PDA

View Full Version : Προβλημα με το E-DRIVE



gemp100
26th March 2010, 21:33
Εμαφανιστηκε το εξης προβλημα με το e-drive.Σε τρια αυτοκινητα απο το club ξαφνικα τους αναψε check engine και το αμαξι μπηκε σε safe mode.Μεσω του scangauge οι δυο και της MAZDA ο τριτος διαπιστωσαν πως τους αναβε ο κωδικος για το μπεκ λαδιου που ψεκαζει μεσα στον ροτορα.Οι δυο απο αυτους οταν βγαλανε το e-drive και σβησανε τον κωδικο το αμαξι επανηλθε χωρις κανενα προβλημα.Απο τον τριτο περιμενουμε νεοτερα συντομα.Θα προτεινα οσοι φορατε το e-drive να το βγαζατε εκτος λειτουργιας μεχρι να ξεκαθαρισει λιγο η κατασταση και να μιλησουμε και με τον τοπικο αντιπρωσοπo προκειμενου να γλιτωσουμε τα χειροτερα.Οι περισσοτερες πιθανοτητες να παρουσιαστει αυτο το προβλημα ειναι σε μοντελα μετα το 2007 η αυτοκινητα με αλλαγμενο μοτερ λογω διαφορετικου engine management.Θα υπαρχει συνεχης ενημερωση επι του θεματος.

ΗΛΙΑΣRX8
27th March 2010, 01:03
αν μπορουν να μας πουν τα παιδια που το επαθαν τι συναιβει και αν καταλαβαν κατι στο αμαξι τους πριν αναψει check engine;
την μονη λυση μπορει να την δωσει η mazda νομιζω!
επισης πιστευω οτι αν το μπεκ λαδιου παιρνει πληροφοριες για να ψεκασει λαδι απο την πεταλουδα(ταση) τοτε ναι υπαρχει θεμα,αν οχι δεν νομιζω να εχει σχεση!
θα μας βοηθουσε αρκετα το ηλεκτρικο σχεδιο του μπεκ και της πεταλουδας αν το εχει καποιος για να βγαλουμε ακρη!οποιος το εχει ας το ποσταρει!

jin kazama
27th March 2010, 13:00
CEL CODE:P2122 APP sensor No.1 circuit low input ON 1 CCM

georx8
27th March 2010, 13:23
Αυτος ο κωδικός δεν εχει σχέση με το λάδι.Ειναι οτι ο εγκέφαλος δε βλέπει σημα απο το ποτενσιομετρο του γκαζιού.
Αυτο με το μπέκ λαδιού απο που το βγάλατε ρε παιδιά;Εκτός αν σε καποιους έβγαλε αλλον κωδικό σφάλματος.

georx8
27th March 2010, 13:25
Γράψτε λιγο σας παρακαλώ τον κωδικο που σας εβγαλε για να βρούμε μια ακρη.Αυτο με το μπεκ λαδιού μου ακουγεται σαν σεναριο επιστημονικης φαντασιας.

jin kazama
27th March 2010, 13:26
Εχθές είχαμε συμβάν με τον συγκεκριμένο κωδικό , αφαιρέθηκε το e-drive και όλα είναι οκ.

VENIAMIN PARALAKIS
27th March 2010, 13:29
Ιστορικό εβδομάδας:
Αλλάζω μπαταριά την Τετάρτη το πρωή και με την ευκαιρία κάνω και reset με το πεντάλ.
Σάββατο πρωή ξεκινάω ταξίδι για Χαλκιδική και σταματάω στην μέση της διαδρομής για να βάλω βενζίνη.Να σημειωθεί ότι είχα την επιλογή SP-1 σε όλο το ταξίδι.Στο βενζινάδικο σβήνω το αμάξι,φουλάρω βάζω και λίγο premix και όταν βάζω μπρός μου ανάβει το check με κωδικό P2122.Το σημειώνω για να μην τον ξεχάσω και τον σβήνω με το scangauge.H βλάβη επανήλθε αμέσως και σημειώστε ότι δεν έκανα ούτε μέτρο.Σβήνω το μοτέρ σβήνω και την βλάβη και ξαναβάζω μπροστά.Πάλι ανάβει.Επόμενη κίνηση ήταν να βγάλω τον πόλο της μπαταρίας και να ξανακάνω reset και με το πεντάλ.Το αφείνω 15 λεπτά ξανακουμπώνω την μπαταρία και πάλι ανάβει το check.Επόμενη κίνηση ήταν να τηλεφωνήσω στους κόκκινους βαρώνους DRIFTER και ΚΑΖΑΜΑ απευθείας συνδιάλεξη με το στρατηγείο με τον Μάυρο Ιππότη.Αποτέλεσμα το πεντάλ του γκαζιού.Βγάζω την φίσα του E-DRIVE και κουμπώνω την μαμά και έσβησε η βλάβη από μόνη της.Ξεκινάω και το αμάξι δεν είχε άλλο πρόβλημα.Ξέχασα να πώ ότι κατα την διάρκεια που ήταν αναμμένο το check είχε μπεί το αμάξι σε safe mode και ανέβαζε μέχρι 3.000 στροφές.

jin kazama
27th March 2010, 13:53
Τέλος καλό όλα καλά...

red runer
27th March 2010, 15:24
μάλλον η παρτίδα πρέπει να βγήκε ελαττωματική προτείνω να αντικατασταθεί απ όλους στον X race ύστερα από ακηνισια 6 ημερών πήγε να βάλει μπρος και από εκεί που το είχε στο sp-5 γύρισε στο eco-1 μόνο του με αποτέλεσμα να πνίξει το αυτοκίνητό του

VENIAMIN PARALAKIS
27th March 2010, 15:31
Μαζί με τον Γρηγόρη γείναμε 4????Από τους πόσσους 15????Κάτι δεν πάει καλά

xRace88
27th March 2010, 16:41
Έτσι ακριβώς έγινε Σάκη.
Κάτι δεν πάει καλά με τα συγκεκριμένα Βένια..

ΗΛΙΑΣRX8
27th March 2010, 16:45
βενια εχουμε παρει 25 συνολικα!
οπως φαινεται χαλασε η μοναδα και στελνει λαθος πληροφορια στην ecu και αυτη με την σειρα της στην πεταλουδα,οποτε βγαζει σφαλμα ο εγκεφαλος γιατι ελεγχει την πεταλουδα να μην πεσει κατω απο καποιο σημειο(low input)DTC P2122 ,επισης ελεγχει και πανω σημειο (high input) DTC P2123.
το θεμα ειναι πως θα κινηθουμε;
εμενα μου ειχε πει οτι οποιος εχει προβλημα να επικοινωνησει μαζι του!
καλο ειναι εσεις που ειχατε προβλημα να επικοινωνησετε μαζι του και να δειτε τι θας σας πει!αν θελετε τον παιρνω και εγω την δευτερα!

xRace88
27th March 2010, 17:50
Το πρόβλημα Ηλία είναι ότι στο normal ανεβάζει στροφές σε όλους μας.
Αργά η γρήγορα θα αντιμετωπίσουν και άλλοι πρόβλημα.
Εάν σου είναι εύκολο ρώτησε τον προμηθευτή για την δυσλειτουργία τον δικό μας.
Ευχαριστώ...gdg70gdg70

ΗΛΙΑΣRX8
27th March 2010, 22:53
η απαντηση που εχουμε παρει απο τον αντιπροσωπο εδω αλλα και απο τον αντιπροσωπο που τα παιρνει ειναι οτι οφειλεται στην ασταθεια των volt του αυτοκινητου μας!

georx8
27th March 2010, 22:56
συμφωνω και επαυξάνω.Ισως γι αυτό η obd να ειναι και η καλυτερη λύση για το edrive.Το ρευμα της ελεγχεται απο την ecu και ειναι πιο σταθερό.

SPARTAN300
28th March 2010, 04:14
παιδια εγω παρατηρησα το εξης και δεν ξερω τι να κανω!τις τελευταιες 10 μερες εχω παρατηρησει τεραστια διαφορα στην καταναλωση του αυτοκινητου!πριν βαλω το e-drive οταν το αμαξι το πηγαινα μεσα στην πολη ειχα μια καταναλωση γυρω στα 15lt στα 100km οπως προβλεπει και ο κατασκευαστης!βαζω e-drive και παρατηρω η καταναλωση προς μεγαλη μου χαρα να πεφτει στα 12lt στα 100km με τη ρυθμιση στο eco-5!τις τελευταιες δεκα μερες αυτο που εχει γινει και εχω χτυπησει 5-6 εγκεφαλικα ειναι οτι η καταναλωση εχει φτασει τα 20lt στα 100 παντα με το eco-5!!!!!!!!!!!!!

VENIAMIN PARALAKIS
28th March 2010, 15:18
το θεμα ειναι πως θα κινηθουμε;
εμενα μου ειχε πει οτι οποιος εχει προβλημα να επικοινωνησει μαζι του!
καλο ειναι εσεις που ειχατε προβλημα να επικοινωνησετε μαζι του και να δειτε τι θας σας πει!αν θελετε τον παιρνω και εγω την δευτερα!

Ηλία άποψη μου είναι επειδή γνωρίζετε τον άνθρωπο να επικοινωνήσει ένας για να αναφέρει τα προβλήματα.Αν μπορείς σε παρακαλώ ενημέρωσε τον και μετά ενημέρωσε και εμάς.

red runer
28th March 2010, 16:41
συμφωνω και επαυξάνω.Ισως γι αυτό η obd να ειναι και η καλυτερη λύση για το edrive.Το ρευμα της ελεγχεται απο την ecu και ειναι πιο σταθερό.
Στρατηγέ άσε στην OBD το έχω συνδεδεμένο και στο νορμάλ ανεβάζει στροφές και σε μένα παπαριες του προμηθευτή είναι αυτές

SPARTAN300
28th March 2010, 23:27
μηπως εχει κανεις καποια ιδεα για το προβλημα που ανεφερα παραπανω?

SPARTAN300
29th March 2010, 17:13
μετα το προβλημα με την καταναλωση μου αναψε και μενα το check engine!

georx8
29th March 2010, 21:55
κωδικός;

ΗΛΙΑΣRX8
7th April 2010, 13:31
μιλησα με το μαγαζι που τα πηραμε τον κο κορρε και μου ειπε αυτοι οι 3 με 4 που τους παρουσιαστηκε θεμα με το e-drive και τους εβγαλε κωδικο βλαβης στην πεταλουδα και αφου εβαλαν το δικο τους το αμαξι επανηλθε να του τα στειλουμε μονο την ΜΟΝΑΔΑ
και θα τους στειλει αλλες που εχει.
για πιθανες αλλες βλαβες θα πρεπει να μιλησουμε απευθειας με αυτον που τα στελνει.
πληροφοριες:2102015222 λ.ηρακλειου 50 και πολυλα 46
κο Κορρε

VENIAMIN PARALAKIS
9th April 2010, 19:39
Ηλία να είσαι καλά αδερφέ.Δώσε μια διεύθυνση να τα στείλουμε please.

ΗΛΙΑΣRX8
10th April 2010, 01:21
Λ.ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 50 & ΠΟΛΥΛΑ 46 ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ 2102015222 ΤΚ 11141
ΥΠ ΌΨΙΝ ΚΟΥ ΚΟΡΡΕ ΜΑΝΟΥ

VENIAMIN PARALAKIS
10th April 2010, 12:34
Σε ξανα ευχαριστώ.

pame rx8
11th April 2010, 00:15
σε εμενα εμφανιστηκε ενα αλλο προβληματακι....σταματησε να δουλευει...πατουσα γκαζι τιποτα τελικα εσβησα το αυτοκινητο το ξαναεβαλα και δουλεψε κανονικα...2 ημερες δεν εχει εμφανισει κατι ...αλλα σημερα το εβγαλα ...δεν το πολυ εμπιστευομαι ....μην γινει καμια μ........ (πχ toyota ) και αρχισει τα τρελα του ....

triton
19th November 2012, 12:03
Το βάζω μπρός σήμερα το πρωί, μου ανάβει check με κωδικό P2122. κατα την διάρκεια που ήταν αναμμένο το check είχε μπεί το αμάξι σε safe mode και ανέβαζε μέχρι 3.000 στροφές. εσβησα το αυτοκινητο το ξαναεβαλα και δουλεψε κανονικα. καθάρισα τον κωδικό. δεν εχω βγαλει το e-drive ακόμα.
ακούω.

ΗΛΙΑΣRX8
19th November 2012, 14:35
γιωργο διαβασε το ποστ μου, νουμερο 12!

μαλλον ειναι δυσλειτουργια της μοναδας του edrive!

αστο και αν στο ξανακανει, θα πρεπει να το βγαλεις!