PDA

View Full Version : Αλλαγη μπουζι σε 180.000 κλμ!!!



RENESIS
7th May 2005, 02:19
Λοιπον ακουστε κατι που μου φανηκε "λιγο" παραξενο.Σημερα που πηγα για service o τεχνικος μου ειπε οτι τα μπουζι θα τα αλλαξουμε στις 180.000 κλμ! :shock: Εμεινα παγωτο,τι λεει ο ανθρωπος :roll: ,ισχυει τιποτα τετοιο?Εγω διαβασα οτι ο κατασκευαστης προτεινει αλλαγη στα 60.000 κλμ,θα μας τρελανουν αυτοι οι τεχνικοι της επαρχιας! :? Επισης μου ειπε οτι το ενα μπουζι κοστιζει γυρο στα 80 ευρω,δηλαδη τα τεσσερα 320 ευρω,πολλα δεν ειναι?

GIM.RX
7th May 2005, 03:38
Καποιο περιοδικό αν θυμάμαι καλα το EVO έγραφε για το κόστος των sevice του ρχ8 και συγκεκριμένα οτι ενω τα service των 10,20,30,40,50 χιλιάδων χλμ κυμαίνονται απο 45 εως 120 ευρώ το service των 60χιλιαδων χλμ στοιχίζει 450ευρώ επειδη αντικαθίστανται οι σπινθηριστές οι οποίοι ειναι ακριβοί.

Speez
7th May 2005, 11:38
Λοιπόν οι πληροφορίες για το θέμα μπουζί από εξουσιοδωτημένο μηχανικό της Mazda που ασχολείται από καιρό με περιστροφικούς κινητήρες είναι οτι α) η Mazda στέλνει καινούριες παρτίδες μπουζί γιατί έχουν παρατηρηθεί μικροπροβλήματα με τα υπάρχοντα και β) είναι όντως ακριβά (αν δεν κάνω λάθος ανέφερε €68 έκαστο).

RotorManiac
7th May 2005, 14:24
παντως αν κανουν πανω απο 150ευρω παρτε aftermarket....

Fidelio
7th May 2005, 15:13
παντως αν κανουν πανω απο 150ευρω παρτε aftermarket....

το ενα εννοεις?

demmis
7th May 2005, 17:02
παντως αν κανουν πανω απο 150ευρω παρτε aftermarket....

το ενα εννοεις?

ποιο ενα ρε κομμαντο???
τρελαθηκες??
και τα 4 αν εχουν πανο απο 150 συμφερει να βαλεις aftermarket
ο στεργιος φορεσε μπουζι της greedy

RENESIS
7th May 2005, 21:31
Επισης ο μηχανικος μου ειπε οτι το καθε ενα απο τα μπουζι ειναι διαφορετικο!Ισχυει τιποτα τετοιο? :roll:

Blacktan
8th May 2005, 16:47
2 διαφορετικα μπουζι υπαρχουν ....

αλλο μπουζι φοραει στην πανω θυριδα το housing και αλλο μπουζι στην κατω θυριδα ....

νομιζω η διαφορα ειναι στο παχος της 4ακιδας ... δεν θυμαμαι !

RENESIS
8th May 2005, 17:12
Τελικα στα ποσα κλμ κανουμε αλλαγη μπουζι?Γνωριζει κανενας? :? Εμενα μου ειπαν στα 180.000 κλμ και εμεινα παγωτο! :shock:

ilias
8th May 2005, 17:32
egω ξερω 100000

TITANIUMRX
8th May 2005, 17:36
Έχω παραγγείλει μπουζί HKS,αλλά ήρθαν λάθος νούμερο,και ξαναματά τα περιμένω.Αν επιτέλους τα παραλάβω(πρώτα ο Θεός :evil: :evil: )θα σας ενημερώσω για ποιότητα.Όσο αφορά τιμή είναι στάνταρ φθηνότερα από τα NGK της Mazda.Per;ipoy 110 ευρώ.Αναμένετε ακριβείς πληροφορίες εντός των ημερών....

RENESIS
8th May 2005, 20:45
egω ξερω 100000
Το βιβλιο του κατασκευαστη στα ποσα λεει οτι θελουν αλλαγη?

RotorManiac
9th May 2005, 04:41
Να σας βοηθησω λιγο! στα 40.000 αλλαζουν τα μπουζι!! αν τα βγαλετε σε περισσοτερα χλμ θα ξεβιδωσετε καρβουνο χωρις ακιδες...
Η διαφορα των ανω με κατω μπουζι (leading and trailing plugs) ειναι οτι τα πρωτα ειναι πιο θερμα απο τα δευτερα. Δεν ειμαι σιγουρος αλλα πρεπει να ειναι οι κωδικοι τους 6 και 9 αντιστοιχα. οσο πιο μεγαλο το νουμερο τοσο πιο 'ψυχρο' το μπουζι. τα δικα μου ειναι 10αρια και ιριδιου ολα :o τα ψυχρα θεωρουνται καλυτερα, αλλα ειναι πιο ευαλωτα στο flooding. εκει που χρειαζονται ομως σιγουρα ειναι σε heavy turbo καταστασεις γιατι ειναι η τελευταια αμυνα στα πειρακια...
επομενως εγω δεν εχω δει τρομερες αλλαγες. το μονο καλο ειναι οτι δεν floodαρει με τιποτα το αμαξι, ενω με τα μαμα ειχα ψιλοπροβλημα στα cold starts χωρις ποτε να μπουκωσουν βεβαια. τωρα πως γινεται αυτο μην ρωτησετε! απλα τα aftermarket ειναι παντα καλυτερα :wink: και τα 150 δεν ειναι και η καλυτερη τιμη, τα βρισκεις και πιο χαμηλα.
βεβαια αναλωσιμα ειναι τα μπουζι, οποτε δεν ειναι κατι το τρομερο...


ποιο ενα ρε κομμαντο???
τρελαθηκες??

χαχα, με εκανες και γελασα φιλε... λολ

The Ace
9th May 2005, 10:29
:lol: :lol: :lol: :lol:

Τώρα μαθαίνετε πόσο κάνουν τα μπουζί για wankel ? :P

Τα γνωστά και μη εξαιρετέα BUR7, BUR9, και BUR11 της NGK.....

Η καλύτερη φάση είναι να παραγγείλετε πολλοί μαζί από Αμέρικα, που θα σας έρθουν πολύ φθηνότερα. Θα τα βρείτε σχεδόν στο 1/3 της τιμής που έχουν Ελλάδα/Ευρώπη.....

OP. LOCK
9th May 2005, 12:03
εγω ρωτησα το τοπικο συνεργειο της mazda και μου ειπαν οτι θελουν αλλαγη στις 60000 χλμ και στοιχιζουν 220 ευρω και τα 4...

Terminator
9th May 2005, 23:47
Σ ενα περιοδικο έγραφε:
χιλιομετρα Κοστος ανταλλακτικων και εργασιας (χωρις ΦΠΑ)
20000 79,40
40000 103,30
60000 358,15
80000 117,03
100000 127,26

στα 60000 χμ γίνεται η αλλαγη των σπινθηριστων γι αυτο και η παραπανω τιμη (ρώτησα και τον πωλητη της Mazda)

RENESIS
10th May 2005, 18:04
Βλεπω οτι οι αποψεις ποικιλουν και αυτο φανερωνει μια ασαφεια πανω στο θεμα μπουζι! :roll:

Walker
11th May 2005, 11:04
το manual του αυτοκινήτου πάντως λέει ότι η αντικατάσταση των μπουζί γίνονται κάθε 60000 χιλ.

GeoRx 8
10th October 2005, 00:35
Σημερα διαβαζα το περιοδικο EVO αυτου του μηνα και φυσικα ειχα αφοσιωθει στο 8αρι του fast fleet το οποιο εχει 60250 ΑΠΡΟΒΛΙΜΑΤΙΣΤΑ χιλιομετρα. :wink:
Το αμαξι πηγε για σερβιs και αλλαξανε και τα μπουζι και αναφερει χαρακτηριστικα<<Οπωs βλεπετε και στιs φωτογραφιεs τα ξεροψημενα καταλοιπα λαδιου ειναι παραπανω απο εμφανη και...μπολικα.Αναμενομενο μεν,για εναν κινητηρα που ψεκαζει λαδι απευθειαs μεσα στουs θαλαμουs καυσηs,μηπωs ομωs τα 60.000km ειναι οντωs παρα πολλα για ενα μπουζι που λειτουργει σε τετοιο περιβαλλον?
Η διαφορα φανηκε αμεσωs στο δρομο αλλα και στο δυναμομετρο.Λιγο πριν το service το RX-8 απεδωσε 208Ps,ενω μετα την αλλαγη των μπουζι 219Ps!>>>Πιστευω οτι ειναι σοβαρο το θεμα των μπουζι και ετσι δεν ισχυουνε ολα αυτα που λενε για αλλαγη μπουζι σε πολλαααα χιλιομετρα.Κοστοs 230 ευρω.

RotorManiac
10th October 2005, 02:25
...Κοστοs 230 ευρω.

πααανααααγια μου!! τι λες τωρα? μες αυτα τα λεφτα παιρνω 2 τετραδες Greddy!
τα δικα μου, που τα ειχα ουτε για 15χιλ χλμ τους τα εδινα στο 1/3 της τιμης ;-)

The Ace
10th October 2005, 13:24
Παιδιά, επειδή και εδώ βλέπω ότι έχετε άγχος αλλά και ακούτε διαφορετικές απόψεις, πάρτε μερικές πληροφορίες από άνθρωπο που τα ξέρει καλά τα wankelίστικα :lol:

1) Μπουζί ακριβά μεν, αλλά όχι και 230€. Από την NGK με τους κανονικούς κωδικούς κάνανε (πριν από 1-2 χρόνια) τα ίδια μπουζί γύρω στα 150€ (4 9αρια, γιατί δεν είχανε 7αρια εκείνη τη στιγμή).

2) Οπωσδήποτε αλλαγή ακόμα και πριν τα 60Κ χλμ που προτείνει η Mazda. Προληπτικός έλεγχος στα 30Κ χλμ, και αν δούνε ότι έχουν αρχίσει ήδη να "μαυρίζουν", τότε προγραμματισμός για αλλαγή πιο σύντομα. Μην ξεχνάτε: μετά τα λάστιχα, τα λάδια και τα τακάκια, τα μπουζί είναι τα πιο σημαντικά "αναλώσιμα". Με μπουκωμένα μπουζί, το μοτέρ απλά δεν αποδίδει.

3) Aftermarket υπάρχουν, και μερικές φορές είναι καλές λύσεις. Απλώς μην περιμένετε να είναι πιο φθηνά από τα μαμά NGK. Έτσι και αλλιώς τα μαμά είναι ήδη ΠΟΛΥ καλά μπουζί (νομίζω ότι είναι πλατίνας), οπότε θα πρέπει να πληρώσετε για να πάρετε καλύτερα μπουζί :wink:

TITANIUMRX
10th October 2005, 13:48
Τα μπουζί μας είναι ιριδίου,και κάνουν σαν Mazda 230-240 euro.Σαν Ngk μπορεί να βρούμε όντος φθινότερα,αλλά στα ίδια λεφτά πέρνεις Hks(denso) με 120-130 euro,ή Greddy.H αλλαγή των μπουζιών ιριδίου,δεν πρέπει να ξεπερνά ποτέ τα 20000 βαριά-βαριά.Τα πλατίνας αντέχουν αρκετά περισσότερο,60000,αλλά δεν είναι τόσο αποδοτικά.Σημειώνω ότι τα μπουζί μας είναι με πάχος ακίδας 0,4 περίπου,οπότε είναι λογικό να μην αντέχουν πολύ.Μεγάλο ρόλο παίζει το ζόρι που εχουν τραβήξει,οπ'οτε μετά τα 10000 χλμ,καλό είναι να γίνετε ένας έλενχος.......

Terminator
10th October 2005, 13:59
Ngk μπορεί να βρούμε όντος φθινότερα,αλλά στα ίδια λεφτά πέρνεις Hks(denso) με 120-130 euro,ή Greddy.

Δηλαδη οταν θα ερθει η ωρα να τα αλλαξω και αγορασω απ εξω και παω στην αντιπροσωπεια και τους πω αυτα θελω να μου βάλεται, θα δεχτουν ή θα πουν κανα κουφό οτι δεν τα δέχονται και οτι μονο τα δικά τους βάζουν???? :?:

GeoRx 8
10th October 2005, 14:31
Συγνωμη αλλα δεν αναφερθηκε κανεναs στου μπουζι που φαινεται στην φωτογραφια που εχει γινει ψητο????Δεν ειναι μονο η τιμη το θεμα αλλα τη σημασια εχει το μπουζι το καινουργιο.Για την δυναμομετρηση το πριν και το μετα :?: :?:

RotorManiac
10th October 2005, 15:59
^εννοειται ρε συ, απλα ηταν πιο σοκ η τιμη....
τα greddy εγω θα τα κοιταξω στα 30Κ και στα 40Κ θα φανε σουτ μαλλον...

RENESIS
10th October 2005, 16:01
Δηλαδη οταν θα ερθει η ωρα να τα αλλαξω και αγορασω απ εξω και παω στην αντιπροσωπεια και τους πω αυτα θελω να μου βάλεται, θα δεχτουν ή θα πουν κανα κουφό οτι δεν τα δέχονται και οτι μονο τα δικά τους βάζουν???? :?:
Αυτην την απορια εχω και εγω,δεν νομιζω να τους παω δικα μου μπουζι και να μην μου πουνε οτι "εμεις αυτα δεν τα βαζουμε,αν θες με δικια σου ευθυνη,αλλα υπαρχει προβλημα με την εγγυηση"... :roll:

GrRx8MaZdA
10th October 2005, 16:12
Ψηθηκε λόγω αποθεματατων??Εγω περασα hks 10ρια ολα και ειμαι ευχαριστημενος γιατι οντως τα μπουζι μου ειχαν γινει ψιλοψητα...Τωρα περναω και autoexe μπουζοκαλωδια και ειμαστε οκ...Παντως παιδια μην πατε για τα ιδια και να τα παρετε απο μαζντα..Δεν αξιζει να δωσετε τοσα λεφτα..Αftermarket ή τα μαμα απο εξωτερικο

efso
10th October 2005, 19:48
https://www.sparkplugs.com/results_app.asp?productTypeID=1&AAIA=1416844


Tζάμπα πράμα....

TITANIUMRX
10th October 2005, 20:29
Αυτή είναι μιά φυσιολογική τιμή για μπουζί ιριδίου.Τόσο αγόραζα τα Denso,από Ελλάδα,για το Coupe μου...Μας έστειλες όλους Σταθη :wink:

peloponisios
11th October 2005, 10:48
Σίγουρα το 8άρι φοράει ιριδίου (το Τσάλεντζ);
Είχα μπει στο site της NGK και Ιριδίου για rx8 δεν είδα. Είχα την εντύπωση ότι φοράει πλατίνας.
Εγώ πάω για DENSO αν και δεν τα εμπιστεύομαι απόλυτα.

GeoRx 8
11th October 2005, 11:05
^^^και ομωs Ανδρεα τα DENSO ειναι απο τα καλυτερα μπουζι και δεν ειναι τυχαιο που τα φορανε πολλα EVO και IMPREZA.

TITANIUMRX
11th October 2005, 13:34
Σίγουρα το 8άρι φοράει ιριδίου (το Τσάλεντζ);
Είχα μπει στο site της NGK και Ιριδίου για rx8 δεν είδα. Είχα την εντύπωση ότι φοράει πλατίνας.
Εγώ πάω για DENSO αν και δεν τα εμπιστεύομαι απόλυτα.

Σίγουρα έχει ιρίδιο,τα 7αρια είχαν πλατίνας.Τα ιρίδια,τα έβγαλε πρώτη στην παραγωγή η Denso.Όταν βλέπετε διάμετρο ακίδας 0,4mm,είναι πάντα από ιρίδιο,και ας μην αναφέρεται.Κανένα άλλο κράμα,δεν αντέχει θερμοκρασίες σε αυτό το πάχος....

TITANIUMRX
12th October 2005, 02:31
Kαι πάνω που τα συζητούσαμε για τα μπουζάκια,είπα μιάς και πάω για λαδάκια στα 15000,δεν τα κάνω και έναν έλενχο?
Τα μπουζί μου,ήτανε σε πολύ καλή κατάσταση,και δεν θέλανε αλλαγή,αλλά μιάς και έμαθα,ότι τώρα η Mazda,τοποθετεί καινούγιο κωδικό για τα Leading,είπα να τα αλλάξω,και να φυλάξω στο ντουλαπάκι μου,τα παλιά,σε περίπτωση γκαντεμικου flooding(χειμώνας έρχετε).Δείτε το χρώμα από τα παλιά μου μπουζί,είναι ελαφρώς σκούρα,με ίχνη από καμένο λαδάκι πάνω τους,που έφευγε αμέσως άμα τα ακουμπούσες.Το διάκενο τους είτανε τέλειο,και η πορσελάνη σε πολύ καλή κατάσταση.

TITANIUMRX
12th October 2005, 02:35
Δείτε τώρα,τα καινούργια Leading.Προσέξτε τις εγκοπές στο χείλος τους.
Η επόμενη photo,δείχνει τα trail

RENESIS
12th October 2005, 17:03
Αυτα Βαγγο τι κωδικο-μαρκα ειναι?Ειναι δυο ζευγη μπουζι,δυο για καθε ροτορα ξεχωριστα?Ρωταωγια να ξερουμε αν ειναι να βαλουμε τα καινουρια σε μελλοντικη αλλαγη.

TITANIUMRX
13th October 2005, 04:36
Τα μπουζί είναι Mazda_NGK.Αν τα ζητήσεις από τον αντιπρόσωπό σου,αυτά θα σου δώσει.Δεν θα έβαζα αυτά,θα παράγγελνα από έξω Denso,αλλά μιάς και ήταν να πάω για σέρβις,είπα να τα βάλω.Είχα και δρομολόγιο σήμερα,και δεν ήθελα να ταξιδέψω με παλιά λάδια-φιλτρο-μπουζί.Είχα και την απορία να δώ,γιατί αλλάξανε το leading.Αν πρόσεξες,έχει επιπλέον εγκοπές,και άλλο διάκενο,σε σχέση με τα παλιά που μας βάζανε....
Τα μπουζί Γρηγόρη,πάνε ανα ζεύγος σε κάθε ρότορα.Ένα leading κάτω,όπως κοιτάς τα housing,και ένα trail πάνω.Το σύνολο τέσσερα....

RENESIS
13th October 2005, 16:05
Καλα θα ειναι να βαλουμε τα denso,οταν θα ερθει εκεινη η ωρα αλλα αν δεν το δεκτουν απο την αντι/πια μαλλον θα παω για τα μαμα αναγκαστικα,thanks για τις πληροφοριες bro.

peloponisios
13th October 2005, 17:08
^Ρε συ, μπουζί είναι, πήγαινε σε ένα μαστόρι και στα περνάει μπαμ, μπαμ. Και άσε τους εξουσιοδοτημένους να λένε.

RENESIS
13th October 2005, 20:25
^Mονο που εδω στην επαρχια δεν εχεις και πολλες επιλογες και ολα μαθαινοντε σε χρονο dt! :x