PDA

View Full Version : Ηλιακος συντηρητης μπαταριων



DANNY
4th October 2011, 10:17
http://www.ebay.com/itm/4-Watt-12v-Volt-Solar-Panel-Trickle-Car-Battery-Charger-/120788297436?pt=UK_Campervan_Caravan_Accessories&hash=item1c1f8b26dc

παιδια για δωστε(και σωστε) λιγο απο το χρονο σας,και πειτε μου αν αυτο το πραγμα μπορει να κρατησει φορτισμενη τη μπαταρια μας.οπως καταλαβατε χρησιμοποιω πολυ λιγο το αυτοκινητο ειδικα το καλοκαιρι.

υπαρχει λοιπον η αναγκη για ενα τετοιο μηχανημα.στο λιγο που εψαξα βρηκα οτι 1,5w=200mA

4w=350mA που ειναι το συγκεκριμενο και μπορει να φτασει μεχρι 40w=900mA.

αν καποιος γνωριζει σχετικα με τετοια θεματα παρακαλω ας μας δωσει τα φωτα του.

ο ηλεκτρολογος μου που ρωτησα μου ειπε οτι θα κανει δουλεια και αυτος με τα 200mA, γιατι περιπου τοση ειναι και η καταναλωση των μνημων του αυτοκινητου.

Soulis
4th October 2011, 13:42
Αφού το χρησιμοποιείς λίγο το αυτοκίνητο... τί τις θες τις μνήμες ???
Βγάζε καλήτερα τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας να ξεμπερδευεις ή τουλάχιστον βάζε το μπροστά 1 φορά την εβδομάδα ή στις 10 μέρες.

Τέτοια κινέζικα κόλπα εγω προσωπικά δεν τα εμπιστευομαι... μπορεί και να κάνει δουλειά βέβαια... ποιος ξέρει...

Το κυριότερο πάντως είναι να δουλευει που και που το μοτέρ και να κυκλοφορούν τα λάδια και τα υγρά... η μπαταρία είναι το λιγότερο στην συγκεκριμενη περίπτωση.

Θα έλεγα πάντως να πάρεις έναν μικρό φορτιστη μπαταρίας... μπορεί να δώσεις 5 φράγκα παραπάνω αλλα τουλάχιστον θα είναι κάτι πιο χρήσιμο και πιο λειτουργικό.
Εγώ πχ. έχω ένα τέτοιο => http://www.batterycenter.gr/product_info.php?products_id=524

DANNY
5th October 2011, 07:17
ετσι το κανω μεχρι τωρα βρε σουλι με ενα μικρο φορτιστη,απλα ειπα γι'αυτο επειδη ειναι ποιο ευκολα.

για να μην κανω ολη αυτη τη μανουβρα για να παω μια βολτα.

DANNY
12th October 2011, 15:24
λοιπον παιδες το ως ανω συστημα παρεληφθει,ενωθηκε και προς το παρων ολα βαινουν καλως.

συντομα θα υπαρξει ενημερωση και για τα αποτελεσματα.

Soulis
12th October 2011, 16:19
Δεν μετράς και με ένα πολύμετρο τί τάση βγάζει στην έξοδό του... ???

DANNY
12th October 2011, 19:12
απο 12,5 εως 14,5 βολτ και 180 εως 200 μιλιαμπερ αναλογα το ποσο το βλεπει ο ηλιος και μπορει να δωσει 4 βατ την ωρα στη μπαταρια ειναι συντηρητης δλδ δεν μπορει να φορτισει μια εντελως φλατ μπαταρια.

επισης εχει προστασια για υπερφορτιση και διακοπη οταν δεν φορτωνει το βραδυ,για να μην γινετε αντιστροφη φορτιου.

νομιζω οτι ειναι αρκετα ασφαλες,βεβαια θα δειξει σε δυο τρις μερες τι ακριβως μπορει να κανει ως τοτε υπομονη και θα μαθουμε.

Soulis
12th October 2011, 19:48
Αυτα τα μέτρησες εσύ ή τα λέει ο κατασκευαστής ???

DANNY
12th October 2011, 20:23
τα βολτ ναι τα μετρησα εγω πηγαινοντας το πανελ απο τον ηλιο στη σκια τα αλλα τα λεει ο κατασκευαστης.

Soulis
12th October 2011, 21:19
A... OK λοιπόν... για να δούμε τώρα τί μπορεί να καταφέρει... keep us posted !!!

georx8
13th October 2011, 00:29
Μπάς και σου δινουν και καναν ηλιο μαζί γιατι εγω το εχω σε γκαραζ;gdg67gdg67

Soulis
13th October 2011, 06:18
Τετοιο ήλιο εννοείς ???
http://ne.pasok.gr/athessaloniki/wp-content/uploads/2011/04/PASOK.gif

georx8
13th October 2011, 08:52
Ωχ παναια΄μ το σύμβολο του Σατανά

DANNY
13th October 2011, 15:16
φτου φτου ξορκισμενος στον απυγανο.

georx8 μακραινεις τα καλωδια και το βγαζεις εξω καπου μονιμα,μην φοβασαι ειναι αδιαβροχο.
και δουλευει ακομα και με βαρια συννεφια.παντως για ενημερωση εχω παει τη μπαταρια στον ηλεκτρολογο,για ελενχο και φορτιση,και στα μεσα της εβδομαδας θα μαθουμε αμα δουλευει η οχι,παντως να πω οτι απο περιεργεια το εβαλα χωρις τη μπαταρια πανω στο αμαξι βεβαια δεν δοκιμασα να βαλω μπροστα,αλλα οι λυχνιες αναψαν.

ποτε απο δω και περα βλεπουμε!!!

george123
13th October 2011, 15:26
Πρόσφατα αγόρασα από το practiker έναν φορτιστή με 37 ευρώ λόγο του οτι δεν μετακινώ το αμάξι πολύ τον χειμώνα έχω 2ο......πραγματικά κάνει δουλειά.....τον άφησα πανω στην μπαταρία μία μέρα και μέτρησα τι volt διαβάζει ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου πρίν και μετά με ανοικτό διακόπτη..... πρίν 11,7 μετά 12,3

GtC
21st October 2011, 20:59
Κι εγώ έχω πάρει ένα αντίστοιχο σύστημα
Δοκίμασα να το συνδέσω στον αναπτήρα αλλά το άφησα γιατί - αν θυμάμαι καλά - μου αναβόσβηνε/ τρεμόπαιζε ο φωτισμός στο ηχοσύστημα(ενώ το αμάξι ήταν σβηστό)
Στην μπαταρία όταν το σύνδεσα φαινόταν να δουλεύει αλλά ακόμα λέω ότι θα κάνω επέκταση τα καλώδια να τα περάσω μέσα στο ντουλαπάκι για να το αφήσω μόνιμα στο ταμπλό
Εσείς πώς το έχετε συνδεδεμένο?

DANNY
22nd October 2011, 15:06
εγω φιλε με μια μικρη προεκταση στα καλωδια το εχω με τα κροκοδειλακια κατευθειαν στη μπαταρια γιατι ο αναπτηρας μας δεν δουλευει οταν το αμαξι ειναι σβηστο.
το θεμα ειναι οτι η μπαταρια ειναι 70AH και του πεφτει μεγαλη(ειναι 4 βατ)σε ποιο μικρη που τον εβαλα (της μηχανης επειδη εχει κι αυτη ραδιοσιντι αρα και μνημες)ειναι μια χαρα αρα το συμπερασμα που βγαινει ειναι οτι η μεγαλες μπαταριες θελουν 10-15 βατ.

παντως ο δικος μου δεν πηγε χαμενος!!!

GtC
23rd October 2011, 01:17
Από ότι έχω καταλάβει δεν έχει σημασία η χωρητικότητα της μπαταρίας αφού αυτά τα μηχανάκια Δεν φορτίζουν άδεια μπαταρία, απλά συντηρούν τις απώλειες που τυχόν έχεις όταν το έχεις ακινητοποιημένο για πολύ καιρό. Οι δικές μου απώλειες μετρημένες είναι γύρω στο 0,5

DANNY
24th October 2011, 15:05
για το μεγεθος της μπαταριας δεν γνωριζω να σου πω, αλλα σιγουρα το οχταρι εχει μεγαλυτερη καταναλωση απο την μηχανη, οποτε ειναι λογικο να δουλευει με τη μικρη μπαταρια κι οχι με τη μεγαλη.

παντως το σιγουρο ειναι οτι δινει πολυ ποιο μικρο φορτιο απο αυτο που καταναλωνει οποτε θελει πιο μεγαλα βατ και περισοτερα μιλιαμπερ για να στρωσει η κατασταση.