό είναι ικανό να παράγει περισσότερο ρεύμα από όσο απαιτείται ακόμη και αν έχουμε το εργοστασιακό ράδιο-CD στο μέγιστο, τους θερμαντήρες ανοιχτούς, τους προβολείς αναμμένους, ανοιγοκλείνουμε τα παράθυρα και τα alarm λειτουργούν. Με όλα τα φορτία συνδεμένα ο ενναλάκτης είναι ικανός να φορτίζει τη μπαταρία και να περισσεύει ρεύμα για τυχόν επιπλέον φορτία.

Μέχρι εδώ όλα καλά σχετικά με το ρεύμα. Τι γίνεται όμως με τη τάση? Ο ενναλάκτης παρέχει τάση μεγαλύτερη από 13,8 Volts και ο ενσωματωμένος σταθεροποιητής (regulator) φροντίζει να τη κρατάει σταθερή στη περιοχή των 12,5 έως 13,8 Volts. Αυτό γίνεται γιατί με την αυξομείωση των φορτίων μεταβάλλεται και η τάση. Όσο μεγαλύτερη κατανάλωση έχουμε (πχ. περισσότερο ήχο στα μεγάφωνα) τόσο η τάση πέφτει (νόμος του Ohm).

Αν τώρα κάποιος συνδέσει δύο τελικούς ενισχυτές 1.500Watts και ο ενναλάκτης του αυτοκινήτου δεν μπορεί να καλύψει τις απαιτήσεις σε ρεύμα τότε όσους stabilizer και να βάλεις δεν κάνεις απολύτως τίποτα. Η λύση στη περίπτωση αυτή είναι η τοποθέτηση μεγαλύτερου ενναλάκτη ικανού να καλύψει τα απαιτούμενα φορτία και μεγαλύτερη μπαταρία με περισσότερα αμπερώρια (Ah) για περισσότερο αποθηκευμένο φορτίο. Η χρήση πυκνωτών βοηθάει στο εξής: φορτίζουν όταν δεν υπάρχουν μεγάλες καταναλώσεις (π.χ παύση του Super Bass) και παροχή ρεύματος όταν η κατανάλωση είναι οριακή (Bass Beat).

Το stabilizer ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ σε καμία περίπτωση να παράγει ρεύμα ούτε να ανεβάσει τη τάση (αν αυτή έχει γονατίσει λόγω υπερκατανάλωσης). Το μόνο που ίσως μπορεί να κάνει είναι να "κλαδέψει" τυχόν κορυφές της τάσης για να προστατεύσει τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου, κάτι που είναι μάλλον αδύνατο να συμβεί αφού ο regulator του αυτοκινήτου κάνει τη δουλειά του μια χαρά. :wink:

My one cent !!!