PDA

View Full Version : Μπαταριες Αυτοκινητων



RotorManiac
5th October 2006, 21:58
θα ηθελα να ρωτησω ποιος εχει γνωσεις γενικοτερα απο ηλεκτρονικα αυτοκινητου, γιατι η μπαταρια στο 8αρι μου μετα απο την εγκατασταση του υπολογηστη ειναι αδυνατη και 'πεφτει' αν δεν το κουνησω 2-3μερες... υπαρχει περιπτωση να ξεφορτιζει, να χανει απο καπου? το ρευμα που καταναλωνει το PC σβηστο ειναι μηδαμινο απο οτι εχω διαβασει...
για την εργοστασιακη τι ξερετε? αλλοι μου ειπαν οτι, στα 2μιση χρονια που εχω το αμαξι, ειναι στα τελευταια της... αν ειναι να την αλλαξω, σκεφτομαι να βαλω κατι αλλο, αλλα δε θελω τερας γιατι θα ειναι πολυ βαρια... με ξερετε οι περισσοτεροι :roll: προτειμω να βγαλω τα ηλεκτρονικα παρα να βαλω βαρος...

απο μαρκες εχει να προτεινει κανενας, γνωστα και αξιοπιστα ονοματα...?

topaz
5th October 2006, 22:19
power leakage... :(

Walker
5th October 2006, 22:28
Έχω ακούσει καλά λόγια για τις μπαταρίες Varta

DIMI
5th October 2006, 22:33
θα ηθελα να ρωτησω ποιος εχει γνωσεις γενικοτερα απο ηλεκτρονικα αυτοκινητου, γιατι η μπαταρια στο 8αρι μου μετα απο την εγκατασταση του υπολογηστη ειναι αδυνατη και 'πεφτει' αν δεν το κουνησω 2-3μερες... υπαρχει περιπτωση να ξεφορτιζει, να χανει απο καπου? το ρευμα που καταναλωνει το PC σβηστο ειναι μηδαμινο απο οτι εχω διαβασει...
για την εργοστασιακη τι ξερετε? αλλοι μου ειπαν οτι, στα 2μιση χρονια που εχω το αμαξι, ειναι στα τελευταια της... αν ειναι να την αλλαξω, σκεφτομαι να βαλω κατι αλλο, αλλα δε θελω τερας γιατι θα ειναι πολυ βαρια... με ξερετε οι περισσοτεροι :roll: προτειμω να βγαλω τα ηλεκτρονικα παρα να βαλω βαρος...

απο μαρκες εχει να προτεινει κανενας, γνωστα και αξιοπιστα ονοματα...?

Γιά το αν φταίει το PC σου προφανώς δε μπορώ να το πώ, αλλά σχετικά με τη μπαταρία, ξέρω ότι 2,5 - 3 χρόνια ζωής δικαιολογούν την ανάγκη αλλαγής. Χωρίς να είναι 100% σίγουρο ότι η μπαταρία είναι στα τελευταία της, με 2,5 χρόνια ζωής στη πλάτη σίγουρα αξίζει να την ελέγξεις τώρα, γιατί αν την αφήσεις μπορεί σε λίγο να σε αφήσει και αυτή.

Walker
5th October 2006, 23:32
Όταν πηγαίνετε για σερβις και συνδέουν το αυτοκίνητο με τον εγκέφαλο, αυτός δείχνει και ένδειξη για ενδεχόμενη χαμηλή τάση. Επίσης, να θυμάστε ότι η απόδοση των μπαταριών μειώνεται όσο χαμηλώνει η εξωτερική θερμοκρασία (βλ. επερχόμενος χειμώνας)

georgge
5th October 2006, 23:52
θα ηθελα να ρωτησω ποιος εχει γνωσεις γενικοτερα απο ηλεκτρονικα αυτοκινητου, γιατι η μπαταρια στο 8αρι μου μετα απο την εγκατασταση του υπολογηστη ειναι αδυνατη και 'πεφτει' αν δεν το κουνησω 2-3μερες... υπαρχει περιπτωση να ξεφορτιζει, να χανει απο καπου? το ρευμα που καταναλωνει το PC σβηστο ειναι μηδαμινο απο οτι εχω διαβασει...
για την εργοστασιακη τι ξερετε? αλλοι μου ειπαν οτι, στα 2μιση χρονια που εχω το αμαξι, ειναι στα τελευταια της... αν ειναι να την αλλαξω, σκεφτομαι να βαλω κατι αλλο, αλλα δε θελω τερας γιατι θα ειναι πολυ βαρια... με ξερετε οι περισσοτεροι :roll: προτειμω να βγαλω τα ηλεκτρονικα παρα να βαλω βαρος...

απο μαρκες εχει να προτεινει κανενας, γνωστα και αξιοπιστα ονοματα...?

Στέργιο,
Το ποιο εύκολο, απλό και σίγουρο που μπορείς να κάνεις είναι να ελέγξεις τις καταναλώσεις από τα διάφορα extra ή τυχόν διαρροή:

Αφαιρείς τον θετικό πόλο της μπαταρίας και συνδέεις σε σειρά ένα αμπερόμετρο με το κλειδί του αυτοκινήτου στη θέση OFF. Συγκρίνεις τη μέτρηση, με τον ίδιο τρόπο, με αυτή ενός stock 8αριού. Αν η διαφορά είναι μεγάλη τότε αρχικά φταίνε τα extra. Τα αποσυνδέεις και ξαναμετράς. Αν συνεχίσεις να έχεις διαφορά τότε υπάρχει πρόβλημα διαρροής και αρχίζουν τα δύσκολα. Για να απομονώσεις το πρόβλημα θα πρέπει να αφαιρείς μία - μία τις ασφάλειες παρακολουθώντας ταυτόχρονα το αμπερόμετρο. Όταν η ένδειξη πέσει στα κανονικά επίπεδα τότε έχεις εντοπίσει που είναι το πρόβλημα.
Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει τότε κάποια από τα στοιχεία της μπαταρίας σου έχουν διαρροή λόγω στρέβλωσης των πλακών ή από συσσωρευμένα άλατα μεταξύ των στοιχείων. Η λύση βέβαια είναι η αντικατάσταση του συσσωρευτή. Θα σου πρότεινα να βάλεις άλλη των ιδίων διαστάσεων γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει να αφαιρέσεις το πλαστικό κουτί το οποίο έχει ειδικό αεραγωγό με εισαγωγή στη μάσκα για τη ψύξη της μπαταρίας και παράλληλα τη θερμική μόνωσή της από το χώρο του κινητήρα έτσι ώστε να λειτουργεί σε σωστή θερμοκρασία για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα :wink:

Α, και μη ξεχάσεις ότι μετά την αποσύνδεση της μπαταρίας πρέπει να ανοίξεις το διακόπτη στο ΟΝ και να γυρίσεις το τιμόνι τέρμα δεξιά και μετά τέρμα αριστερά για να βρούν το νεκρό σημείο τα ηλεκτρονικά. Επίσης θα πρέπει να ξαναπεράσεις τις μνήμες στο ICE...

decibel
6th October 2006, 00:13
λοιπον
εχεις ινβερτερ ετσι? σιγουρο το βλεπω. απο εκει εχεις διαρροη. χρειαζεται να του βαλεις ενα διακοπτη κ να του κοβεις τελειως το ρευμα, γιατι με τον διακοπτη του τραβαει παλι. οσο για μπαταρια βαλε μια μπαταρια ηχου κ καθαρισες. μεγαλης εκφορτισης δηλαδη. πχ maximma exide 900, optima 900 κοκκινη, odyssey, stinger κιτρινη κτλ.

RotorManiac
6th October 2006, 01:52
ευχαριστω για τις απαντησεις σε ολους.
Σπηλιο την ταση της μπαταριας την βλεπω απο τον εγκεφαλο μονος μου με το sCANalyser ;-) οταν δουλευει ο κινητηρας δειχνει 13,6 με 14,1volts πιστευω ειναι στα φυσιολογικα... (!)

Γιωργο ελπιζω να ειναι ο συσσωρευτης παρα διαρροη με αυτα που λες :-( γιατι ετσι μπορει να μην το βρω και ποτε... καλυτερα να βαλω μια καινουρια παρα να ψαχνω... οσο για τον αεραγωγο, αρκετα 8αρια στο εξωτερικο εχουν αλλαξει και θεση την μπαταρια οποτε δε πιστευω να ειναι τοσο ζωτικης σημασιας...

decibel δε σε καταλαβα και πολυ. τι εννοεις ινβερτερ? εξηγησε λιγο πως μπαινει αυτος ο διακοπτης. επισης οταν λες μπαταρια ηχου, εννοεις κανενα κτηνος με παραπανω αμπερωρες? η στοκ ειναι στα 52 απο το manual... αυτες που λες ποσες AH ειναι?

Walker
6th October 2006, 10:36
Το σημείο μόνο που θα πρέπει να προσέξεις, είναι οι διαστάσεις της μπαταρίας που θα βάλεις. Είχα διαβάσει, και μπορείς και ο ίδιος να το επιβεβαιώσεις αν κοιτάξεις στο κενό που υπάρχει μπροστά, κάτω από το χαμόγελο (στο ροτοράκι), ότι το κάλυμα της μπαταρίας έχει σχεδιαστεί ειδικά έτσι ώστε να υπάρχει ροή αέρα γύρω από τη μπαταρία για να τη προστατεύει από υπερθέρμανση. αν τοποθετήσεις μεγαλύτερων διαστάσεων ενδέχεται να μην λειτουργεί το ίδιο αποδοτικά ο αερισμός της.

decibel
6th October 2006, 11:23
η μικροτερη απο αυτη που σου ειπα ειναι 800 με 900 ah στγμιαιας εκφωρτισης.

οσο για το ινβερτερ ειναι το τροφοδοτικο που κανει τα 12v --> 220v

πριν αυτο εκει που του δινεις το ρευμα βαλε ενα διακοπτη γενικο να του κλεινεις εντελως το ρευμα. γιατι κ με τον διακοπτη του αμα το κλεινεις παλι εχει καταναλωση.

RotorManiac
6th October 2006, 11:36
800αμπερωρες πλακα κανεις? ρε συ αυτη πως θα φορτησει και ποσο μεγαλη θα ειναι? θα το κοιταξω αυτο με το διακοπρη thanks

package
6th October 2006, 12:02
Δεν θα έχει πρόβλημα Στέργιο. Φορτίζει μια χαρά. Φορούσα στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου την Maxxima exide 900. Φοβερή μπαταρία. Λόγω ηχοσυστήματος την είχα βάλει. Δεν καταλάβαινε τίποτα. Είναι κλειστού τύπου και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Βέβαια είναι λίγο ακριβή αλλά την βάζεις και την ξεχνάς.

decibel
6th October 2006, 21:29
αυτη σου προτεινω κ εγω. φορουσα στο προηγουμενο αυτοκινητο μου τρεις. :P

Mavros Piravlos
7th October 2006, 00:09
Δεν νομίζω να έχει inverter τι να το κάνει? 12βολτα είναι τα Carputer.Εγώ με την μπαταρία δεν έχω πρόβλημα, αλλά εσύ νομίζω έχεις και ενισχυτή ε?
Ελπίζω όμως να σου έχουν βάλει τροφοδοτικό που κλείνει αυτόματα την τροφοδοσία στο pc.

TITANIUMRX
7th October 2006, 02:11
Στέργιο,η στιγμιαία εκφώρτηση,δεν έχει καμία σχέση με την χωρητικότητα.'Αλλο το ένα ,άλλο το άλλο.Η χωρητικότητα σου λέει για την διαρκεια,και διαβάζετε ώς εξής:Aν είναι ας πούμε 100 Αh,θα διατηρήσει για 1 ώρα το φορτίο της,αν της τραβήξεις 100 Amber,ή θα κρατήσει το φορτίο της για 100 ώρες αν τής τραβήξεις συνεχώμενα 1 Amber.Δεστο όπως θές.
H στιγμιαία εκφώρτηση,εχει να κάνει με την δύναμη της μπαταρίας σε απότομα και μικρής διάρκειας φορτία,όπως η μιζιά σου,και τα peak των μπασσων του ηχητικού σου.

RotorManiac
8th October 2006, 02:25
κωστα: ναι, εχω ενισχυτη, το εχω αλλαξει το bose. για το τροφοδοτικο δε ξερω, τι να πω... απο τα windows το κλεινω σαν desktop ελπιζω να ειναι ειχε βαλει τετοιο αφου ηξερε οτι πηγαινε για αμαξι...

βαγγελη:thx δεν ηξερα καν τι ειναι στιγμιαια εκφορτηση. οι ξηρου τυπου μπαταριες μου ειπαν οτι ειναι καλυτερες, ισχυει αυτο?
δε ξερω ρε σεις παντως εγω ειχα βρει και ηθελα, πριν κανω ολα αυτα, να βαλω μια aftermarket στα ιδια περιπου με την εργοστασιακη καμια 50αρια Ah και φυσικα να ειναι ελαφρυτερη αλλα μαλλον δε βλεπω να την παλευει, ε τι λετε?

Mavros Piravlos
8th October 2006, 02:35
κωστα: για το τροφοδοτικο δε ξερω, τι να πω... απο τα windows το κλεινω σαν desktop ελπιζω να ειναι ειχε βαλει τετοιο αφου ηξερε οτι πηγαινε για αμαξι...Εάν το PC δουλεύει και χωρίς να ανοίξεις τον διακόπτη τότε μάλλον δεν έχεις με αποτέλεσμα αυτό να καταναλώνει λίγο ρεύμα καθ όλο το 24ωρο. Εκείνο που κάνει το τροφοδοτικό είναι να δίνει ρεύμα για κάποια λεπτά μόνο αφού βγάλεις το κλειδί ώστε να κάνει σωστό shutdown.

TITANIUMRX
8th October 2006, 02:36
Βάλε καλή και ας είναι και βαριά,ειδικά αν δεν το κινείς καθημερινά το αμάξι.Δεν υπαρχει χειρότερο πράγμα από τα προβληματικά ρεύματα.
Το σημαντικότερο είναι όπως είπαν και τα παιδιά πιό πρίν,να είναι στο ακριβλες μέγεθος της μαμάς.Να μπαίνει κουτί στην θέσης της.Και όσο πιό μεγάλο το νούμερο των στιγμιαίων εκφωρτήσεων τόσο το καλύτερο.
Οι ξηράς,από ότι έχω ακούσει,δεν είναι καλή αγορά,αν δεν ξέρεις την ημερομηνία κατασκευής.Μπαγιατεύουν.Απ ό βάρος πρεπει να είναι πιό ελαφρές,αλλά δεν είμαι σίγουρος.Η Opel,βάζει OEM εδώ και πολλά χρόνια ξηρές.
Η μπαταρίες σαν τίς δικες μας,Δ Ε Ν πέρνουν εξτρα υγρά.Προσοχή.........

Mavros Piravlos
8th October 2006, 02:41
Βαγγέλη έχεις κλειστού τύπου? γιατί η δικιά μου έχει τάπες για έλεγχο κανονικά.

TITANIUMRX
8th October 2006, 02:52
Νομίζω Κώστα πώς όλες οι "Νο maindanance"(το έγραψα καλά?) έχουν τάπες,αλλά απλά για να μπούν τα υγρά την πρώτη φορά.Αν δεν κάνω λάθος,γράφει και το manual ότι η μπαταρία μας δεν πρέπει να συντηρήτε.Και στο Coupe,και στο Suzuki έχουν τάπες,αλλά "κρυφές",δεν είναι σφραγιστές εντελώς.Είπα να το κοιτάξω αυτές τίς μερες αλλά δεν μπόρεσα ούτε στο γκαράζ να μπώ.
Γενικά,οι μπαταρίες που θέλουν έλενχο και συμπλήρωμα,έχουν εμφανώς τοποθετημένες τάπες,και οι περισσότερες με έντονο χρώμα για να τίς βλέπουμε.
Θα το κοιτάξω πιό καλά και αξιόπιστα το θέμα και θα επανέλθω....

TITANIUMRX
8th October 2006, 02:58
Αυτήν έχω Κώστα,που πρέπει να είναι κοινή για όλους μας ε?
Από ότι βλέπω,οι τάπες έχουν άνοιγμα με κατσαβίδι.Από αυτό και μόνο,πρέπει να είμαι σωστός στο ότι δεν πέρνει υγρά.Θα έπρεπε να σου δίνει ευκολία πρόσβασης αν ήταν απλή,με καπακια που εξέχουν και βγαίνουν με το χέρι.

Mavros Piravlos
8th October 2006, 03:12
Καμία δεν είναι σφραγισμένη τελείως γιατί θα σκάσει, στην μηχανή έχω κλειστού τύπου και στο προηγούμενο αυτοκίνητο αλλά το 8ρι έχει την κλασική που συμπληρώνεις υγρά με τις βιδωτές τάπες. Μην σου φαίνεται περίεργο, ξεβιδώνεις με κατσαβίδι και συμπληρώνεις.

Τώρα το είδα:
Σελίδα8-28
Να ελέγχεις την στάθμη του ηλεκτρολύτη τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα λέει το Manual μας.

TITANIUMRX
8th October 2006, 03:18
Από που να ελένξουμε τη στάθμη?Έχει μάτι στο πλάι?Για δες ρε Κωστή.

Mavros Piravlos
8th October 2006, 03:29
Και να έχει μάτι εκεί που είναι θαμμένη σιγά μην το δεις, πρέπει να την βγάλεις. Το Manual δείχνει ότι έχει εξωτερικά δυό γραμμές, υψηλή και χαμηλή στάθμη.
Εγώ απλός κοιτάω από πάνω εάν όλα τα στοιχεία καλύπτονται από τον ηλεκτρολύτη και μέχρι στιγμής δεν χρειάστηκε να συμπληρώσω.

RotorManiac
8th October 2006, 04:08
εχει δικιο ο κωστας το εχω διαβασει και εγω...

TITANIUMRX
8th October 2006, 04:22
Προσοχή μόνο να αφορά την δικιά μας μπαταρία.Γιατί στην αρχή το 8αρι φορούσε άλλη μίζα και μπαταρία.Καμιά φορά γίνετε απλή μετάφραση στα manual,παλιότερων εκδόσεων,που δεν είναι και πολύ ακριβής.Θα πάω σε μπαταριά αυτές τής μέρες,ο αδερφός μου είναι ηλεκτρολόγος αυτοκινήτων,και θα δούμε τι ίσχύει τελικά.Πάντος θα είναι κρίμα να φοράμε ανοιχτού τύπου.Δεν το περίμενα...

speed8
8th October 2006, 20:55
Nομίζω οτί το manual έχει ημερομηνία έκδοσης. Πάντως και εμένα λέει να ελέγχουμε τα τγρά και να συμπληρώνουμε αν απαιτείται

zoom8
31st October 2006, 04:13
Τελικα Στεργιο τι εκανες;

RotorManiac
31st October 2006, 05:00
αλλαξα μπαταρια με μια που μου εδωσε ο Νικος (x-pert) οταν ημουν αθηνα: κλειστου τυπου, περιπου στα ιδια με την στοκ σε δυναμη (45Ah) αλλα αρκετα ελαφρυτερη 8) θα την παρουσιασω οταν εχει ετοιμο και το relocation kit με ολα το weight saving. μεχρι στιγμης παει μια χαρα, δεν το εχω αφησει ομως το αμαξι ακινητο για μερες... απο το βολτομετρο του εγκεφαλου δεν εχω δει παντως πτωση στην ταση.

ξεχασα να το γραψω τελειως, και φυσικα να τον ευχαριστησω, ειναι θεος αυτος ο ανθρωπος για αλλη μια φορα με βοηθησε απο ενα ψιλοαδιεξοδο http://www.rx8club.com/images/smilies/bowdown.gif και φυσικα μου εδωσε τις πιο καταλληλες συμβουλες, οταν αλλοι ελεγαν ιστοριες... ευτυχως την παλεψα με τη στοκ και δεν ειχα βαλει κανενα κτηνος, μιλαμε για τραγικα βαρη...

package
31st October 2006, 21:34
Και εγώ άλλαξα μπαταρία με μία κλειστού τύπου για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.

GrRx8MaZdA
31st October 2006, 21:39
Eγω φοραω λογω ηχοσυστηματος exide maximma 900A εδω και παραπολυ καιρο και κανενα απολυτως προβλημα παρα τους 4εις ενισχυτες και τα ανελεητα σκισηματα!!Gel τυπου ειναι...

vangelis
30th March 2007, 21:02
Εφτασε ο καιρος να βαλω κατι καλυτερο...Τον τελευταιο εναμιση χρονο ειχα μια 70ΑH οχι και πολυ σοι.Τωρα αποφασισα να βαλω AC DELCO γιατι τις θεωρω πολυ καλες μπαταριες .Μου εχουν πει ομως να μην ξεπερασω τα 65Ah (55Αh η εργοστασιακη αν δεν κανω λαθος?) γιατι μπορει να εχω προβλημα με το δυναμο.
Τι μου προτεινετε?

package
30th March 2007, 22:28
Εγώ αυτή έχω βάλει Βαγγέλη. Νομίζω 70Αh. Δεν θυμάμαι όμως. Είναι κλειστού τύπου. Τίποτα το ιδιαίτερο. Μια κανονική μπαταρία είναι. Απλά έχω ξεχάσει τα υγρά μπαταρία.

Dark
30th March 2007, 23:32
Τα δυο θεματα συγχωνευτηκαν.Μπορει η ενδιαφερουσα συζητηση να συνεχιστει εδω...

jin kazama
26th November 2007, 14:12
Σήμερα κι εγώ με την σειρά μου μετά από 2,5 χρόνια πέρασα την νέα μου μπαταριά, η οποία είναι η BOSCH S4 60αρα με 540 ΕΝ

http://aa.bosch.de/aa-batterien/en/pkw/img/keyvisual_s4.jpg

http://aa.bosch.de/aa-batterien/en/pkw/media/Product_program_S4.pdf

πάρα πολύ μεγάλη διαφορά στο μιζάρισμα :wink:

GtC
26th November 2007, 15:54
Πόσο την έβαλες Λάζαρε ?
Είναι υγρού , ξηρού ή τζελ τύπου ?
Είναι παραπάνω αμπέρ από τη μαμά?

jin kazama
26th November 2007, 16:39
Γιώργο η μαμα ειναι 55αρα και αυτή είναι 60αρα τωρα για τα εκινησημα δεν ξέρω πόσα είχε η μαμα αλλα αυτη έχει 540
τιμη : 100€

Dark
27th November 2007, 00:09
Φοβερη επιλογη Λαζαρε η S4.Για πολυ ψαγμενους :wink:

jin kazama
27th November 2007, 15:23
Να είστε καλά παιδιά ευχαριστώ πολύ !

Da_Lawya
19th December 2007, 16:28
Χαίρετε,

θα ήθελα μια γρήγορη απάντηση,καθώς καιγόμαστε....το αμάξι με άφησε λόγω μπαταρίας και πρέπει να αλλάξω...

έχει βάλει κανείς κάποια από τις Optima,yellow ή red?
Και αν ναι,ποιον ακριβώς τύπο και μοντέλο,γιατί αυτό δεν μπορώ να βρω- οι κωδικοί στην Ελλάδα δεν είναι οι 35 και D35,τους έχουν καταχωρημένους αλλιώς....

Το αμερικάνικο site δίνει αυτά για το RX8,αλλά έχω αμφιβολίες αν θα ταιριάζει στο δικό μας:

4 Parts Found
Part # Description
35 (9020-164) RedTop®; Battery; Group 35; Cold Crank Amps 720; Crank Amps 910; Reserve Capacity 90; Ampere Hour 44; Top Terminal; L-9 5/16 in.; W-6 13/16 in.; H-7 5/8 in.; BOXED;
35 (8020-164) RedTop®; Battery; Group 35; Cold Crank Amps 720; Crank Amps 910; Reserve Capacity 90; Ampere Hour 44; Top Terminal; L-9 5/16 in.; W-6 13/16 in.; H-7 5/8 in.; UNBOXED;

D35 (9040-218) YellowTop®; Deep Cycle Battery; Grp. D35; Cold Crank Amps 650; Crank Amps 810; Reserve Capacity 98; Amp Hour 48; Top Terminal; L-9 5/16 in.; W-6 13/16 in.; H-7 5/8 in.; BOXED;
D35 (8040-218) YellowTop®; Deep Cycle Battery; Grp. D35; Cold Crank Amps 650; Crank Amps 810; Reserve Capacity 98; Amp Hour 48; Top Terminal; L-9 5/16 in.; W-6 13/16 in.; H-7 5/8 in.; UNBOXED;


Please help!


:cry:

The Ace
19th December 2007, 16:35
Χωρίς να ξέρω πρακτικά για τις Optima, δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα. Αν οι διαστάσεις (που βλέπω ότι είναι πανομοιότυπες) είναι σωστές και χωράει στο κουτί, από εκεί και πέρα σε νοιάζει τα crank Amps και η χωρητικότητα. Αν πληρώσεις παραπάνω, παίρνεις παραπάνω....

Κάνε μια σύγκριση με την S4 που είναι αντίστοιχη, και θα μάθεις....νομίζω οι διαστάσεις είναι σωστές πάντως...

Da_Lawya
19th December 2007, 21:02
Αντώνη,

αυτό ακριβώς είναι το πρώτο θέμα,αν χωράει στο κουτί....
Επίσης δεν ξέρω αν υπάρχει μόνο ένας τύπος ,γιατί στο Ευρωπαϊκό site,δίνει διάφορα μοντέλα,με διαφορετικές διαστάσεις...

http://europe.optimabatteries.com/publish/optima/europe/en/config/product_info/automotive/starter/technical_specs.html

Ξέρει κανείς τις διαστάσεις της μαμά μπαταρίας,ώστε να συγκρίνουμε?
Λάζαρε,εσύ που έβαλες την S4,ποιό ακριβώς μοντέλο της έβαλες από τον πίνακα?

http://aa.bosch.de/aa-batterien/en/pkw/media/Product_program_S4.pdf

Αν δεν το βρώ,με βλέπω να την βγάζω και να την μετράω...την μπαταρία εεεεε?


:lol:

jin kazama
19th December 2007, 22:19
εχεις πμ

Da_Lawya
21st December 2007, 21:59
Τελικώς έβαλα και γω μια S4...Θα δούμε πως θα τα πάει με το CarPC και το sub που έχω :?

for reference,το μοντέλο που προτείνει η Bosch για το RX8 είναι το S40 260 από τον άνω πίνακα.Είναι αυτό που έβαλα,και ταιριάζει ακριβώς στο κουτί μου (Cosmo ,04 ).Μπορείτε λοιπόν να δείτε τις διαστάσεις από κει

Πάντως αυτή η κατάσταση με τις Optima δεν παίζεται:δυο μέρες ψάχναμε από δυο διαφορετικές οδούς να τις βρούμε,και αποτέλεσμα ...νάδα...
Ήθελαν από Αθήνα,από τα κεντρικά της Bosch - που είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος Ελλάδος - να παραγγείλει ο εδώ προμηθευτής (Κοζάνη) , μια δεκάδα για να μας στείλουν...χεχε 10 * 240 που κάνει η κόκκινη ...φαντάζεστε...

Dark
21st December 2007, 22:46
Γιαννη ειναι αυτη που λεει S40 260,με τα 70 Ah?


570 412 063
0 092 S40 260
S4 026

Da_Lawya
22nd December 2007, 01:35
Ακριβώς αυτή Κώστα

Dark
22nd December 2007, 01:43
Ευχαριστω Γιαννη :wink:

Terminator
1st February 2008, 20:45
Μου φαίνεται και μένα η μπαταρία τα φτύνει.... έλεγα οτι δεν αναβει το TCS στο μιζαρισμα και τα σχετικα λαμπακια, αλλά εγινε και αυτό, απλα δεν το ειχα δει, οπότε πάω για καινούρια...

Terminator
19th March 2008, 19:36
Ήρθε και η μπαταρία!!!
είναι αυτή που βάλανε και πολλά παιδιά εδώ μέσα

Ohlis
20th March 2008, 03:13
πολύ καλή επιλογή termi :!:
είναι κορυφαία :wink:

titanioym
20th March 2008, 03:43
πολύ καλή επιλογή termi :!:
είναι κορυφαία :wink: :+1:

jin kazama
20th March 2008, 12:40
Και εμένα η δικιά μου S4 είναι αλλά λίγο διαφορετική

http://aa.bosch.de/aa-batterien/en/pkw/img/keyvisual_s4.jpg

RENESIS
20th March 2008, 13:32
Ποσο εχει τιμη αυτη ρε παιδια?

jin kazama
20th March 2008, 17:30
100 € με 110€ η 65άρα και 120€ με 130€ η 70άρα

georx8
20th March 2008, 20:34
Ρε παιδά με την ασφάλεια που έχει η μπαταρία και είναι 60Α τί κάνατε βάλατε άλλη μεγαλύτερη η αφήσατε την ίδια;
70Α μπαταρία μήπως παραείναι μεγάλη;Η μανίσια αν θυμάμαι καλά είναι 52Α.

Da_Lawya
20th March 2008, 22:40
Ποσο εχει τιμη αυτη ρε παιδια?

Εγώ πάντως πλήρωσα 90 € για την 70 Ah , S4 026- αλλά με έκπτωση,λόγω επαγγελματικών σχέσεων με τον αντιπρόσωπο.

Όσο για τον αν είναι "μεγάλη",προς το παρόν και μετά από 3 μήνες που τη δουλεύω,δεν αντιμετώπισα προς το παρόν κανένα πρόβλημα...

georx8
20th March 2008, 23:10
Αλλη μία παράμετρο που πρέπει να λάβουμε επίσης υπόψιν είναι το μέγεθος της μπαταρίας.Οσοι είδατε το cd με το manual που έλεγα θα προσέξατε οτι το ρχ8 έχει σύστημα το οποίο επιβλέπει τη θερμοκρασία της μπαταρίας και της ecu και όταν διαπιστώσει οτι έχει ανέβει ανοίγει τους ανεμιστήρες και μέσω κάποιων διόδων που υπάρχουν στη θήκη της μπαταρίας και της ecu τις ψύχει.
Αν η μπαταρία τώρα είναι πιό μεγάλη και ίσα που χωράει στη θήκη τότε φράσει τις διόδους αυτές και μπορεί να υπάρξει πρόβλημα.

Terminator
20th March 2008, 23:48
Γιώργο την αγόρασα μέσα απο την Bosch, εβαλε στη μηχανή αναζήτησης στο pc του για rx8 και έβγαλε την συγκεκριμενη και μόνο.
Τιμή: 115Ε

Terminator
21st March 2008, 00:08
και μερικές χρήσιμες πληροφορίες:
Εγγύηση: πανευρωπαική 2 χρόνια
Επίσης να ξεκαθαρίσω κάτι με τις optima: είναι μπαταρίες οι οποίες το μόνο που προσφέρουν είναι μεγάλη αντικραδασμική προστασία και έχουν ως σκοπό την τοποθέτησή τους σε μεγάλες βάρκες μεγάλα compresser σε off road Jeep και γενικά σε μηχανήματα που δεχονται μεγάλους κραδασμούς. Γι αυτό και ο πωλητής στην αρχή όταν του ζήτησα οπτιμα με κοίταξε απορρημένος και με ρώτησε για ποιο λόγο, και όταν του είπα για RX8 έκανε :shock:

Σαν δυνατότητες τροφοδοσίας δεν προσφέρει κάτι το ιδιαίτερο, απλά σαν κατασκευή αντέχει στην καταπόνηση.

jin kazama
21st March 2008, 01:06
Η γνώμη μου είναι πώς 65άρα είναι η καλύτερη επιλογή γιατί αφήνει και χώρο για να αερίζεται ,ενώ η 70άρα ίσα πού χωράει γιαυτό και πήρα την 65άρα

The Ace
8th June 2008, 23:44
Προστέθηκα σε αυτούς που είχαν πρόβλημα με την μπαταρία τους. Δεν ξέρω αν φταίει το carPC, αλλά σήμερα το πρωί που πήγα να το βάλω μπροστά, η μίζα στην αρχή δεν γύρναγε καθόλου και μετά γύρναγε σαν ψόφια. Τελικά πήρε μπροστά, οπότε πήγα σε ένα ηλεκτρολογείο (ανοιχτό Κυριακή στο Ξυλόκαστρο!!!), και έβαλα μια καινούρια 60αρα που να κουμπώνει ΟΚ. Περισσότερα Ah από την stock, και 3 χρόνια εγγύηση.

Τσακμάκι τώρα το RX8.... 8)

Dark
10th June 2008, 01:59
Πες μαρκα ρε...

The Ace
10th June 2008, 08:38
Πες μαρκα ρε...

Γιατί, σάμπως θυμάμαι ? :P

Γερμανική είναι, 60αρα, crank amps δεν ξέρω (ούτε σκέφτηκα να ρωτήσω), 3ετη εγγύηση....άμα θυμηθώ θα κοιτάξω και θα σου πω....

pame rx8
3rd March 2009, 16:36
ερχεται και η δικια μου η ωρα για μπαταρια(μια bosch s5 63 ah 610 a) τι λετε ?? καμια πιο μεγαλη ???

geox
3rd March 2009, 21:23
ερχεται και η δικια μου η ωρα για μπαταρια(μια bosch s5 63 ah 610 a) τι λετε ?? καμια πιο μεγαλη ???

Εχω την εντυπωση πως η καταλληλη μπαταρια της Bosch για το ρχ8 ειναι η S4 και οχι η S5 ,λογω διαστασεων ανεξαρτητως ah(με 70ah ειναι προτιμοτερο) :roll:

marteas
3rd March 2009, 21:28
Bosch s4 :+1: με τον geox και εγω αυτην εβαλα :wink:

pame rx8
3rd March 2009, 22:32
Δεν δοκιμασα αλλα νομιζω χωραει η s5..εχω και s4...(λογο οτι δουλευω σε συνεργειο αυτοκινητων).Η S5 ειναι πιο καλη. και για τις διαστασεις δεν νομιζω να εχω προβλημα..

dimpard
12th November 2009, 21:54
Να ρωτήσω για το ύψος της S4. Είναι στο ίδιο ύψος με την stock μπαταρία?

Πήγα να βάλω την S4, αλλά το μαγαζί δεν είχε το κατάλληλο τύπο και κατέληξα σε μια VARTA 60Αh.
Το πρόβλημα, που είχα ήταν ότι ήταν πιο χαμηλή και δεν έφταναν τα καλώδια στους πόλους. Τελικά μπήκαν 4 πατάκια και ανέβηκε η μπαταρία πιο ψηλά.

Η stock μπαταρία, κράτησε 6 χρόνια -παρακαλώ- ήταν Panasonic.

NADIR
12th November 2009, 22:07
panasonic ηταν και η δικια μου, και στο χρονο ακριβως τελος...!!!

COSMAR
13th November 2009, 03:09
panasonic ηταν και η δικια μου, και στο χρονο ακριβως τελος...!!!

εσενα σε ριξανε οι νταλικεριδες τα ειπαμε δεν θα τα ξαναλεμε ahhhhh

NADIR
13th November 2009, 03:10
με εφαγε το συναφι....χεστα ...παλιοκατασταση...

grigoris_xanthi
15th November 2009, 15:15
τωρα χρειαζομαι κ εγω μπαταρια.τι προτινεται?ι μαμα πεθανε

spyrosk8
16th November 2009, 03:21
bosch s4..με διαφορα κορυφαια

marteas
16th November 2009, 23:12
Το έχουμε πει χίλιες φόρες μόνο BOSCH s4

jin kazama
17th November 2009, 03:15
bosch s4..με διαφορα κορυφαια

η μαμά έχει εγγύηση και απο την MAZDA και απο τον κατασκευαστή αν δεν κάνω λάθος panasonic 1+3 χρόνια οπότε αν είσαι μέσα στα πλαίσια της εγγύησης και δεν σου ξύνονται κάνα 100 - 120 € τότε πάρε μια καινούργια στην εγγύηση...

grigoris_xanthi
19th November 2009, 18:28
οκ ευχαριστω σαββατο πρωι παω για μπαταρια

jin kazama
19th November 2009, 23:35
και πολύ καλά θα κάνεις...

red runer
20th November 2009, 02:04
bosch s5..με διαφορα κορυφαια

GEOPAN
12th May 2010, 00:12
Το έχουμε πει χίλιες φόρες μόνο BOSCH s4

Επειδη χρειαστηκε να αλλαξω και εγω μπαταρια και κατεληξα στην παραπανω,να παραθεσω ορισμενους κωδικους γιατι εφαγα μια φρικη anxiousαπο τους ''ειδικους''οταν εκανα μια μικρη ερευνα αγορας...

Η συγκεκριμενη BOSCH S4 ειναι ασιατικου τυπου και ο κωδικος της ειναι 570 412 0630 092 S40 260S4 026 εχει το θετικο πολο δεξια και ειναι ειδικα για το αυτοκινητο μας!Παραθετω συνημμενο της BOSCH

Το αυτοκινητο απο το προσπεκτους εχει τεχνικα χαρακτηριστικα μπαταριας 12V-70AH,DIN57029 οπου DIN ειναι και οι διαστασεις της, ητει 260X175X225mm,παραθετω και ενα pdf με τα διαφορα DIN.

Η διαστασαεις της S4 ειναι 261Χ175Χ220mm και καθεται κουτι στο αυτοκινητο!!!

Απο τιμη την πηρα 110ε,παραγγελια Παρασκευη μεσημερι,Σαββατο πρωι ηταν εδω!

Soulis
10th September 2010, 23:52
Όπως είπα εδώ => http://www.rx8club.gr/rx8/showthread.php?3391-%CE%91%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AE-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1%C F%82/page7

Και η δικιά μου μπαταρία φτάνει στα τελευταία της... καλή είναι βέβαια... απλά το αυτοκίνητο μένει πολλές φορές για μέρες ακίνητο και δυστηχως η μπαταρία έχει χαζέψει λιγάκι.
Θα την κρατήσω βέβαια και την μαμά για καβάτζα απλά ψάχνομαι ΚΑΙ για μία καινούργια.

Ξέρω οτι θα μου προτείνετε την BOSCH S4 και συμφωνώ μαζί σας σαν μπαταρία αλλά ανακάλυψα κάτι απο άποψη διαστάσεων...
Εξηγούμαι...

Η δικιά μου μπαταρία έχει τυπωμένο κωδικό επάνω της αυτόν => 75D23L-MF
Μετά απο μετρήσεις με το μέτρο και διαστάυρωση σε διαστάσεις βάση κωδικού ανακάλυψα αυτό =>

SPECIFICATION
Model No.: 75D23L-MF
Nominal Voltage: 12V
Nominal capacity: 65Ah
CCA-18 Celsius degree: 550A
Reserved Capacity: 118 minutes
Dimension: 230 x 170 x 201mm
Layout: 0
Terminal: A
Approx.: 12 - 13.2kgs

Οι διαστάσεις και τα τεχνικά όντως ταιριάζουν με αυτήν που ήδη έχω... και τα κιλά φαντάζομαι.
Αυριο πρωι θα πάω σε έναν φίλο που έχει κατάστημα με μπαταρίες να δούμε μαζί τί επιλογές έχουμε σε τιμές-μάρκες-διαστάσεις-βάρος και θα Postάρω αποτελέσματα.
Τονίζω οτι δεν με καίει και τόσο η αλλαγή της μπαταρίας αλλά μιάς και θα πάω απο το μαγαζί του για άλλο λόγο θα τσεκάρω και αυτό.

Αυτό που μου εκανε εντύπωση όπως καταλαβαίνεται είναι... οι διαστάσεις.... και το βάρος !!!

kostas_firma
25th September 2010, 01:01
Καλησπερα,γραφω εδω το μηνυμα γιατι το link των αγγελιων ειναι κλειδωμενο...εχω παρει αδεια για να ποσταρω την αγγελια οποτε ελπιζω να μην υπαρχει προβλημα...

το καλοκαιρι οσο ημουν διακοπες εμεινα απο μπαταρια , μου την ειχε βαλει η μαζδα-επιτροπιδης, αλλα επειδη εκει που ημουν δεν υπηρχε μαζδα για να κανω χρηση της εγγυησης πληρωσα και εβαλα μια του εμποριου απο μονος μου. τωρα που που γυρισα πηγα στην μαζδα τους εδωσα την βραχυκυκλωμενη μπαταρια εντος εγγυησης και μου φεραν μια καινουρια της αντιπροσωπιας... οπως καταλαβενετε εχω μεινει με μια μπαταρια στα χερια μου και θελω να την δωσω(εννοειται σε τιμη φθηνοτερη της αντιπροσωπιας) σε οποιον ενδιαφερεται.....
οποιος ενδιαφερεται ας μου στειλει μηνυμα

Alextdm
4th October 2010, 17:54
Καλησπερα παιδια.Τα'φτυσε κ η δικια μου μαμα μπαταρια μετα απο πεντεμιση χρονια.Κλεινω προς τις ,mitsuba.Εχω ακουσει πολυ καλα λογια κ πολυ καλες τιμες.Τις εισαγει στην Ελλαδα ο Κόντης http://www.kontis.gr/ .Γνωριζει καποιος να μου πει απο τον καταλογο του Κόντη ποια ταιριαζει στο 8αρι

Soulis
4th October 2010, 21:45
Αυτή => MITSUBA ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ (MAINTENANCE FREE MITSUBA - MF) 80D26L 12v 80Ah 582ccA 258μήκος 170πλατος 201/225ύψος Θετικός πόλος ΔΕΞΙΑ.

Αν και κατα την γνώμη μου είναι αρκετά μεγάλη σε Ah... και η αμέσως μικρότερη σε σωστές διαστάσεις είναι πολύ λίγα Ah (μόλις 60Ah) και πολύ χάλια Amp εκκίνησης.

Γιατί δεν βάζεις Bosch S4 που κάθεται πολύ "κουτί" απο όλες τις απόψεις ???

Alextdm
6th October 2010, 00:28
Την mitsuba θα την παρω στη μιση τιμη κ λιγοτερο απο την bosch αλλα αν δε ταιριαζει θα αναγκαστω να παρω την s4.Η μια 65αρα που εχει δε θα ταιριαζει λες?

wankelitis
6th October 2010, 23:25
είχα βάλει 60αρα Bosch και τα έφτυσε σε έναν μήνα . Την μετράγαμε σε ηλεκτρολογεία και μου έβγαζε κανονικά τα volt που χρειάζονταν αλλά δεν άντεξαν τα amper εκκίνησης πάνω από ένα μήνα. Μάλλον μου έκαψε κάποιο στοιχείο. Ηθικό δίδαγμα : στα ιαπωνικά αυτοκίνητα βάζεις ότι μπαταρία έχεις βγάλει. Μεγαλύτερη μπορείς, μικρότερη ποτέ. Τώρα φοράω Bosch 70αρα και παίρνει τσακμάκι.

pame rx8
7th October 2010, 01:43
και εγω εχω την bosch s4 70 και κανενα προβλημα....τωρα σε ενα μηνα που λες....εγγυηση πρεπει να ειχες...(στην μπαταρια)

Alextdm
7th October 2010, 02:54
Τελικα σημερα βγηκα μια βολτα μετα απο αρκετο διαβασμα κ πηρα μια hankook 80αρα με 710 ah εκκινησης. Ειναι μου ειπε ο τύπος για rx8. Το καταστημα ειχε και varta και bosch και μου ειπε οτι κ τις 2εταιρειες τις εχει παρει ο ιδιος κ κατασκευαζονται Τουρκια. Οτι ειπε λεω.αυριο παντως θα τη φορεσω κ βλεπουμε,η πορεια θα δειξει. Α και η τιμη της 85 ευροπουλα

COSMAR
7th October 2010, 08:50
Τελικα σημερα βγηκα μια βολτα μετα απο αρκετο διαβασμα κ πηρα μια hankook 80αρα με 710 ah εκκινησης. Ειναι μου ειπε ο τύπος για rx8. Το καταστημα ειχε και varta και bosch και μου ειπε οτι κ τις 2εταιρειες τις εχει παρει ο ιδιος κ κατασκευαζονται Τουρκια. Οτι ειπε λεω.αυριο παντως θα τη φορεσω κ βλεπουμε,η πορεια θα δειξει. Α και η τιμη της 85 ευροπουλα

και η hankook που πηρες ειναι πολυ καλη τωρα οσο αφορα τις bosch εχει made in germany, made in spain, made in memetia, made in taiwan, ολες ειναι bosch αλλα διαφερουν στην τιμη

DANNY
7th October 2010, 11:22
Και'γω πηρα μια VARTA (70ΑΗ) το σαββατο 90 euro και ειναι made in italy.Τελικα νομιζω οτι αυτες οι εταιρειες ειναι πολυεθνικες.

Vectroum
30th October 2010, 13:35
πολυ καλή η varta...

georx8
30th October 2010, 16:15
και η hankook που πηρες ειναι πολυ καλη τωρα οσο αφορα τις bosch εχει made in germany, made in spain, made in memetia, made in taiwan, ολες ειναι bosch αλλα διαφερουν στην τιμη

Made in memetia;
gdg67gdg67gdg67gdg67gdg67

journalist
30th October 2010, 21:30
http://www.autoaccessories.gr/tuning/search/antiproswpeia.asp?PELAID_NEW=40510&pelkatid=208

Εγω φοραω αυτην εδω, ROYAL 70αρα. Κοντα στο 100αρικο ειχα δωσει

Terminator
11th December 2011, 04:17
Θυμάται κανείς πόσα Αh και πόσο είναι το ρεύμα εκκίνησης στην εργοστασιακή μπαταρία?
Επίσης βάζοντας μια aftermarket, πόσο περιθώριο έχουμε να ξεφύγουμε (προς τα πάνω πάντα) στα 2 αυτά μεγέθη?

alexis cosmo
11th December 2011, 14:06
η μαμα μπαταρια ειναι για πεταμα απο το μπαλκονι
βαλε την s5 και εισαι κουκλος...

GEOPAN
12th December 2011, 01:34
η μαμα μπαταρια ειναι για πεταμα απο το μπαλκονι
βαλε την s5 και εισαι κουκλος...

συμφωνω και για S4 helllo

http://www.rx8club.gr/rx8/showthread.php?1448-%CE%9C%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B5%C F%82-%CE%91%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%C F%84%CF%89%CE%BD/page8&highlight=bosch

ΗΛΙΑΣRX8
12th December 2011, 11:06
η μαμα μπαταρια ειναι για πεταμα απο το μπαλκονι
βαλε την s5 και εισαι κουκλος...

ποια μπαταρια κραταει πανω απο 3,5 μεχρι 5 χρονια που κραταει η μαμα;

basilis
12th December 2011, 11:38
ποια μπαταρια κραταει πανω απο 3,5 μεχρι 5 χρονια που κραταει η μαμα;

+1

geox
12th December 2011, 13:25
BOSCH S5 63AH 610EN μεγαλυτερη απο τη <<μαμα>>(55ΑΗ-540ΕΝ),ελαφρυτερη και μικροτερη σε διαστασεις...........

πιστευω οτι ολες οι επωνυμες μπαταριες εχουν παραπλησια διαρκεια ζωης .................εαν δεν<<ξελιγωθουν>>για καποιο λογο

ΗΛΙΑΣRX8
12th December 2011, 17:35
θεωρω την μαμα πολυ καλη μπαταρια, και ως προς την διαρκεια της,

ολα τα παιδια που μιλαω εχουν βγαλει παραπλησια διαρκειας ζωης! πανω απο 3,5 χρονια!

θεωρω bosch και varta πολυ καλες μαρκες!

και γω που την αλλαξα την μαμα μετα απο 3 χρονια και 8 μηνες που εχω στην κατοχη μου το αμαξι απο καινουριο,και ποιος ξερει ποσο καιρο καθοταν μεχρι να το παρω,

εβαλα την varta blue dynamic 70ah 630a ΕΝ

http://www.varta-automotive.gr/index.php?id=98

Terminator
12th December 2011, 19:24
Ηλία οι μπαταρίες στα πρώτα μοντέλα ήταν της πλάκας... Σχεδόν όλοι τις αλλάζανε στα 3 χρόνια, σαν επιδημια είχε πέσει τότε!

Πάντως η μπαταρία μια είναι: exide maxxima 900dc

http://i40.tinypic.com/v7625l.jpg

Χαρακτηριστικά:

Η MAXXIMA ικανοποιεί τις ανάγκες εκκίνησης οποιουδήποτε είδους οχήματος σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Η MAXXIMA είναι ένα εξειδικευμένο προϊόν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οποίου δεν συναντώνται σε κανένα άλλο προϊόν. Η ιδιαίτερη τεχνολογία κατασκευής των πλακών σε μορφή σπιράλ με ενεργή ύλη και από τις δυο πλευρές τα έξη ανεξάρτητα κυλινδρικά στοιχεία, ο χωριστήρας από μικρο-ινες, οι κεντρικοί αγωγοί απαγωγής της θερμότητας και οι τέσσερις κεντρικοί πόλοι συν δυο πλευρικοί καθιστούν την MAXXIMA μοναδικό προϊόν. Αυτά συνδυαζόμενα με την πιο προωθημένη τεχνολογία κατασκευής μπαταρίας κλειστού τύπου (VRLA και απορροφημένος ηλεκτρολύτης) προσδίδουν στην μπαταρία MAXXIMA και μοναδικές ικανότητες. Η MAXXIMA είναι ένα φιλόδοξο προϊόν το οποίο επιβεβαιώνει τον παγκόσμιο ηγετικό ρόλο της EXIDE TECHNOLOGIES στην σχεδίαση κατασκευή και διακίνηση πρωτοποριακών προϊόντων και λύσεων αποθήκευσης ενέργειας.

Τα συν της Maxxima συνοπτικά:

- Έχει μεγάλη εκφόρτιση, υψηλό ρεύμα στις εκκινήσεις

- Η αντίστασή της στη δόνηση είναι 17 φορές υψηλότερη από τις συμβατικές μπαταρίες

- Εγγυημένο ξεκίνημα από -40 μέχρι +75 C

- Μηδενική συντήρηση

- Απόλυτη ασφάλεια

- Αντοχή σε κύκλους φόρτισης εκφόρτισης

- Μειωμένος όγκος και βάρος

- Μικρός ρυθμός αυτοεκφόρτισης

- Ταχύτατη επαναφόρτιση

- Μεγάλη εργονομία

- Ρεύμα εκκίνησης: 900A σε θερμοκρασία 0°C

- Ρεύμα εκκίνησης: 800A σε θερμοκρασία -18°C


- 50A/hour για 20 ώρες

- Βάρος: 17 κιλά

- Διαθέτει χερολαβές για την μεταφορά της

Δυστυχώς έχει τους πόλους αριστερά και δεν βολεύει... και ήταν ότι πρέπει για μενα με τον ενισχυτή και το sub που έχω!

Τιμή: 190Ε (η μικρότερη που βρήκα)

IOANNIS
12th December 2011, 20:29
η μαμα μπαταρια ειναι για πεταμα απο το μπαλκονι
βαλε την s5 και εισαι κουκλος...

Εμένα η ΟΕΜ μπαταρία, 8ος του 2005, κράτησε 5,5 χρόνια.

Την αντικατέστησα με την Bosch S40 26, 70 Ah, 630A.

Μακάρι να αντέξει όσο και η ΟΕΜ (Μαμά).

alexis cosmo
13th December 2011, 00:44
τερμι αυτη δεν ειναι μπαταρια ειναι ατομικη βομβαaxaxaxaxaxaxa

Terminator
13th December 2011, 01:44
τερμι αυτη δεν ειναι μπαταρια ειναι ατομικη βομβαaxaxaxaxaxaxa

ειναι... δηλητήριο! το καλώδιο για τον (-) πόλο φτάνει ακόμα και αριστερά να είναι. Το καλώδιο για τον θετικό όμως, δεν μας κάνει την χάρη...

COSMAR
13th December 2011, 04:15
Γιωργο πολυ καλη μπαταρια ειδικα για ηχοσυστηματα αλλα οπως και εσυ ξερεις η τιμη της ειναι απαγορευτικη για ενα κοινο αυτοκινητο

journalist
13th December 2011, 15:03
Ηλία οι μπαταρίες στα πρώτα μοντέλα ήταν της πλάκας... Σχεδόν όλοι τις αλλάζανε στα 3 χρόνια, σαν επιδημια είχε πέσει τότε!

Πάντως η μπαταρία μια είναι: exide maxxima 900dc



Χαρακτηριστικά:

Η MAXXIMA ικανοποιεί τις ανάγκες εκκίνησης οποιουδήποτε είδους οχήματος σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.

Η MAXXIMA είναι ένα εξειδικευμένο προϊόν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οποίου δεν συναντώνται σε κανένα άλλο προϊόν. Η ιδιαίτερη τεχνολογία κατασκευής των πλακών σε μορφή σπιράλ με ενεργή ύλη και από τις δυο πλευρές τα έξη ανεξάρτητα κυλινδρικά στοιχεία, ο χωριστήρας από μικρο-ινες, οι κεντρικοί αγωγοί απαγωγής της θερμότητας και οι τέσσερις κεντρικοί πόλοι συν δυο πλευρικοί καθιστούν την MAXXIMA μοναδικό προϊόν. Αυτά συνδυαζόμενα με την πιο προωθημένη τεχνολογία κατασκευής μπαταρίας κλειστού τύπου (VRLA και απορροφημένος ηλεκτρολύτης) προσδίδουν στην μπαταρία MAXXIMA και μοναδικές ικανότητες. Η MAXXIMA είναι ένα φιλόδοξο προϊόν το οποίο επιβεβαιώνει τον παγκόσμιο ηγετικό ρόλο της EXIDE TECHNOLOGIES στην σχεδίαση κατασκευή και διακίνηση πρωτοποριακών προϊόντων και λύσεων αποθήκευσης ενέργειας.

Τα συν της Maxxima συνοπτικά:

- Έχει μεγάλη εκφόρτιση, υψηλό ρεύμα στις εκκινήσεις

- Η αντίστασή της στη δόνηση είναι 17 φορές υψηλότερη από τις συμβατικές μπαταρίες

- Εγγυημένο ξεκίνημα από -40 μέχρι +75 C

- Μηδενική συντήρηση

- Απόλυτη ασφάλεια

- Αντοχή σε κύκλους φόρτισης εκφόρτισης

- Μειωμένος όγκος και βάρος

- Μικρός ρυθμός αυτοεκφόρτισης

- Ταχύτατη επαναφόρτιση

- Μεγάλη εργονομία

- Ρεύμα εκκίνησης: 900A σε θερμοκρασία 0°C

- Ρεύμα εκκίνησης: 800A σε θερμοκρασία -18°C


- 50A/hour για 20 ώρες

- Βάρος: 17 κιλά

- Διαθέτει χερολαβές για την μεταφορά της

Δυστυχώς έχει τους πόλους αριστερά και δεν βολεύει... και ήταν ότι πρέπει για μενα με τον ενισχυτή και το sub που έχω!

Τιμή: 190Ε (η μικρότερη που βρήκα)

ρε συ τερμι...με αυτη βαζεις μπρος το σπιτι και καταργεις την ΔΕΗ και το χαρατσι!!!!δεν χρεαζεσαι πλεον πινακα της ΔΕΗ ουτε ρολοι στην οικοδομη ahhhhhhhahhhhhh

Terminator
13th December 2011, 16:49
το ξέρω...
γι αυτό και την βάζουν σε σκάφη αναψυχής και σε πετρελαιομηχανές!!!! Θα την δεις επίσης και σε καγκουράμαξα με full ice!

gemp100
14th December 2011, 08:54
Aκριβως πιο πολυ εχει εφαρμογη σε τροφοσδοσιες ηχου και αυτες και οι optima που ειναι πολυ
καλητερες αλλα λιγο πιο ακριβες.Cosmar αυτες που σου ελεγα να φορεσουμε.
Το καλο με αυτες τις μπαταριες ειναι οτι ειναι gel και η βασικοτερη διαφορα ειναι οτι φορτιζουν με τον δυναμο του αυτοκινητου στο ρελαντι γιαυτο ειναι και οι μονες που εχουν 4 χρονια εγγυηση.
Στο προηγουμενο αμαξι μου φοραγα 2 τετοιες και δεν ειχα ποτε προβλημα(βεβαια με αλλαγμενο δυναμο πιο δυνατο και 5αρι πυκνωτη).

http://img834.imageshack.us/img834/6733/mpataria.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/834/mpataria.jpg/)

Terminator
16th December 2011, 00:40
Επειδή πολύ το ζάλισα το θέμα, τοποθέτησα σήμερα και την νεα μπαταρία, μια ..... FIAMM Ιταλικής προελεύσης 75Αh και 640Α ΕΝ. Οι διαστάσεις της είναι ακριβώς για το κουτί 26cm και αυτό είναι το σημείο που πονάνε οι περισσότερες μπαταρίες που έκανα έρευνα των 75Α και ανω, οτι δηλαδή ξεφεύγουνε στις διαστάσεις (συνήθως 27,5cm και άνω). Επίσης τα αμπερ εκκίνησης, τα μέτρησε μπροστά μου και το μηχάνημα έδειξε 670κάτι. Η θερμοκρασία εκείνη την ώρα ήταν γύρω στους 14οC. Έχω την εντύπωση οτι τα αναγραφόμενα αμπερ εκκίνησης είναι για 0οC, οπότε λογικό είναι να έδειξε παραπάνω.
1 χρόνος εγγύηση
95Ε

http://i44.tinypic.com/2kq59w.jpg

georx8
16th December 2011, 01:46
Επιτελους σκεφτηκες λογικα

Terminator
16th December 2011, 01:56
Επιτελους σκεφτηκες λογικα

αν και ήταν μέρες ακινητοποιημένο και εντελώς νέκρα, όταν ήρθε η ώρα να γυρίσω το κλειδί, πήρε με μισή μιζιά!

osakis
16th December 2011, 02:35
αφου εχεις συμπιεση 9 allright

neokosmi
20th January 2012, 00:24
Ηρθε και εμενα η ωρα μου για μπαταρια, μετα απο 3,5 χρονια αλλα με πολυ ακινησια του αμαξιου. Ηταν αναμενομενο.
Εβαλα BOSCH S5 63AH 610EN.
Πρεπει να πηρα ισα με 3-4 αλογα...gdg67
Επιτελους μου εφυγε το αγχος για εκκινηση.

Terminator
20th January 2012, 01:37
Μεγειά!


BOSCH S5 63AH 610EN.
Πρεπει να πηρα ισα με 3-4 αλογα...gdg67

δηλαδή εμένα που είναι 70Αh 640EN πήρα 5-6 αλόγατα?
gdg67gdg67

osakis
20th January 2012, 02:17
εμενα παλι που ειναι 65/630??
4-5 ?? gdg70gdg70gdg70gdg70gdg70

OxygeN
15th March 2012, 21:32
Βosch s40 70A..εχει βρει κανενας καλυτερη τιμη απο 100ε (στην Αθηνα)?

d_pantelis
15th March 2012, 22:13
δε νομιζω φιλε μου την ιδια εβαλα ακριβως την προηγουμενη εβδομαδα bosh s4 70 ah στα γρεβενα με 1 χρονο εγγυηση γραπτη πανω στη μπαταρια με αυτοκολλητο 95 ευρω οποτε αφου εχει τοσο στα γρεβενα στην αθηνα θα ειναι 5 ευρω πανω κατω φθηνοτερη η κ ακριβοτερη δες κ εδω.

http://www.automotobatteries.gr/category-30/bosch.html?subcats=Y&features_hash=P2#ty;pagination_contents;/category-30/bosch-page-3.html?subcats=Y&features_hash=P2

pame rx8
15th March 2012, 22:38
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/16871_1237420053258_1161954190_30588431_8341007_n. jpg

Πριν 2 χρονια την ειχα παρει 80 ε

d_pantelis
16th March 2012, 03:36
πριν 2 χρονια ηταν ολα ωραια κ λεφτα υπηρχαν κ βενζινη ηταν φθηνη κ πολλα αααααααααααααλλλλλλλλλλλλ ααααααααααααααα τωρα αλλαξαν ολα χαχαχαχαχαχαχχα.γαμω τις μπαταριες παντως ε?

pame rx8
16th March 2012, 16:28
καλη μπαταρια Ευχαριστημενος....Πριν 2 χρονια ε !!!Ωραια χρονια

SPYROSN15
16th March 2012, 19:47
συγνωμη .. αλλα οι bosch θεωρουνται πολυ μετριες .... σε αξιολογησεις παντα που εχω δει.... και σε εμενα δεν κρατησε πολυ..



το λιγοτερο 70αρα και μακραν οι καλυτερες μπαταριες ειναι αυτες....
http://www.automotobatteries.gr/category-30/banner-page-3.html
αντεχουν και στην ακινησια....
(το μαγαζι ειναι ενα τυχαιο, δεν εχω αποψη γι αυτο...)

δυστυχως δεν εβαλα αυτες γιατι δεν τις εβρισκα σε μαγαζια στον Πειραια...
μετα που εμεινα με την μαμα, με bosch και Varta (ολες δεν αντεχουν την ακινησια) τωρα εβαλα 80ρα... τρεχα γυρευε...

d_pantelis
16th March 2012, 21:39
να σου πω κατι, banner μπαταριες ειναι δευτερης κατηγοριας γιατι αυτες κοιτουσα να βαλω κ εγω 2 χρονια εγγυηση σου λεει αλλα δεν ειναι bosch οπως κ να εχει μιλαμε παντα για rx8 κ το πολυ 100 ευρω οκ? απο εκει κ πανω ξερουμε κ εμεις τι να βαλουμε φιλε μου πιστεψε με τελος παντως διαβασε κ ολα τα σχολια να δεις εδω μεσα τι λοενε κ μετα διαλεξε.

SPYROSN15
16th March 2012, 23:31
να σου πω κατι, banner μπαταριες ειναι δευτερης κατηγοριας γιατι αυτες κοιτουσα να βαλω κ εγω 2 χρονια εγγυηση σου λεει αλλα δεν ειναι bosch .
οι banner 2ης κατηγοριας??? και πρωτης οι bosch??? εγινε.. δεν το συνεχιζω γιατι δεν θελω προστριβες εδω μεσα... εξαλλου ο καθενας κανει τις επιλογες του....

SPYROSN15
16th March 2012, 23:54
επειδη ειναι η πιο γνωστη.. δεν παει να πει πως ειναι η καλυτερη.... και μπορει η bosch... να ειναι καλες μονο στην Γερμανια... εξαλλου κατασκευαζονται σε πολλες χωρες,σε διαφορα τεστ, ειναι απλως μετριες.... και επιτελους να σταματησουμε να καταπινουμε οτι μας λενε οι εμποροι.... αυτο ισχυει στα παντα.. μπαταριες, λαστιχα, ανταλλακτικα παντος τυπου...

ive
17th March 2012, 10:49
αν υπαρχει απο καπου καποιο συγκριτικο με μπαταριες (με ιδια χαρακτηριστικα με αυτεσ που βαζουμε) δωστω.
δεν εχω δει κατι σε μπαταριες αυτοκινητων.
παντος σε λαπτοπ κ ειδικου τυπου μπαταριες οι panasonic(που φοραμε κ μαμησιες) ειναι απο τισ καλιτερες.

gemp100
17th March 2012, 12:06
Ωντος οι panasonic ειναι απο τις καλητερες αλλα η τιμη τους ειναι απαγορευτικη.
Πολυ καλη μπαταρια και σε καλη τιμη ειναι και οι varta που τις φοραμε αρκετοι και σε καλη τιμη.

SPYROSN15
17th March 2012, 12:35
γενικοτερα εχω θεμα με τις ανοιχτου τυπου... στερευουν το καλοκαιρι, προβλημα το χειμωνα (οπως ολες)...
για τις bosch ακομα και στα φορτηγα που εχει η εταιρια που δουλευω.. εχουμε θεμα... αλλα εχουν συνεργασια .. τεσπα...
γενικοτερα ολοι λενε πως ειναι μια μετρια - ακριβη μπαταρια....
καντε ενα search.. μια καλη μπαταρια ειναι εκεινη που ο αριθμος εκκινησης αντιπροσωπευει την αληθεια.. ή εταιρια γραφει οτι ναναι...

σιγουρα τα ξερετε αυτα πολυ καλυτερα απο εμενα... εγω ειμαι απο χωριο, δεν ξερω απο αυτα....

d_pantelis
17th March 2012, 18:42
σπυρο καλα τα λες αλλα να σου πω κατι οταν μιλαμε για κατω απο 100 ευρω μπαταρια κ καλη τι να βαλεις δλδ, κ στη τελικη θα σου φερω παραδειγμα καλο το audi αλλα ποτε δε θα γινει mercedes (για bmw δε μιλαω γιατι ειναι για τον π........!οκ.)κ εγω φορουσα exide κ γαμω τις μπαταριες για εμενα, 4 χρονια κ αντεξε, τι να πω πανω κατω μπορει να ειναι ολες ιδιες οσων αφορα αυτα τα λεφτα.τωρα αλλιως βαλε μια μπαταρια ηχου πχ exide maximma 900, optima κ αλλες κ εισαι οκ.policeman

SPYROSN15
17th March 2012, 21:20
σπυρο καλα τα λες αλλα να σου πω κατι οταν μιλαμε για κατω απο 100 ευρω μπαταρια

μα... οτι να βαλεις... καπου εκει εισαι... νομιζω.. δεν ειμαι απολυτος... εγω μια μαπα που εβαλα κλειστου τυπου 80αρα... 95€...
δεν ξερω εαν ψαξει καποιος εαν βρει ποιο φτηνη... συνηθως το προβλημα οι μπαταριες το εχουν στην ακινησια... (το εχω ξαναπει και γινομαι κουραστικος..)... τωρα.. ποτε θα σου κοψει στοιχειο μια μπαταρια ειναι σχετικο..... αρα οτι και να παρουμε... πανω κατω ιδια....

δεν ξερω τις καινουργιες που ειναι και πανακριιβες τι αντοχες εχουν... την exide maximma 900..την ειδα.... το 8αρι δεν θα την δει ποτε ομως!!! χαχα

Terminator
17th March 2012, 21:28
... την exide maximma 900..την ειδα.... το 8αρι δεν θα την δει ποτε ομως!!! χαχα

αυτήν κυνηγούσα...
δεν είναι όμως μόνο η τιμή, αλλά έχει θέμα και με τους πόλους: δεν βγαίνει με τους πόλους δεξιά!

gemp100
18th March 2012, 01:05
Αυτες οι μπαταριες που αναφερατε ειναι μπαταριες τυπου gel.Και προοριζονται κυριως για εφαρμογες ηχου.
Οχι ομως οτι στα αλλα αυτοκινητα εχουν θεμα.
Η διαφορα τους με τις απλες μπαταριες ειναι οτι αυτες στο δυναμο φορτιζουν σαν να τις εχεις βαλει σε φορτιστη.
Και για αυτο δεν παθαινουν και τπτ.
Φοραγα 2 στο προηγουμενο αμαξι (exide ειναι οι καλυτερες με το κοκκινο καπακι) και τις ξερω καλα.
Τρομερες μπαταριες τρομερη και η τιμη τους.

OxygeN
21st March 2012, 21:06
Τελος και με μπαταρια..Βosch s4 70Ah..90ευρω!
Παρατηρηση:Με το που την εβαλε βαζω μπροστα και δεν μπορουσε να κρατησει ρελαντι κ εσβηνε..μετα απο 2-3 λεπτα αφου το κραταγα με λιγες στροφες σταθεροποιήθηκε γυρισα σπιτι 5km και ολα μια χαρα!
Να δω και το πρωι..ελπιζω να ετυχε..αλλα γιατι?

neokosmi
22nd March 2012, 01:00
Επειδη κανει reset ο εγκεφαλος, αυτες οι αρρυθμιες συμβαινουν καμια φορα. οχι παντα.Don t worry.

mattrx8
11th June 2012, 14:05
Εγώ φοράω μπαταρία ENERGIZER 60Ah! Χαχαχαχ όχι δεν κάνω πλάκα!

georx8
11th June 2012, 14:37
σου δώσανε και αρκουδάκι δώροgdg67gdg67

mattrx8
11th June 2012, 18:40
σου δώσανε και αρκουδάκι δώροgdg67gdg67


TI ΠΡΑΜΑ!? ahhhhh

Δίνουν κανονικά δώρο και το αρκουδάκι της διαφήμισης;

Θα πάω να το ζητήσω! ΧΑΧΑΧΑΧ axaxaxaxaxaxa

PANTELIS
18th February 2013, 12:12
καλημερα σε ολους . θελω να βαλω την ΜΠΑΤΑΡΙΑ BOSCH S4 70 A 630 EN , αυτη μπαινει κατευθειαν στο κουτι η θελει καποια μετατροπη ? ξερει καποιος που να την βαλω στη θεσσαλονικη σε καλη τιμη ? ευχαριστω .

geox
18th February 2013, 12:54
Νομιζω πως πρεπει να ''αφαιρεσεις'' δυο πλαστικα εξογκωματα απο τη βαση του κουτιου της μπαταριας ή μπορεις να βαλεις S5 64 χωρις καμια μετατροπη.........δοκιμασε σε καποιο Bosch center π.χ. λιγο πιο πανω απο το ζυγο στα μετεωρα

journalist
18th February 2013, 14:21
φτηνη δεν ειναι Παντελη παντως, 100ευρω εχει. Αυτη φοραω και ετσουξε η τιμη

PANTELIS
18th February 2013, 14:42
σκεφτηκα να βαλω αυτη επειδη οι περισσοτεροι εδω μεσα μιλανε για αυτην . υπαρχει καποια αλλη εναλλακτικη ? να χωραει βεβαια στο κουτι . αν εβαζα και μεγαλυτερη σε αμπερ και εναυσιμα θα υπηρχε προβλημα ?

Valentinos
18th February 2013, 18:49
100 euro είναι καλά. Θυμάμαι στα 5 χρόνια άλλαξα μπαταρία κι έβαλα στην αντιπροσωπεία κι έδωσα τότε 120 euro.
Εκτός απ' το κόστος (και πιθανόν το βάρος), δεν ξέρω αν χρειάζεται να πάμε σε πιο hitech μπαταρίες, αν δεν έχουμε ενισχυτές, ηχεία κι αυξημένες απαιτήσεις σε ρεύμα, ε;

GEOPAN
18th February 2013, 22:29
Το θεμε εχει εξαντληθει εδω φιλος.....helllo
ορεξη για διαβασμα να εχεις...

http://www.rx8club.gr/rx8/showthread.php?1448-%CE%9C%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%B5%C F%82-%CE%91%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%C F%84%CF%89%CE%BD.../page8

katsavidakias1
18th February 2013, 23:27
varta blue dynamic 72αρα 680 Α αυτη ειχα εγω μια χαρα χωρις κανα προβλημα καλητερη απο bosch και ιδια λεφτα πανω κατω

mattrx8
12th November 2013, 20:58
Άλλαξα μπαταρία από Energizer 60A (πιο μικρή από αυτή που πήρα) σε Bosch S4 S4026 (θετικός πόλος δεξιά).

100Ε σύνολο, ήρθαν, το μέτρησαν, άλλαξαν μπαταρία και πήραν την παλιά για ανακύκλωση.

Έκανα καλή επιλογή; (γιατί είχα αμφιβολίες...)

johnnyb_67
12th November 2013, 22:20
BOSCH και VARTA θεωρούνται κορυφή, γι αυτό και είναι ακριβότερες από τις υπόλοιπες.
Το θέμα με το αμάξι μας είναι ότι τραβάει γενικά πολλά ρεύματα με τα ηλεκτρονικά συστήματα που φοράει και τον συναγερμό, ειδικά άμα έχεις και κανα ενισχυτή απάνω και αν δεν κινείται συχνά για να φορτίζει η μπαταρία, ξελιγώνεται σχετικά εύκολα, ειδικά το Χειμώνα, όποια και να βάλεις.
Επειδή οι Κινέζοι έχουν εισχωρήσει παντού, καλό είναι να ζητάμε χαρτί εγγύησης από το κατάστημα, για να είμαστε καλυμμένοι τουλάχιστον για 2 χρόνια.

mattrx8
13th November 2013, 00:28
BOSCH και VARTA θεωρούνται κορυφή, γι αυτό και είναι ακριβότερες από τις υπόλοιπες.
Το θέμα με το αμάξι μας είναι ότι τραβάει γενικά πολλά ρεύματα με τα ηλεκτρονικά συστήματα που φοράει και τον συναγερμό, ειδικά άμα έχεις και κανα ενισχυτή απάνω και αν δεν κινείται συχνά για να φορτίζει η μπαταρία, ξελιγώνεται σχετικά εύκολα, ειδικά το Χειμώνα, όποια και να βάλεις.
Επειδή οι Κινέζοι έχουν εισχωρήσει παντού, καλό είναι να ζητάμε χαρτί εγγύησης από το κατάστημα, για να είμαστε καλυμμένοι τουλάχιστον για 2 χρόνια.


Bosch ήταν και μου 'δωσαν 2 χρόνια γραπτή εγγύηση + απόδειξη και γενικά σαν ποιότητα κατασκευής ήταν 40 φορές καλύτερη από την Energizer!

Έκατσε τέλεια πάνω στο μαμά κουτί μπαταρίας και γενικότερα άλλη φάση!