PDA

View Full Version : ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ Η ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ



northern
2nd August 2005, 21:56
ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΟΜΟΣΤΑΥΛΟ MX5 mazdaspeed

Walker
3rd August 2005, 10:09
Αγαπητέ Northern rx, αν θες γράψε δυο λόγια για το σκοπό που άνοιξες το συγκεκριμένο θέμα, προκειμένου να είναι κατανοητό στα μέλη, ποιό σκοπό εξυπηρετεί η συζήτηση που άνοιξες καθώς επίσης και για τους mods να μπορούν να εκτιμήσουν αν ένα θέμα βρίσκεται στη σωστή θεματική ενότητα. ;-)

northern
3rd August 2005, 11:58
^Eχεις δικιο. Εδω μπορουμε να συζηταμε για τα καινουργια μοντελα της αγορας ή και για ειδικες εκδοσεις βελτιωτικων οικων.
Το ανοιξα εδω γιατι ειναι car talk.. :?
και γενικα συζητησεις για αλλα αυτοκινητα υπαρχουν λιγες και σκορπιες στο forum. :wink: Σε λιγο θα συζηταμε αν το rx εχει φυσικες αναγκες..

red runer
3rd August 2005, 12:07
Εχει φυσικες αναγκες ποιος ειπε οτι δεν εχει.

jin kazama
3rd August 2005, 16:12
Και.........μιλόντας για φυσικές ανάγκες......μάλλον :lol: πρέπει να έχει... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

northern
3rd August 2005, 16:28
Eνταξει θα αλλαξω κ το θεμα του thread :shock:

Terminator
3rd August 2005, 16:51
Ψηφίζω την φωτο: 564 jpg :D

jin kazama
3rd August 2005, 19:09
Ψηφίζω την φωτο: 564 jpg :D


Tην ψηφίζεις γιατι δεν είδες την φάτσα της αν την δεις τοτε έλα να μου πεις :lol:

jin kazama
3rd August 2005, 19:18
Ρε παιδιά τελικά ο demis τι έκανε το πήρε το τζιπ ?

Nick_RX_8
3rd August 2005, 19:58
Εγω λεω να αφησετε να ασχετα και να επανελθετε στο θεμα που ειναι τα νεα μοντελα. :roll:

asd
3rd August 2005, 20:57
^Και νέα και μοντέλα έχει το thread.....20χρονα μάξιμουμ! :lol: :lol:

Το σήμα "Ακατάλληλο για ανηλίκους" να βάλουμε μόνο!

jin kazama
4th August 2005, 16:14
Εγω λεω να αφησετε να ασχετα και να επανελθετε στο θεμα που ειναι τα νεα μοντελα. :roll:


οκ ! sorry Nick.

FcW_JaLeCo
30th September 2005, 01:15
Σιγουρα θα εχετε ακουσει για το ΕVO9 και το ανανεωμενο Subaru Impreza... να και το ολοκαινουργιο ΕVO πολυ προχωρημενη σχεδιαση (επιτελους) αναμενεται πολυ δυνατο, υπομονη μεχρι το 2007.
http://x2.putfile.com/9/27115424559-thumb.jpg (http://putfile.com/pic.php?pic=9/27115424559.jpg&s=x2)

Θυμαμαι οταν πρωτοειδα αυτο το Subaru (2003) ειπα στον εαυτο μου πρεπει να το οδηγησω οπωσδηποτε πριν πεθανω, τελικα συμβιβαστηκα και με το 8ρι απο το οποιο δανειζεται τις freestyle πορτες και το σαλονι με μονο 4 θεσεις.
http://x2.putfile.com/9/27116114914-thumb.jpg (http://putfile.com/pic.php?pic=9/27116114914.jpg&s=x2)

ρε παιδια γιατι κανουν τοσο ωραια αυτοκινητα οι ιαπωνες?

GeoRx 8
30th September 2005, 01:26
Εξω απο το μαγαζι :D

Red F16
30th September 2005, 03:55
Βρε τι μου θυμίζει... τι μου θυμίζει...

http://www.netcarshow.com/renault/2005-egeus_concept_car/800x600/wallpaper_0d.htm

http://www.netcarshow.com/renault/2005-egeus_concept_car/800x600/wallpaper_01.htm

Ασχέτως που είναι SUV επιμένω πως κάτι μου θυμίζει...
Είναι το concept car της Renault όπως παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη. Προσωπικά το βρίσκω επιεικώς αίσχος! :evil: Βέβαια μέχρι να βγει (αν βγει) στην παραγωγή το τελικό, θα επέλθουν πολλές αλλαγές. Γιατί Θεέ μου να μην υπάρχει copyright στα αυτοκίνητα να τους τραβήξει η Mazda μια μήνυση? :lol: 4θέσιο SUV! :evil: ΗΜΑΡΤΟΝ που λέει και κάποιος!

Προσέξατε πού είναι οι ζώνες ασφαλείας? No comments! :evil:

Red F16
30th September 2005, 04:01
Όλα τα νέα από Φρανκφούρτη μεριά...
http://www.netcarshow.com/ncs_iaa2005.htm
Έτσι για να "πάρετε μάτι"... όσοι δεν το έχετε ήδη κάνει.

ΥΓ. Δείτε οπωσδήποτε το 2005 AC Schnitzer Tension M6 Concept,
το 2006 BMW 320si E90 WTCC,
αλλά και το 2006 Subaru Impreza WRC Prototype! :shock:

FcW_JaLeCo
28th November 2005, 00:38
Βρε τι μου θυμίζει... τι μου θυμίζει...

http://www.netcarshow.com/renault/2005-egeus_concept_car/800x600/wallpaper_0d.htm

http://www.netcarshow.com/renault/2005-egeus_concept_car/800x600/wallpaper_01.htm

Ασχέτως που είναι SUV επιμένω πως κάτι μου θυμίζει...
Είναι το concept car της Renault όπως παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη. Προσωπικά το βρίσκω επιεικώς αίσχος! :evil: Βέβαια μέχρι να βγει (αν βγει) στην παραγωγή το τελικό, θα επέλθουν πολλές αλλαγές. Γιατί Θεέ μου να μην υπάρχει copyright στα αυτοκίνητα να τους τραβήξει η Mazda μια μήνυση? :lol: 4θέσιο SUV! :evil: ΗΜΑΡΤΟΝ που λέει και κάποιος!

Προσέξατε πού είναι οι ζώνες ασφαλείας? No comments! :evil:
Που να δεις τι αλλο εχω, απο τοτε που βγηκε το ΡΧ8 ολοι οι car designers επεσαν πανω του, σα λυσσασμενοι
http://x12.putfile.com/11/33014262115-thumb.jpg (http://putfile.com/pic.php?pic=11/33014262115.jpg&s=x12)
σας θυμιζει κατι...?

Gillete 13b msp
6th December 2005, 12:44
Παιδες ποια ειναι η γνωμη σας για το νεο Golf 1.4 TSI 170hp που βγαινει σε λιγο καιρο? Η VW λανσαρει στον κινητηρα TSI την τεχνολογια twincharger, πραγμα που στην ουσια σημαινει οτι τοποθετειται εν σειρα ενας μηχανικος συμπιεστης (κατι σαν κompressor) που λογω της υψηλης σχεσης μεταδοσης (5:1) τροφοδοτει απτις 1100rpm! ως τις 3000rpm τον κινητηρα με 2.5 bar!! σταθερη πιεση. Απο τις 3000rpm κ μετα σταματαει την παροχη πιεσης ο μηχανικος συμπιεστης κ αναλαμβανει ενας στροβιλοσυμπιεστης ο οποιος διατηρει κ την πιεση σταθερα στα 2.5bar.
Δε σας κρυβω οτι ψιλοκουφαθηκα οταν ακουσα αυτα τα νουμερα (2.5 bar :shock: σταθερη πιεση απτο ρελαντι ως τον κοφτη!) κ πραγματικα δεν ξερω στο θεμα αξιοπιστια τι θα παιχτει..
Εκτος κ αν η VW φροντισε να φορεσει στον tsi πιστονια Accralite... :wink:

nikolasrx8
6th December 2005, 12:51
Παιδες ποια ειναι η γνωμη σας για το νεο Golf 1.4 TSI 170hp που βγαινει σε λιγο καιρο? Η VW λανσαρει στον κινητηρα TSI την τεχνολογια twincharger, πραγμα που στην ουσια σημαινει οτι τοποθετειται εν σειρα ενας μηχανικος συμπιεστης (κατι σαν κompressor) που λογω της υψηλης σχεσης μεταδοσης (5:1) τροφοδοτει απτις 1100rpm! ως τις 3000rpm τον κινητηρα με 2.5 bar!! σταθερη πιεση. Απο τις 3000rpm κ μετα σταματαει την παροχη πιεσης ο μηχανικος συμπιεστης κ αναλαμβανει ενας στροβιλοσυμπιεστης ο οποιος διατηρει κ την πιεση σταθερα στα 2.5bar.
Δε σας κρυβω οτι ψιλοκουφαθηκα οταν ακουσα αυτα τα νουμερα (2.5 bar :shock: σταθερη πιεση απτο ρελαντι ως τον κοφτη!) κ πραγματικα δεν ξερω στο θεμα αξιοπιστια τι θα παιχτει..
Εκτος κ αν η VW φροντισε να φορεσει στον tsi πιστονια Accralite... :wink:

Αλλο ενα GOLF που θα μας την λεει στα φαναρια...
Και πολλοι ασχετοι που θα το παιζουν οδηγαρες...

john74
6th December 2005, 13:00
:wink:[/quote]

Αλλο ενα GOLF που θα μας την λεει στα φαναρια...
Και πολλοι ασχετοι που θα το παιζουν οδηγαρες...[/quote]

Για το συγκεκριμενο δε νομιζω διοτι το 0-100 του ειναι στα 7,9 και η τελικη του μικροτερη απο το Challenge κι αν θυμαμαι καλα με παρομιες ροπες,οποτε μαλλον θα βλεπει το ομορφο πισω μερος καθε RX8 :wink:

nikolasrx8
6th December 2005, 13:19
Ναι,αλλα ξερεις πως ειναι η κατασταση...
Ολοι το παιζουν γρηγοροι,
τελικα πιστευουν οτι οντως ειναι
και μετα την πατανε ΑΑΑΣΧΗΜΑ!!! :lol: :lol: :lol:
john74 που μενεις στο μαρουσι???

Gillete 13b msp
6th December 2005, 13:46
^ Δε νομιζω να υπαρχει λογος ανησυχιας ουτε για το challenge, τουλαχιστον για φαναρι (κ μαμα το Golf), μονο παιδια να κραταμε αποστασεις γιατι 2.5 bar ειναι αυτα μην φαμε στη μαπα κανα μπιελοπιστονο ιπταμενο.. απτο πουθενα κ ψαχνομαστε...
Χρονια πολλα φιλε κ για τη γιορτη σου.

nikolasrx8
6th December 2005, 13:51
^ Δε νομιζω να υπαρχει λογος ανησυχιας ουτε για το challenge, τουλαχιστον για φαναρι (κ μαμα το Golf), μονο παιδια να κραταμε αποστασεις γιατι 2.5 bar ειναι αυτα μην φαμε στη μαπα κανα μπιελοπιστονο ιπταμενο.. απτο πουθενα κ ψαχνομαστε...
Χρονια πολλα φιλε κ για τη γιορτη σου.

Σωστοοοος!!!! :wink:
Σ'ευχαριστω πολυ ρε φιλε :D

Yiannis
6th December 2005, 19:14
Θα δειξει κ αυτο τι νεο φρουτο ειναι, ο χρονος ειναι ο καλυτερος γιατρος.... Παντως ειναι γεγονος, σβελτα αυτοκινητα σε χαμηλη τιμη κανουν πολλους υποτιθεμενους γρηγορους να θελουν να υπερβουν εαυτόν... :twisted:

Gvs
6th December 2005, 23:19
Δε σας κρυβω οτι ψιλοκουφαθηκα οταν ακουσα αυτα τα νουμερα (2.5 bar :shock: σταθερη πιεση απτο ρελαντι ως τον κοφτη!) κ πραγματικα δεν ξερω στο θεμα αξιοπιστια τι θα παιχτει..


Δεν κραταει 2.5 bar μεχρι τον κοφτη μετα τις 4500 rpm πεφτει στα 1.5 σταθερο.

Yiannis
7th December 2005, 02:08
Απο την πολυ πιεση σπαει η τουρμπίνα κ απο πολλες στροφες εστω κ με λιγη πιεση κ λαθος παραμετρους(βλ μειγμα κλκπ), το μοτερ..Βεβαια, μπορει να σπασει κ απο αλλες αιτιες το μοτερ αλλα αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο... :wink:

The Ace
7th December 2005, 11:25
Απο την πολυ πιεση σπαει η τουρμπίνα κ απο πολλες στροφες εστω κ με λιγη πιεση κ λαθος παραμετρους(βλ μειγμα κλκπ), το μοτερ..Βεβαια, μπορει να σπασει κ απο αλλες αιτιες το μοτερ αλλα αυτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο... :wink:

Οχι ρε παιδιά, μην λέμε τέτοια πράγματα, γιατί μας βλέπουν και άσχετοι άνθρωποι και νομίζουν ότι είμαστε αγράμματοι :P

Η τουρμπίνα ΔΕΝ σπάει από τις πολλές στροφές. Που το ακούσατε αυτό ? Ετσι και αλλιώς οι τουρμπίνες καυσαερίων για αυτοκίνητα περιστρέφονται στις 100Κ-120Κ όταν είναι "ανενεργές", και στις 140Κ-160Κ όταν παράγουν υπερπίεση (κοινώς "δουλεύουν"). ΔΕΝ μπορούν να πάνε παραπάνω γιατί απλούστατα αυτά είναι τα λειτουργικά τους όρια βάσει των χαρακτηριστικών των φτερωτών.

Οι τουρμπίνες "σπάνε" από δύο λόγους: φθορά στις φτερωτές (απώλεια υγρού ή φθορά ρουλεμάν ή φθορά στα πτερύγια), και από υπερθέρμανση (όπου συνήθως ραγίζει το κέλυφος ή "μαντέμι"). Δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το μείγμα, ούτε με την συμπίεση του μοτέρ, ούτε φυσικά με φαινόμενα προανάφλεξης (αφού όλα αυτά καθορίζονται/συμβαίνουν μέσα στο μοτέρ).

Έχεις δίκιο πάντως ότι τα μοτέρ συνήθως σπάνε από κακή αναλογία A/F. Η προανάφλεξη είναι ο χειρότερος εχθρός κάθε μοτέρ, και η ύπαρξη turbo χειροτερεύει αρκετά τον έλεγχο που απαιτείται πάνω στο μείγμα.

Walker
7th December 2005, 12:36
2.5 bar δουλεύουν μόνο αγωνιστικές κατασκευές (τα bar δεν είναι στραγάλια). Προσωπικά δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό επί του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, αλλά εκτιμώ ότι το νούμερο είναι πράγματι υψηλό αλλά εννοεί την συνολική πίεση κάτω από την οποία εισάγεται το μίγμα στον θάλαμο καύσης, και όχι την επιπλέον πίεση (πλέον της ατμοσφαιρικής) που δημιουργούν οι υπερσυμπιεστές, δηλαδή 1 bar (ατμοφαιρική πίεση) + 1,5 bar υπερτροφοδότες = 2.5 bar και όχι 1 bar (ατμοφαιρική πίεση) + 2,5 bar υπερτροφοδότες = 3.5 bar. Αν ίσχυε το τελευταίο, το πιθανότερο είναι το αυτοκίνητο να κόστιζε πολλαπλάσια των περίπου 25000 ευρώ που εκτιμάται ότι θα διατεθεί στην ελληνική αγορά, λόγω των εξωτικών υλικών που απαιτούνται.

Gillete 13b msp
9th December 2005, 16:15
^ Σωστος! Κ εγω αυτο πιστευω, οτι μαλλον δηλαδη η πιεση υπερπληρωσης θα ειναι 1,5 bar + 1 bar η ατμοσφαιρα = 2,5.
Αλλωστε 2,5 bar υπερπληρωσης σε μοτερ με σχεση συμπιεσης 10:1 μου κανει λιγο ατοπο..

GeoRx 8
13th December 2005, 02:00
Μου ειπανε οτι.


Το καινουργιο RX-8 που θα ερθει σε καμποσο καιρο θα ειναι 260 αλογα.

Και το RX-7 θα ειναι 300.Ξερει κανεις κατι?????

GrRx8MaZdA
13th December 2005, 02:05
Ναι αυτος που στο πε...

Ρε συ Γιωργο συναναστρεφεσαι με τοσο κοσμο στη δουλεια σου και φανταζομαι τι θα εχεις ακουσει...2χρονων αυτοκινητο μιλανε απο τωρα για επομενο 8ρι..Ελεος..

GeoRx 8
13th December 2005, 02:07
Εγω εμαθα οτι στην Ιαπωνια το εχουνε δει.Δεν ξερω και επειδη ο καθενας λεει οτι βλακει θελει για αυτο ρωτησα αν ξερει κανεις κατι.

Και οταν θα ερθει αυτος που μου το ειπε να τον βρισω.

telis
14th December 2005, 17:18
Στην έκθεση του Ντιτρόιτ η Mazda θα παρουσίασει ένα νέο SUV (CX-7) και ένα πρωτότυπο (Kaboura :shock: ).
Δυο λόγια σχετικά με αυτά τα αυτοκίνητα μπορείτε να δείτε στο http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=188&page_id=3372.
Την επίσημη ανακοίνωση μπορείτε να τη βρείτε στο http://www.mazda.com/publicity/release/200512/1213.html, όπου εξηγείται και το όνομα Kaboura :lol:

Αν η Mazda βγάζει αυτοκίνητο με όνομα CX-7, πόσο πιθανό θεωρείτε να βγει ένα νέο RX-7; Τα ονόματα θα μοιάζουν πολύ...

ΔΗΜΟΣ
30th December 2005, 03:43
νεο RX 7

ΔΗΜΟΣ
30th December 2005, 03:52
3 ροτορες 1600 κεκ 350 hp kai 2 turbo....RX7.

GeoRx 8
30th December 2005, 12:35
Πιο ωραιο ειναι το οχταρι.Αν ειναι η τελικη του μορφη ετσι τοτε το 7 για μενα δεν λεει.Το προηγουμενο ητανε και ειναι αλλο πραγμα.

Το περιοδικο Evo εγραψε για το RX-7 το ομορφοτερο Ιαπωνεζικο αυτοκινητο της τελευταιας 15ετιας :wink:

northern
30th December 2005, 14:47
Χιλιες φορες τα χουμε πει.. το 7αρι θα χει look supercar.. δεν υπαρχει λογος να μοιαζει με το 8αρι.

efso
30th December 2005, 14:49
3 ροτορες 1600 κεκ 350 hp kai 2 turbo....RX7.

Kαι κοτσαδόρο για το τρέιλερ με την βενζίνη..

GrRx8MaZdA
30th December 2005, 14:52
Ρε σεις μην βλεπετε ολα τα χαζοphotoshopped αμαξια και νομιζετε ειναι μοντελα που θα κυκλοφορησουν...Οπως ειπε και ο Ντανης το αμαξι θα ειναι μοναδικο και Δημο αν εχει 3ροτορες και 2 turbo σιγα μην βγαζει 350...Πολυ λιγα ειναι..Τουλαχτιστον 500αλογα θα βγαζει...

Και αν εχει turbo χαιρετηστε καταναλωση one more time...

aleX8
30th December 2005, 16:11
Παιδιά ήμαρτον, εννοείται πως η φωτό είναι photoshop-ιά. Συγκεκριμμένα η φωτό αυτή είναι από τις πρώτες που είχαν βγει για το 8άρι (αν θυμάμαι καλά ήταν κίτρινο το αμάξι) με ακριβώς το ίδιο background. Έτσι κι αλλιώς κάνει καρα-μπάμ οτι είναι χοντροκομμένη computerized επέμβαση. Αφού δεν το έδειξαν το 7άρι στην έκθεση του Τόκυο τον Οκτώβρη όπως ακουγόταν, θα περιμένουμε για πολύ ακόμα. Προσωπικά πιθανότερο είναι να βγει 1 νέο 8άρι παρά καινούργιο 7άρι έτσι όπως το πάνε :evil:

topaz
30th December 2005, 16:52
To καινούργιο 7αρι? Χαχα! Ελεος...

Διπλα τουρμπο? Χαχα! Ελεος x2...

ΔΗΜΟΣ
30th December 2005, 17:30
Mazda has officially endorsed plans to build a rotary-powered RX-7 replacement. Boy racers and rotory fans will be able to snap one up by 2006.

It's nigh on a decade since the RX-7 last rolled down the production line in Hiroshima, but news is filtering through that will have rotorheads humming.

The new RX-7 concept... its a rotary too!

With RX-8 officially on sale in its major markets, Mazda is now turning to its next sports-car project. The company has officially endorsed plans to build a rotary-powered RX-7 replacement.

In the footsteps of the 1978 original, it will be a sleek, lightweight two-seater. Some platform, suspension and driveline elements will be borrowed from the RX-8 parts bin. Although expected to launch in 2006, a concept will probably be unveiled by Lewis Booth at the Tokyo Motor Show next month.

An amped version of the Renesis RX-8 engine is likely to power RX-7. With wider and stiffer rotor housings, a higher redline, and displacement out to about 1.6 litres, Mazda reckons on output of around 225 kW in normally aspirated form. It appears there will be no turbocharged version. Fear not, though, as for the first time ever, Mazda is working on a supercharged rotary option for RX-7.

The production car, code-named J77, is likely to be shorter and wider than the RX-8. There may even be a cabriolet variant with a fabric or folding hard-top hood.

Forthcoming Japanese performance cars entering the final stages of development include the Toyota Supra, Honda NSX, Nissan GT-R (twin-turbo 3.5 V6, 4wd) and, possibly, Subaru's 300 kW B11S.

New Zealand Autocar Magazine

ΔΗΜΟΣ
30th December 2005, 17:35
KAI για οσους δεν πιστευουν κατι ακομη...

ΔΗΜΟΣ
30th December 2005, 18:06
According to The Car Connection a new Mazda coupe concept we reported was in the works is a confirmed guest at the upcoming Detroit Motor Show. The coupe will be in prototype form — as was Mazda’s MX-5 TS concept, a Fiat Abarth doppelganger the company showed in Japan in 2004 (pictured) — but whispers indicate a production model could be ready by 2008.

northern
30th December 2005, 19:40
:shock: και ετσι ειναι θα μας τα ξαναπαρει η mazda .. θα κανει χοντρο παιχνιδι και το mx παει σε αλλη κατηγορια στην photo

ΔΗΜΟΣ
30th December 2005, 21:09
και α
Go Back RX8Club.com > General Topics > RX-8 Media News
Reload this Page News on RX-7 and other Mazda models

User Name Remember Me?
Password
Search Forums

Advanced Search
Google
Page 1 of 9 1 2 3 > Last »
Reply

Thread Tools Search this Thread Rate Thread Display Modes
#1
Old 02-13-2004, 03:51 AM
Lock & Load's Avatar
Lock & Load is Offline:
Banned

Join Date: Mar 2003
Location: Gold Coast Australia
Posts: 3,576
News on RX-7 and other Mazda models
Stephen Odell, Mazda's global sales and marketing manager has said that there is a proposed performance push to upgrade most of the Mazda models. However, the plan to build a new age rotary RX-7 has been shelved.

Mazda wants to build a series of Mazda speed performance models to sit at the top of each model range. Mazda3 is being given a V6 engine to create a prototype hot hatch. Also there will be a Mazda speed version of the Mazda2 and 6.

Even the sporty 4 seat Mazda RX-8 could come in for a tune-up.
Odell says, "Mazda engineers are working more hours than they deserve to deliver the stuff that we have in the cycle plan and in the end you have to prioritise what you are going to do. While the RX-7 became a wonderful car for us around the world, ultimately it became very difficult to sustain. It is not an option in the short term, but is something we would look at in the medium term. The rush of new products has delayed the next RX-7".

Odell admits "that a 2-seater version of the RX-8 or something similar could be introduced to keep the model fresh later in its life. Mazda will concentrate on building models that are variations of the current cars".

"Crossover versions of the 2, 3 and 6 are all being considered although Odell will not comment on exact models or dates and they are expected to run an all-wheel-drive system."

The above is from James Stanford's article in the Gold Coast Bulletin (daily newspaper) today.
Reply With Quoteπο το RX8CLUB.COM

Nick_RX_8
30th December 2005, 22:33
:roll: Ενταξει ρε Δημο !! τα εχουμε δει χιλιαδες φορες αυτα.

ΔΗΜΟΣ
1st January 2006, 17:59
φιλε ειναι ασχημο οταν δε γνωριζεις κατι να κρινεις και να κατακρινεις...πιστευω οτι γραφεται εδω μεσα ειναι για την ενημερωση μας.ειναι πολυ ευκολο να κρινεις ...αλλιως δεν εχει νοημα τιποτα...ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ πιστευω.

Nick_RX_8
2nd January 2006, 18:35
Δημο δεν σε παρεξηγω και καλα κανεις και μας ενημερωνεις.
Αλλα να κανεις copy και paste ολοκληρο κατεβατο για να σε πιστεψουμε...
Και εγω μπορει να διαβαζω χιλιαδες post στο ...com αλλα δεν τα κανω επικολληση εδω.

aleX8
2nd January 2006, 19:01
Ρε παιδιά συγνώμη κιόλας αλλά το συγκεκριμένο άρθρο το είχα ποστάρει παλιότερα όπως και τη φωτογραφία και το είχα βρει πριν 2 χρόνια περίπου και...ακόμα περιμένουμε. Είναι τουλάχιστον 2 χρόνων άρθρο και είμαι σίγουρος οτι αν ήταν αληθινή φωτογραφία θα είχαμε δει έστω 1 καμουφλαρισμένο 7άρι ή 1 νέα φωτό ακόμα και photoshoped όπως αυτή όλο αυτό το διάστημα.

aleX8
5th January 2006, 18:50
¶λλο 1 σκίτσο από το Kabura ή rx-7 ή πείτε το όπως θέλετε

Dimzag
5th January 2006, 18:53
καλα με τιποτα δε θα ειναι ετσι....!!!!

Ουτε με το 8αρι θα πρεπει μα μοιαζει!!!!

aleX8
5th January 2006, 18:58
Αυτά είναι επίσημα σκίτσα από τη mazda Ιαπωνίας. Πίστεψέ με, έχω πρόσβαση σε κάποια site της mazda που μπαίνουν μόνο δημοσιογράφοι, έχω κι εγώ τις άκρες μου σε κάποια πράγματα :twisted: . Απλά του έχουν δώσει την ονομασία Kabura. Για το rx-7 που γράφει πάνω η εικόνα θα σε γελάσω, δεν ξέρω Γιαπωνέζικα. Πάντως σίγουρα το σκίτσο είναι πανομοιότυπο του πρώτου που είχε δημοσιευτεί για το kabura

stefanosktm
5th January 2006, 20:27
πωπωπω μανα μου τι ειναι αυτο? τι μοτερ να εχει πολυ τελειο αλλα δυσκολο να βγει ετσι πολυ τελειο.

ΔΗΜΟΣ
5th January 2006, 23:01
ΤΟ νεο skyline

gbak
5th January 2006, 23:05
^Πωωω ρε φιλε....Διαστημικο τελειως!! Φοβερο....

ΔΗΜΟΣ
5th January 2006, 23:12
αυτο ρε παιδια τι σοι εκδοση ειναι?

gbak
5th January 2006, 23:13
Βεβαια ειναι prototype .....

ΔΗΜΟΣ
5th January 2006, 23:19
αυτο?

telis
6th January 2006, 01:04
Δήμο, το RX-Evolv είναι το πρωτότυπο πάνω στο οποίο βασίστηκε το RX-8 :-)
Το ασημί που δείχνεις σαν τουμπανιασμένο 350Z μοιάζει :-)
Το σήμα που φαίνεται στο πίσω μέρος είναι της Infiniti. Στην Αμερική, τα ακριβά μοντέλα της Nissan λανσάρονται με αυτή τη μάρκα ;-)
Όπως και τα ακριβά/σπορ της Honda, που λανσάρονται ως Acura...

GeoRx 8
6th January 2006, 13:55
Για το Skyline εχω διαβασει ειδη τα καλυτερα αναμενομενο αλλωστε.

Το μπροστα μερος αυτο που βλεπετε να ειναι γκριζο χρωμα ειναι ανθρακονημα ολο.Και οτι εχει πανω το αυτοκινητο εχει περασει απο την αεροδυναμικη συραγγα.Λεγεται οτι θα ειναι V8 400 ΑΛΟΓΑ.


Το 2007 ερχεται.Οπως και το Evo 10 κολασηηηηη.

aleX8
9th January 2006, 15:36
Για ρίξτε 1 ματιά εδώ στο (prototype) kabura http://images.rotarynews.com/images/Detroit2006_1/ . Το συγκεκριμένο λέει πως δεν είναι με περιστροφικό κινητήρα. Επίσης στο http://rotarynews.com/node/view/757 μιλάει για βελτιωμένη έκδοση του 8αριού με 6άρι αυτόματο κιβώτιο στα 212ps

The Ace
9th January 2006, 15:59
^^^

Όπως τα έλεγα: το "νέο" RX8 θα έχει upgraded στα 212HP τον "μικρό" κινητήρα με τα 4 ports, οπότε θεωρητικά μιλάμε για άλογα που βγαίνουν από το πρόγραμμα, άντε και κανά φίλτρο-εξάτμιση.

Μήπως μπορούμε και εμείς να κάνουμε την εν λόγω αναβάθμιση ? :wink:

package
9th January 2006, 16:01
Από το στόμα σου και στης Mazda το αυτί.

aleX8
9th January 2006, 20:29
Μερικές ακόμα φωτό από το kabura http://www.gizmag.co.uk/go/5011/gallery/

nikolasrx8
4th February 2006, 06:45
Παιδια πειτε μου την γνωμη σας γιατι εχω τρελαθει με αυτο που βλεπω!!!

Παρακαλω πληκτρολογηστε:
http://www.mercedes-benz.com/content/mbcom/international/international_website/en/com/international_home/home/products/passengercars/s-class/sclass_saloon/wallpaper.html
επιλεξτε τις εικονες και εχοντας το 8αρι σαν wallpaper (οποιος δεν το εχει ειναι @%#@%$@) καντε τις συγκρισεις και πειτε μου αν τα ματακια μου επαθαν τιποτα.....

Η νεα S class ειναι κοπια του 8αριου!!!
Προσεξτε τα μπροστινα σχιστοματικα φωτα,
τους θολους,
το (για πρωτη φορα σε mercedes) ΜΗ τετραγωνο καπω,
την συνεχεια των μπροστινων φτερων,
το πλαινο μαρσπιε,
τα πισω φτερα,
και το τριγωνικο σβησιμο των πισω φτερων στον προφυλακτηρα...

Χριστε μου!!! Η Mercedes εκλεψε το σχημα του 8αριου και το τοποθετησε στην ναυαρχιδα της, στο αυτοκινητο που καθε γενια του σημαινει επαναστατικες τεχνολογικες και σχεδιαστικες εξελιξεις και φορμες στην παγκοσμια αυτοκινηση!!!

Και ολα αυτα απο ενα "ταπεινο" 1300αρι...
Ισως οταν καποιοι χαρακτηριζαν το 8αρι ως future classic να ηξεραν κατι παραπανω...

Δεν ξερω αν θα πρεπει να χαρω,η να νευριασω... :evil: :lol: :evil: :lol: :evil: :lol:

Πειτε μου τις αποψεις σας...

GeoRx 8
4th February 2006, 12:27
Εγω Νικο δεν πιστευω οτι εχει καμια σχεση το ενα αμαξι με το αλλο σε καμια περιπτωση.

Πλεον αρκετα αμαξια μοιαζουνε μεταξυ τους.Αλλα η S class ειναι πολυ ξεχωριστο αυτοκινητο.

demmis
4th February 2006, 17:45
Αι μου φενεται Νικολακη μου και στον υπνο σου 8αρια βλεπεις:):):)

Nick_RX_8
4th February 2006, 18:12
Η νεα S class ειναι κοπια του 8αριου!!!
Προσεξτε τα μπροστινα σχιστοματικα φωτα,
τους θολους,
το (για πρωτη φορα σε mercedes) ΜΗ τετραγωνο καπω,
την συνεχεια των μπροστινων φτερων,
το πλαινο μαρσπιε,
τα πισω φτερα,
και το τριγωνικο σβησιμο των πισω φτερων στον προφυλακτηρα...

Χριστε μου!!! Η Mercedes εκλεψε το σχημα του 8αριου και το τοποθετησε στην ναυαρχιδα της, στο αυτοκινητο που καθε γενια του σημαινει επαναστατικες τεχνολογικες και σχεδιαστικες εξελιξεις και φορμες στην παγκοσμια αυτοκινηση!!!

Και ολα αυτα απο ενα "ταπεινο" 1300αρι...
Ισως οταν καποιοι χαρακτηριζαν το 8αρι ως future classic να ηξεραν κατι παραπανω...

Δεν ξερω αν θα πρεπει να χαρω,η να νευριασω... :evil: :lol: :evil: :lol: :evil: :lol:

Πειτε μου τις αποψεις σας...
Ναι ναι... Νικολα εχεις δικιο... ρε τους κλεφτοκοταδες !!! αν δεν ειχε το αστερι εμπρος θα το περνουσα για RX-8 :lol: :lol: :lol:

Ασε μας ρε Νικο που μοιαζει... :lol: :lol: που το ειδες ? μηπως γυρισες αργα το βραδυ και ειχες πιει ??

OP. LOCK
4th February 2006, 20:32
μονο τα φτερα ειναι αντιγραφη...

GrRx8MaZdA
4th February 2006, 22:55
Νικο ειναι ολοϊδιο μην τους ακους ρε συ..Απλα οταν ξυπνησεις πες μου ρε συ για νασε δει κανας γιατρος γιατι αν συνεχρισεις να εχεις οφθαλματες,τοτε η κατασταση ειναι σοβαρη!!

Μονο τα μπρος πισω φτερα μοιαζουν..Και στο φιναλε ολες οι εταιρειες περνουν στοιχεια απο οχηματα αλλων εταιρειων τι να κανουμε??calvin klein mein

Renesis_power
4th February 2006, 23:03
calvin klein mein



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: καλο :lol: σωστ οοοστ??? :lol: :lol: πως το γραφεις κιολας δε ξερω :!:

GeoRx 8
5th February 2006, 01:50
Οσοι δεν το εχετε παρει πηγαιντε και παρτε οπωσδηποτε το καινουργιο Evo και διαβαστε για τη Bugatti Veyron!!!!!!

Εγω το διαβαζω και το ξαναδιαβαζω και δεν μπορω να πιστεψω τι τρομακτικο αυτοκινητο ειναι!!!!!Τι κανουμε εμεις ρε παιδια??????


Και βαζουμε καμια εξατμιση και λεμε πωπω θορυβο και σκασιματα!!!!1065 αλογα ειναι καλα και με δυναμομετρο ενσωματομενο μπροστα σου??????


Αααα λεει και για το Evo την εκδοση FQ η οποια ριχνει στην πιστα 5 δευτερολεπτα στο Audi RS4 420 αλογα!!!!!Και ενα 1sec τρωεει η Carrera.

Aυτο ειναι το Evo μια πολεμικη μηχανη χωρις φρου φρου και αρωματα.

Wizard
12th February 2006, 22:06
το "νέο" RX8 θα έχει upgraded στα 212HP τον "μικρό" κινητήρα με τα 4 ports, οπότε θεωρητικά μιλάμε για άλογα που βγαίνουν από το πρόγραμμα, άντε και κανά φίλτρο-εξάτμιση.

Έχει προσδιοριστεί το πότε θα συμβεί αυτό και τι θα γίνει με την τιμή του "νέου" RX8??

telis
13th February 2006, 13:51
Στην έκθεση της Γενεύης, στο τέλος του μήνα θα παρουσιαστεί το Mazda 3 MPS, με τον κινητήρα του 6 MPS, αλλά προσθοκίνητο :shock:
Επίσης θα υπάρχει κι ένα πειραματικό υβριδικό 5 με τον RENESIS που λειτουργεί και με υδρογόνο :idea:

Για, λίγες, περισσότερες πληροφορίες, δείτε στο http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=188&page_id=3619

Renesis_power
13th February 2006, 17:39
το "νέο" RX8 θα έχει upgraded στα 212HP τον "μικρό" κινητήρα με τα 4 ports, οπότε θεωρητικά μιλάμε για άλογα που βγαίνουν από το πρόγραμμα, άντε και κανά φίλτρο-εξάτμιση.

Έχει προσδιοριστεί το πότε θα συμβεί αυτό και τι θα γίνει με την τιμή του "νέου" RX8??

τις ιδιες ερωτησεις εχω κανει κ εγω,μαλλον κανεις δεν γνωριζει κατι σχετικο.. :?

GeoRx 8
1st March 2006, 03:15
Αυτο το RS6 το πηρε ενας καλος μου φιλος πρωνη ιδιοκτητης ενος πανεμορφου Μ3 Ε46 και πολυ φτιαγμενου αλλα ειδε το Audi και επαθε οπως και εμεις ολοι.

Απο τη μανα του ειναι 450 αλογα V8 Biturbo ομως το αμαξι αυτο το ειχε ενας Ελληνας εφοπλιστης και το ειχε κανει παραγγελια στην Γερμανια πρωτο σταδιο ABT και ειναι 515 αλογα.

Αμα το ακουσετε να δουλευει θα σας σηκωθει η τριχα και το αμαξι ειναι χωρις κοφτες και τρακοσαριζει για πλακα.

Δειτε μια βραδυνη φωτογραφια.

telis
1st March 2006, 18:02
Τελικά θα κυκλοφορήσει νέο Type R, με τον ίδιο κινητήρα:
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=188&page_id=3664

Yiannis
1st March 2006, 18:41
Astra OPC, καλο εργαλειο για τα λεφτα του!

Trx8iantafillos
1st March 2006, 19:13
[quote="Yiannis"]Astra OPC, καλο εργαλειο για τα λεφτα του![/q

ημουν μεταξυ του OPC και του RX8...τελικα επελεξα το 8αρι και δεν το μετανοιωσα (αν και φανατικος γερμανοφιλος)

GeoRx 8
1st March 2006, 20:56
Δεν νομιζω να βγει στη παραγωγη ακριβως ετσι?????Ειδικα με τοσο μεγαλες ζαντες και τετοια φρενα???

Αλλα για τους χοντακηδες θα ειναι απογοητευση αφου το περιμενανε 240 αλογα.

GrRx8MaZdA
1st March 2006, 22:33
Τι λετε ρε παιδες τωρα??Δεν το πουλαμε ολοι για να παμε για το πιο φτηνο και αγριο supercar-προσιτο κιολας ετσι...CORVETTE ΚΥΡΙΟΙ...Ειτε η παλια-πιο φτηνη και απο την cayman ελεος-ειτε την καινουργια...Σιγουρα προς τα εκει θα παω για το επομενο μου αμαξι!!!

Terminator
2nd March 2006, 00:36
Συμφωνω!!

87500Ε και εχεις 404 αλογα (ατμοσφαιρα)
6000κυβικα 8κυλινδρο με θηριωδη ροπη :shock: 54,6...
αντε να βαλεις και κανενα τουρμπακι...τι εχει να γινει
βεβαια μου λειπουν καμια 60000Ε αλλα με καμια 500αρια δοσεις κατι γινεται :D :D

GrRx8MaZdA
2nd March 2006, 00:42
Ξερει κανεις τι ασφαλιστρα,τελη κυκλοφοριας κλπ κλπ κλπ εχει ενα αμαξι 7000κυβικων??????

georgge
2nd March 2006, 00:46
Ξέρω τι κόστος συντήρησης έχει ένα 3400... ¶στο καλύτερα :wink:

Terminator
2nd March 2006, 00:50
Συμφωνα με το autotriti.gr απο 2358cc και ανω ειναι 483Ε τα τελη

GeoRx 8
2nd March 2006, 01:06
Και η ΖΟ6 ειναι 519 αλογα με τελικη 319 και μοτερ εξολοκληρου απο το αγωνιστικο τμημα και ολο απο αλουμινιο. :wink:

demmis
2nd March 2006, 21:33
Και η ΖΟ6 ειναι 519 αλογα με τελικη 319 και μοτερ εξολοκληρου απο το αγωνιστικο τμημα και ολο απο αλουμινιο. :wink:


Κινητο ΕVO εισαι ρε Γιωργο μου!!!

GrRx8MaZdA
2nd March 2006, 21:36
Ετσι-ετσι Ντεμμη μου...Μαθαινεις!!Ολα τα γρηγορα ειναι κοκκινα!!Καλα τα γραψες λοιπον

demmis
2nd March 2006, 21:40
Eγω ξερω ενα μαυρο που ειναι ΠΑΡΑ πολυ γρηγορο

αυτο του Πανου:)

GrRx8MaZdA
3rd March 2006, 00:21
Bελτιωμενη iced bmw 645...Αστα να παν....

http://warnet.ws/img/138/bmw/3.jpg

Περισσοτερες εδω: http://warnet.ws/oboi/3820

gbak
3rd March 2006, 00:35
^Τι ειναι αυτο ρε Χρηστο??? :lol: πολυ space εκδοση... :o

GeoRx 8
3rd March 2006, 01:17
Μηπως ειδατε την εκθεση της Γενευης στη τηλεοραση?????

Τα Mercedes AMG 65 ειναι πλεον Biturbo V12 και 612 αλογα με 102 κιλα ροπης!!!!!!

Αντε να τωρα να πιασεις αυτο το αυτοκινητο!!!


Αυτα βγαινουνε στις εκδοσεις SL και S!!!!

RotorManiac
4th March 2006, 22:05
^η SL65 ειχε πρωτοβγει οταν ημουν αγγλια ακομα δηλ. πριν απο 4-5χρονια. αρκει να σου πω Givrgo οτι το αγγλικο EVO οδηγωντας την, της εδωσε μονο 3/5 αστερια, γιατι ελεγαν οτι ειναι φοβερος ο κινητηρας αλλα ξεχασαν το σασι, το οποιο συμπεριφεροταν αθλια... και λογικο ειναι πως να μην στρεβλωνει με 100+κιλα ροπης :lol:
σε ευθεια με full throttle θα σηκωνονται οι μπροστα ροδες!

GeoRx 8
5th March 2006, 02:18
Χωρις κοφτη 340 χιλιομετρα!!!!

Αυτο που μου αρεσει ειναι οτι εβγαλε τους κομπρεσσορες και εβαλε τουρμπινες.

Αλλα το αμαξι ειναι ενα 620 αλογα V12 ατμοσφαιρα και ποιο ειναι αυτο????

Φερραρι 599!!!!!Την εχετε δει?????Δειτε τη στην εκεθεση της Γενευης να σας πεσει η γλωσσα κατω. :D :D

GeoRx 8
26th March 2006, 23:52
Νεα Φερραρι 599 GTB Fiorano!!!!!Την ειδατε????Θα παθετε,τελος εδω σταματανε ολα.V12 620 αλογα(εχει το μοτερ της Enzo) 0-100 σε 3,7 και τελικη πανω απο 330 χλμ.Ειναι μια κουκλα να την βλεπεις και να λυωνεις σαν παγωτο.Σασμαν κατευθειαν απο φορμουλα 1 και συστηματα και θορυβο απο αλλο πλανητη.Απο ομορφια αφηστε ουτε 100 Μονικες Μπελουτσι δεν την πλησιαζουνε αλλα θα ειναι πανακριβη!!!


Πορσε 911 τουρμπο.Πολυ ομορφη και αυτη με κινητηρα 480 αλογα 3,6 λιτρα τετρακινητη με 0-100 σε 3,9 και 0-200 σε 12,8!!!!Ροπη 63,2kgm διαθεσιμη απο τις 1.950 εως τις 5.000rpm.

Η πορσε πλεον εχει ενα καινουργιο συστημα στο τουρμπο με μεταβλητη γεωμετρια των τορυμπο και πρεπει να φοβερο αλλα δεν ξερουμε πως μπορει να ανεβασει πιεση πλεον,αλλα αυτο ειναι το λιγοτερο αφου το αμαξι ειναι πυραυλος.

Και τελος Πορσε GT3 ολοκαινουργια και πανεμορφη με 415 αλογα και ο κοφτης στις 8.400 rpm!!!!!Με μηχανικο μπλοκε διαφορικο και ενεργητικη αναρτηση με δυο σταδια λειτουργιας νορμαλ και σπορ!!!

108.000 στην Γερμανια οπωτε στην Ελλαδα υπολογιστε 160.000+

Εμενα ολες η GT3 ειναι μεσα στην καρδια μου μιας και ειναι πολυ ιδιαιτερο και αγωνιστικο αυτοκινητο και το πιο βασικο απο ολα ειναι ελαφρωμενη!!!!

GrRx8MaZdA
27th March 2006, 00:06
KΑλα γιωργη εχεις κωλλημα με την ιταλιδα ε??Να σου πω δεν τρελαθηκα τοσο οσο εσυ..Ο κωλος μου θυμιζε ζ4 κουπε...

GeoRx 8
27th March 2006, 00:13
Τη ειδες καλα καλα Χρηστο????Γιατι την εχω σε περιοδικο και σε φοβερη φωτογραφιση και με στοιχει για αυτην τεσσαρων σελιδων!!!!!

nikolasrx8
27th March 2006, 18:38
Ωραιο αμαξι αλλα καααατι ξεχασαν....
Οι περισσοτερες Ιταλιδες ειχαν 4 φαναρια,οχι 2....
Ειανι λες και της λειπει κατι απο τον "ποπο" της...
Και το αεροδυναμικο βοηθημα στην πισω κολωνα ειναι εξυπνο... :idea: :wink: :wink: :wink:

GeoRx 8
27th March 2006, 23:53
^Δεν τα ξεχασαν καθολου Νικολα.

Μετα απο αρκετο καιρο η Φερραρι εβγαλε αμαξι με μονα φαναρια πισω.

Αυτο εγραψαν ολα τα περιοδικα.

nikolasrx8
28th March 2006, 16:27
Τα περιοδικα λενε και οτι το 8αρι καει 12 λιτρα στα 100 χλμ... :lol: :lol: :lol:

Οφειλω να ομολογησω παντως οτι το εσωτερικο της ειναι πανεμορφο και πραγματικα "δειχνει" τοσο ποιοτικα οσο και σχεδιαστικα τα 119 εκατ δρχ που θα τιμολογειται το αυτοκινητο απο την Genesis... (χε,χε,μην κανετε ουρα,θα αργησει λιγο να ερθει!!! :lol: :lol: :lol: )

nikolasrx8
28th March 2006, 16:36
3 περιεργες ερωτησεις:

:arrow: Ο προκατοχος λεγοταν 550 Maranello, μετα πηγαμε στην 575M (Maranello) και τωρα ειμαστε στην 599 GTB Fiorano.
:?: Η επομενη πως θα λεγεται?

:arrow: Δεδομενου οτι η 456 αντικατασταθηκε απο την 612,
:?: λετε η σειρα "5" να μεταπηδησει στο "735"??? :idea: :idea: :idea: :wink: :wink: :wink:

:arrow: Συνηθως οι κωδικοι των Φερραρι συμβολιζουν κυβισμο+αριθμο κυλινδρων, ή κυβισμο+αριθμο βαλβιδων. Παραδειγμα, F355, F360, 255 GTO, 575M κα.
:?: Στη νεα 599 GTB Fiorano, το "599" τι συμβολιζει??? :!: :!: :!:

GeoRx 8
29th March 2006, 00:56
Μπορω να σου απαντησω στο τελευταιο οτι η λεξη Φιορανο προηλθε στο οτι ολρε οι δοκιμες γινανε στο Φιορανο,και φυσικα απο τον μεγαλο Σουμαχερ.

Οποιος την παραγγειλει ειδη η αναμονη ειναι κοντα στα δυο χρονια οπωτε μη δωσετε μεγαλη προκαταβολη γιατι μπορει να μη ζειτε μεχρι τοτε!!! :D

nikolasrx8
29th March 2006, 01:28
Μπορω να σου απαντησω στο τελευταιο οτι η λεξη Φιορανο προηλθε στο οτι ολρε οι δοκιμες γινανε στο Φιορανο,και φυσικα απο τον μεγαλο Σουμαχερ.

Οποιος την παραγγειλει ειδη η αναμονη ειναι κοντα στα δυο χρονια οπωτε μη δωσετε μεγαλη προκαταβολη γιατι μπορει να μη ζειτε μεχρι τοτε!!! :D
Το ονομα της πολης μπορει να ειναι και συμπτωματικο...

Το "599" ομως τι σημαινει???

Η αναμονη ειναι αναλογη αν ανηκεις στην "prestige list" της Ferrari, ή του ποσα παραπανω εισαι διατεθιμενος να δωσεις... :wink: :wink: :wink:

GeoRx 8
29th March 2006, 23:58
Το ονομα της πολης δεν ειναι καθολου συμπτωματικο αλλα το ξαναλεω επειδη ολες οι δοκιμες σε αυτο το αμαξι γινανε στην ιδιοκτητη πιστα της Φερραρι στο Φιορανο!!!

Το εχω διαβασει σε δυο περιοδικα.

GrRx8MaZdA
31st March 2006, 18:37
Βελτιωμενη Μπεμπα..Αλιως το πολυ γνωστο οχημα του Kiros Extreme!!!πισω ζαντα 12.5 με 300+ λαστιχο!!!!!!!!!! :shock: :shock:

http://img82.imageshack.us/img82/4427/dsc000181nz.th.jpg (http://img82.imageshack.us/my.php?image=dsc000181nz.jpg)

http://img82.imageshack.us/img82/8010/dsc000204zz.th.jpg (http://img82.imageshack.us/my.php?image=dsc000204zz.jpg)

http://img82.imageshack.us/img82/9640/dsc000236cd.th.jpg (http://img82.imageshack.us/my.php?image=dsc000236cd.jpg)

http://img484.imageshack.us/img484/1528/image18py.th.jpg (http://img484.imageshack.us/my.php?image=image18py.jpg)

RotorManiac
2nd April 2006, 15:56
all show no go!
γνωστος μου χαλκιδικιωτης που μενει στο ιδιο χωριο, που εχει αυτος το μαγαζι του, μου ειπε οτι μερικα τετοια εχουν τελειως στοκ κινητηρα, 316, 318... εχει απιστευτο μερακι ομως, καθοταν και εκοβε τους θολους σε ιμπιζα για να του βαλει 20αρες ζαντες!! παναγια μου...

GrRx8MaZdA
2nd April 2006, 16:24
Στεργιο τον Κυρο τον ξερω ποοολυ καλα ειναι μεγαλος "ξεψυριστης"!!Αυτο που κανει ή το κανει τελειο ή καθολου...Ερχεται συντομα My new hood!!Stay in touch!!χεχεχε

Στεργιο οντως δεν εχει δυνατο κινητηρα καπου στα 200 αλογα και δεν πρεπει να πηγαινει αλλα ειναι αναλογα τι ζηταει ο καθενας..Ο Κυρος θελει εμφανιση συμφωνα με τα γουστα του,να βαζει μπρος να ανοιγει την οροφη να ακουει τα τραγουδακια του και να μην το νοιαζει τπτ..simple things...Εμεις ειμαστε οι τρελοι που τα θελουμε ολα!!χεχε

RotorManiac
2nd April 2006, 16:53
^σιγουρα δεν αντιλεγω, απλα τρελαθηκα με αυτα που εβλεπα :)

northern
20th April 2006, 13:57
Καταφεραν και εκαναν το tt πιο ασχημο!

northern
20th April 2006, 13:59
κ ακολουθει η φωτο..... :oops:

RENESIS
20th April 2006, 14:10
Εμενα προσωπικα μου αρεσει περισσοτερο παντως,γουστα ειναι αυτα! :wink:

georx8
20th April 2006, 17:38
Απο το πλάι που το βλέπω πάντως σαν να μοιάζει με το 350Ζ

GrRx8MaZdA
20th April 2006, 17:47
Kαι μενα μαρεσει και ειναι και 4θεσιο...Εεεεετσι!!

package
20th April 2006, 18:51
Tα φανάρια μπροστά μοιάζουν με το καινούριο Focus.

RotorManiac
20th April 2006, 21:04
^αυτο θα ελεγα και εγω, αισχος για τα φαναρια...
το υπολοιπο μοιαζει με το παλιο, δεν με συγκινει...

Mits
21st April 2006, 03:41
Για Πασχαλινο Αυγο ειναι ιδανικο! :P

GeoRx 8
21st April 2006, 09:28
Οσοι εχετε παρει το Drive ελπιζω να διαβασατε για την Καινουργια GT3 και την καινουργια Carrera turbo!!!

Η GT3 ειναι ενα αμαξι πιστας με τρομερο μοτερ 410 ιππων με κοφτη πολυ ψηλα γυρω στις 8.000rpm και τελικη 310χλμ.Ολα μεσα στο μοτερ σφυρηλατα και ατσαλινα!!!!

Αλλα η turbo εχει αυτη την φοβερη τουρμπινα με κραματα σιδηρου που χρησιμοπουνε σε διαστημικα συστηματα για να μπορεσει να αντεξει θερμοκρασιες ανω των 1.000 βαθμων και να μην παθαινει τιποτα.

Πριν την βγαλουνε στην παραγωγη η Πορσε με αυτο το turbo εκανε με αλλα μοτερ πανω απο ενα εκατομμυριο χλμ για να λογους αξιοπιστιας και η τορυμπινα δουλεψε στο δυναμομετρο πανω απο 20.000 ωρες!!!

Και επιτελους διορθωσε και το triptronic και δουλευει πλεον πιο εξυπνα και πολυ πιο γρηγορα.

Με το triptronic κανει ο-100 σε 3.7 ειναι δηλαδη ενα δεκατο πιο γρηγορη απο την GT οταν η προηγουμενη turbo ηθελε 4.5!!!

Γενικα τα αμαξι αυτα εχουνε τρομακτικη τεχνολογια και για αυτο κανουνε και τοσα λεφτα γιατι ειναι ξεχωριστα και πολυ ιδιαιτερα αυτοκινητα.

jin kazama
21st April 2006, 11:36
Απο το πλάι που το βλέπω πάντως σαν να μοιάζει με το 350Ζ


Σωστός :!:

GeoRx 8
1st May 2006, 16:32
Παρτε το περιοδικο Evo που εχει μεσα το ΤΤ και θα παθετε ειναι πανεμορφο το αυτοκινητο και πολυ βελτιωμενο πλεον.

Και καποια στιγμη περα απο την εξωπραγματικη GT3 θα βγει και η εξωγηινη GT3 RS!!!!!

Πολυ καλο και το καινουργιο Oktavia RS με κινητηρα 212 αλογων και ειναι και πανεμορφο.

Bgs
1st May 2006, 17:07
MAZDA RX-9??????????

http://www.autoblog.com/2006/04/26/mighty-morphin-tire-technology-on-mazda-rx-9/

GeoRx 8
1st May 2006, 17:12
Πειραματικο και υβριδικο απλα.

Walker
5th May 2006, 15:38
Κύριοι η BMW μόλις δημοσίευσε φωτογραφίες για την νέα σειρά 3 coupe.

Στη νέα γκάμα των κινητήρων προστίθεται και ένας τρίλιτρος (θα φοριέται στην 335) με 2 turbo 305 άλογα και 40 κάτι κιλά ροπής (γκλούπ!)

www.bmw.com

peloponisios
5th May 2006, 15:53
Πολύ αμερικανιά η νέα κουπεδούρα πάντως. Πάει το κόμπακτ σχήμα και οι σφηνοειδείς γραμμές της παλιάς, απλώθηκε πολύ και μάκρυνε, δεν μου αρέσει.

Walker
5th May 2006, 16:01
Θέλει να μοιάσει λιγάκι στη μεγαλύτερη αδελφή της (βλ. σειρά 6) :-)

GeoRx 8
6th May 2006, 01:24
Ειναι ακριβως 306 αλογα με 40,8kg.m!

Η χρηση δυο μικρων υπερσυμπιεστων αντι ενος μεγαλου εχει το πλεονεκτημα του μικροτερου lag στις χαμηλες rpm,και επιτρεπει στον κινητηρα να στροφαρει μεχρι τις 7.000rpm με πληρη ισχυ!!!

Επισης με το συστημα αμεσου ψεκασμου που της βαλανε πετυχανε μεγαλη οικονομια στα καυσιμα με μεση καταναλωση 9,5lt/100km!!

Εχει 0-100 σε 5,5sec και οπως παντα περιορισμενα 250 χλμ τελικης

Και κατι τελευταιο το μοτερ ζυγιζει 70 κιλα λιγοτερα απο εναν V8 4.0 παρομοιας αποδοσης,οπωτε ετσι μειωνεται το βαρος στον μπροστινο αξονα. :wink:

Στην Ελλαδα απο το φθινοπωρο.


Κατι ακομα γνωστος βελτιωτικος οικος πιανει την Carrera 997 και την κανει 800 αλογα με 0-300 χλμ σε 18 δευτερολεπτα :shock: :shock: :shock:

GeoRx 8
26th May 2006, 20:26
Χθες εμαθα οτι το Opel GT που θα ερθει σε λιγο καιρο και το οποιο θα ειναι 260 αλογα ( εχει το μοτερ του astra opc αλλα λιγο πειραγμενο ακομα)
θα κανει γυρω στις 29.000 ευρω!!!!!!

Καταλαβαινετε τι εχει να πουλησει και τι κοσμο θα τσαγιασει.

gogoz
27th May 2006, 12:03
η τιμη στην οποια αναφερεσαι λογικα θα ειναι εξωτερικου και πιο συγκεκριμενα γερμανιας..τουλαχιστον ετσι εχω ακουσει.

GeoRx 8
27th May 2006, 14:20
^Για Ελλαδα μου ειπανε!!
Υπομονη και θα δουμε ετσι κι αλλιως σε λιγο θα ειναι εδω.

Μακαρι να ειναι ποιο ακριβο γιατι βλεπω να γεμιζει ο δρομος με αυτα και θα μοιρασουνε πολυ τσαι.

GeoRx 8
11th June 2006, 18:31
Ο βελτιωτικος οικος Hartge πηρε το μοτερ της Μ5 και τον εβαλε στην καινουργια σειρα 3.

Αποτελεσμα με λιγη βελτιωση 550 αλογα 20αρες ζαντες και το γρηγοροτερο 3αρι του πλανητη.

145.000 ευρω στην Γερμανια.

Κανεις για παραγγελια??

RotorManiac
12th June 2006, 20:04
αυτα τα 'χειρουργημενα' ειναι καλα για ευθειες μονο και για να αναβουν λαστιχα... σε απειρα τεστ στον αγγλικο τυπο ποτε δεν ειδα να τα πανε καλα...

GeoRx 8
13th June 2006, 00:25
Μα ετσι κι αλλιως ερχεται σε λιγο η καινουργια Μ3 με κινητηρα V8 και 430 αλογα!!!

Αλλα το ποιο φοβερο θα ειναι 50 κιλα ελαφρυτερη απο την τωρινη Μ3 και θα ειναι πολυ ποιο γρηγορη απο την Μ5-Μ6!!!!

Και φυσικα ποιο φθηνη.

Τα 0-100 θα τα εχει σχεδον σε 4 δευτερολεπτα.

Mits
13th June 2006, 02:22
Ελπιζω βεβαια να γινουν καποιες διορθωσεις στην τελικη εμφανιση της νεας Μ3,γιατι αν κρινω απο την νεα σειρα 3 κουπε και απο καποιες φωτο που εχουν κυκλοφορησει στο Ιντερνετ και την απεικονιζουν,τοτε μαλλον η τωρινη Μ3 θα ειναι πολυ πιο ομορφη.....!!


Καλες οι Μ5 και Μ6 αλλα με τοσα λεφτα που κοστιζουν,εγω θα κοιταζα καμια Πορσε ηΆ προς Ιταλια μερια...
Αλλη κλαση. :wink:

FcW_JaLeCo
14th June 2006, 01:04
Ελπιζω βεβαια να γινουν καποιες διορθωσεις στην τελικη εμφανιση της νεας Μ3,γιατι αν κρινω απο την νεα σειρα 3 κουπε και απο καποιες φωτο που εχουν κυκλοφορησει στο Ιντερνετ και την απεικονιζουν,τοτε μαλλον η τωρινη Μ3 θα ειναι πολυ πιο ομορφη.....!!


Καλες οι Μ5 και Μ6 αλλα με τοσα λεφτα που κοστιζουν,εγω θα κοιταζα καμια Πορσε ηΆ προς Ιταλια μερια...
Αλλη κλαση. :wink:
Χαιρομαι που δεν ειμαι ο μονος που δε βρισκω καθολου ελκυστικη την νεα 3ρα ουτε Μ3. Δε με πειθει. Η τωρινη Μ3 πολυ πιο ανωτερη. Ασε ειδα παλι σημερα μια κιτρινι (το καλυτερο χρωμα!) και μια μαυρη παρκαρισμενη κοντα στο σπιτι, ελεος με κυνηγανε παντου!

Μια Μ5, Μ6 εχει ολα οσα θες απο ενα αυτοκινητο, χωρους, "ανεση", εμφανιση, δυναμη, και το σηματακι Μ πιστεψτε με ειναι μεγαλο ζητημα να το εχεις κι αυτο, αλλα μεχρι εκει τιποτα αλλο! Αν ηταν να διαλεξω αναμεσα σε Μ3 και καμια καλη πορσε θα το σκεφτομουν πολυυ παντως :)

demmis
14th June 2006, 01:53
αναμεσα σε Μ3, Μ5, Μ6 ή σε porche turbo (996) τι θα διαλεγατε?

ερωτηση κρισεως που τον τελευταιο καιρο με απασχολει οσο δεν φανταζεσται

Mits
14th June 2006, 02:01
Μ3 ηΆ την Πορσε και μαλλον θα κατεληγα στην Πορσε... :P

RotorManiac
14th June 2006, 02:31
καλα ρε Ντεμη, εισαι σοβαρος τωρα? καλες οι BMW αλλα η ερωτηση σου ειναι ιεροσυλια... ελεος. απο πλευρας επιδοσεων οι 996 παιζει σε αδειο γηπεδο... μιλωντας και για την Μ6

FcW_JaLeCo
14th June 2006, 02:42
αναμεσα σε Μ3, Μ5, Μ6 ή σε porche turbo (996) τι θα διαλεγατε?

ερωτηση κρισεως που τον τελευταιο καιρο με απασχολει οσο δεν φανταζεσται


Μ3 ηΆ την Πορσε και μαλλον θα κατεληγα στην Πορσε... :P
Καλα κανεις κι συ παρε την πορσε σου Δημητρη, εγω την Μ3 (σε μερικα χρονακια) και συ Demminio βολεψου με μια Μ5, Μ6 not bad at all!!! :P :P

Nα παρει ο καθενας κατι διαφορετικο μην εχουμε ολοι τα ιδια! Αυτο πιστευω ειναι το καλυτερο.
Μπηκα σε Μ6 και δεν ηθελα να βγω... Τι κανει ενα σηματακι ε?
Αν θες να κανεις χαλαρα χλμ ξεκουραστα με στιλ ουτε πορσε ουτε Μ, μια απλη 6ρα και εισαι κοπλε! Σκεψου το. Αν ομως αυτο που ζητας ειναι γκαζια ε τοτε μια πορσε ειναι οτι πρεπει. Ειπαμε η Μ3 για μενα 8)

Mits
14th June 2006, 02:54
Κοιτα η τωρινη Μ3 ειναι μεγαλος πειρασμος και πονεμενη ιστορια ... :P
Αλλα στο συγκεκριμενο διλημμα θα προτιμουσα την 996,για τους λογους που ειπε και ο Στεργιος.

Επισης εχω μπει στην 645...
Πολυ χλιδα,ειχε και αφθονο γκαζι,αλλα φιλε Γιαννη δεν ειναι του γουστου μου!! 8)

Χαιρομαι παντως που εχουμε ποικιλια στις επιλογες μας!!!
Ελπιζω να εχουμε και τα χρηματα για να τα αποκτησουμε......!! :P :lol:

GeoRx 8
14th June 2006, 09:14
Την 996 turbo S την πηρε ενας πελατης αρρωστος Πορσακιας και με κεραμικα φρενα!!!!

Αλλο πραγμα διαστημικο αμαξι.

Απλα το Μ3 ειναι ενα αμαξι για καθημερινη χρηση ενω το συγκεκριμενο Πορσε δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να το δουλευεις καθε μερα.

Παντως η καινουργια Μ3 στην πιστα ειναι πολυυυυ γρηγορη.

gbak
14th June 2006, 10:52
Καλα αυτη η 645...ειναι θηριο...αλλα ειναι υπερβολικη σε ογκο σαν τανκ ειναι...παντως σε αυτα τα φραγκα και γω για Πορσικο θα πηγαινα..ανετα!!

wallace
14th June 2006, 11:47
αναμεσα σε Μ3, Μ5, Μ6 ή σε porche turbo (996) τι θα διαλεγατε?

Χωρίς πολύ σκέψη....Μ6!!!

Γιατί απλά έχει τα πάντα, σε αρκετά μεγάλο βαθμό...Γκάζια, εμφάνιση, χλιδή...Αυτές οι Μ3 έγιναν σούπα πλέον.Η Μ5 δεν είναι του γούστου μου.Η Porsche είναι άλλο πράγμα...

Φυσικά όλα τα παραπάνω είναι κορυφαία αυτοκίνητα. :D

apostolos raftopoulos
14th June 2006, 11:52
αν ειχα τα φραγκα οχι μπεμπα και οχι την τουρμπο 997 αλλα με ολα την GT3

Walker
14th June 2006, 13:58
Εντύπωση μου έχουν κάνει τα νέα Lexus (τα υβριδικά). Ειδικότερα, οι προδιαγραφές τους είναι ιδιαίτερα καλές, η ποιότητά τους απτή (φίλος μου μετέφερε ότι διάβασε σε συνεντευξη περιοδικού, τη δήλωση του Δ/ντος Συμβούλου της Audi ότι στα επόμενα 5 χρόνια, ο στόχος της Εταιρείας (Audi) είναι να φτάσει σε ποιότητα τη Lexus), και φυσικά τιμή προκλητική. π.χ. Lexus GS 450h κινητήρας V6 3.5lt + ηλεκτροκινητήρας έχουν συνδυασμένη απόδοση 343 άλογα, κατανάλωση όσο ένας δίλιτρος 0-100 σε 5.9 εξοπλισμός πλουσιότατος και τιμή από 56,500 ευρώ. :shock:

Η τιμή βγαίνει τόσο χαμηλή διότι τα υβριδικά δεν υπόκεινται σε φόρο ταξινόμησης. Επίσης δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας εφ΄όρου ζωής, και φυσικά για τους Αθηναίους, μπαίνουν στο δακτύλιο όλες τις ημέρες.

RotorManiac
15th June 2006, 02:00
^καλα στο δακτυλιο μπαινουν ολοι, ολες τις μερες :P ειναι το πιο ανουσιο και αθλιο κυκλοφοριακο μετρο που εχει παρθει. ομως τα υβριδικα ειναι φανταστικα οντως! ειδικα το RX400h το τζιπ... τριλιτρο με μεση καταναλωση 7λ/100χλμ


Απλα το Μ3 ειναι ενα αμαξι για καθημερινη χρηση ενω το συγκεκριμενο Πορσε δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να το δουλευεις καθε μερα...

πιο καθημερινο αμαξι απο πορσε δεν υπαρχει, οτι και να 'ναι! για να βγει στη παραγωγη καθε μοντελο γυρναει ολο τον κοσμο, στις πιο σκληρες συνθηκες. τις Μ3 ο κινητηρας ειναι πιο πιεσμενος... κατι τετοιο η BMW εκανε, απ' οτι εχω δει και διαβασει, μονο με την 645... αν κανω λαθος ας με διοθωρσει οποιος ειναι σιγουρος...

kostserb
15th June 2006, 15:56
κατι τετοιο η BMW εκανε, απ' οτι εχω δει και διαβασει, μονο με την 645... αν κανω λαθος ας με διοθωρσει οποιος ειναι σιγουρος...

Για τα αλλα μοντελα δεν ξερω αλλα για την 645 ισχυει το ειχα δει σε ντοκυμαντερ στο Discovery!!! :shock: :shock: :shock:

demmis
15th June 2006, 19:05
ρε παιδια με ψηνει ενας μαντρας εδω Λαρισα
εχει μια porche TURBO 996 (μοντελο 2003)με 65.000 χλμ
βελτιωμενη στα 560 αλογα
την δινει 100.000
σαν τιμη πως σας φαινεται?
το αμαξι το εχω δει ..μπηκα μεσα (δεν το οδηγησα ομως) ηταν σαν καινουργιο
το εσωτερικο λες και χθες βγαλαν τις ζελατινες
το μονο που με χαλασε ηταν το χρωμα της...γκρι:(

τι λετε? πως σας φαινετε ?

TOMASSINO
15th June 2006, 19:07
Κοιτα αγορι....το design του 8ριου οπως και την παρεα του δεν τα εχει οποτε κατσε στα αυγα σου.

demmis
15th June 2006, 19:11
Κοιτα αγορι....το design του 8ριου οπως και την παρεα του δεν τα εχει οποτε κατσε στα αυγα σου.

ειπε κανενας πως θα δωσω το 8αρι??
φαε τα παϊδακια σου σημερα το βραδυ και μην λες πολλα

TOMASSINO
15th June 2006, 19:13
Κοιτα αγορι....το design του 8ριου οπως και την παρεα του δεν τα εχει οποτε κατσε στα αυγα σου.

ειπε κανενας πως θα δωσω το 8αρι??
φαε τα παϊδακια σου σημερα το βραδυ και μην λες πολλα

Τοτε αλλαζει, παω πασο...Και λεω να το γυρισω στο ζυμαρικο καλυτερα να κοψω για λιγο τα παϊδακια... :shock: :shock:

diamond
15th June 2006, 19:27
Το RX 8 έχει ακριβώς ίδιες διαστάσεις με μια porsche 911.(μήκος,πλάτος). Οπότε με ένα 911 έχουμε καθαρίσει με το χώρο που θα καταμβάνει στο γκαράζ μας.!! Ακριβώς τον ίδιο! ουτε λιγότερο ούτε περισσότερο...

RotorManiac
16th June 2006, 01:30
ρε παιδια με ψηνει ενας μαντρας εδω Λαρισα
εχει μια porche TURBO 996 (μοντελο 2003)με 65.000 χλμ
βελτιωμενη στα 560 αλογα
την δινει 100.000
σαν τιμη πως σας φαινεται?
το αμαξι το εχω δει ..μπηκα μεσα (δεν το οδηγησα ομως) ηταν σαν καινουργιο
το εσωτερικο λες και χθες βγαλαν τις ζελατινες
το μονο που με χαλασε ηταν το χρωμα της...γκρι:(

τι λετε? πως σας φαινετε ?

ρε ντεμμη, γιατι να παρεις βελτιωμενο αμαξι? εισαι σιγουρος οτι δουλευει? και σε τετοια τιμη κατι βρωμαει... δε θα εμπιστευομουνα κανεναν μαντρα η βελτιωτη που πεταει ενα "εχει 500αλογα"'.... ε, και? δε μου λεει τιποτα!
εκτος αν ηξερα τον βελτιωτη προσωπικα και καθοταν και μου εδειχνε τι παιζει με την δουλεια του. γιατι δε ψαχνεις μια 996 στοκ απο γερμανια, μια χαρα τιμουλα θα εχει!! και θα την κανεις οτι θες μετα εσυ ;-)

apostolos raftopoulos
16th June 2006, 12:57
DEMMI μακρια απο τουρμπο και εγγυημενα (πο@τσεs μπλε )
χιλιομετρα στην λαρισσα καλυτερα να κανειs την εισαγωγη εσυ κατευθειαν απο γερμανια

IOANNIS
16th June 2006, 15:35
..παρε μια Corvette C06 400hp καινουρια 86000E ...

Terminator
16th June 2006, 16:00
87500 ξεκιναει...
ειδα μια μαυρη στον πλαταμωνα (stavedo) ξερει ο Ντεμμης, με βολιωτικες :shock: πινακιδες...
Ντεμη μας φαγαν οι αυστριακοι! ορμα!