PDA

View Full Version : Νεο Audi S3! και Νεο Audi TT



rotorman
18th September 2006, 10:41
Το αμαξι παιδια θα ειναι μπομπα δυστυχως θα παιζει κανα 42000 αποτι μου ειπε φιλος,
5,7 0-100 265αλογα ροπη κανα 36κιλα τετρακινηση αλλα εμφανισιακα διακριτικα βελτιωμενο σε σχεση με το απλο!.

επισεις και το νεο ττ ειναι πολυ ωραιο και διαβαζα στο Autotriti οτι στις ρεπριζ εχει εως και δυο δεκατα διαφορα απο Cosmo και brerα που ειναι βασικοι ανταγωνιστες στην κατηγορια του. Αλλα μπροστινη κινηση δεν λεει!

Trx8iantafillos
18th September 2006, 10:53
To TT πετυχα προχθες στο δρομο και ειναι οντως αρκετα ομορφο...οχι τοσο ομως το 8αρι μας παντως... :wink:

package
18th September 2006, 10:54
Εγώ με αυτά τα λεφτά θα έπαιρνα ένα focus και θα το έκανα WRC. Αφού την ίδια μούρη έχουν.

topaz
18th September 2006, 11:40
...και ποσο ζυγιζουν; :P

BILLY-NYC
18th September 2006, 19:49
το ττ πιο λιγο απο το δικο μας και απο το γκολφ (πολυ αλουμινιο) ... το σ3 δεν ξερω παντως εχουν καταφερει να εχουν πολυ καλες τιμες και πιστευω το ττ θα πουλησει πολυ μιας και θα ξεκινα απο 40 χιλ. το ρχ8 παντως παραμενει το μονο με την κινηση πισω... και αυτο μετραει...

apostolos raftopoulos
18th September 2006, 19:55
σ αυτα τα λεφτα εχει και αλλου πορτοκαλιεs με πορτοκαλια...

RaZoR
18th September 2006, 20:00
^^και εγω αυτο πιστευω... υπαρχουν πολυ καλυτερες λυσεις απο ΤΤ

DRIFTER
18th September 2006, 21:20
42000 για audi???? ε οχι!!!!!

Speez
19th September 2006, 10:47
42000 για audi???? ε οχι!!!!!
Φίλε μου όταν κάποιοι έδιναν 40.000 για Mazda είμαι σίγουρος οτι κάποιοι έκαναν το ίδιο σχόλιο... ας μην είμαστε προκλητικοί.

DRIFTER
19th September 2006, 10:52
η γνωμη μου για τα Audi ειναι οτι η εταιρεια αυτη δεν εχει πρωτοπορησει καπου...μονο σε αυτο το procon-ten το οποιο ηταν πολυ σημαντικο συστημα ασφαλειας. Προτιμω να παρω ενα slk παρα ενα ΤΤ.
Οσον αφορα το Mazda που λες....εμεις που εχουμε 8αρι, το παιρνουμε και για την τεχνολογια που αυτο ενσωματωνει. Ειναι σημαντικο, δεν ειναι???? Πληρωνεις και την εξελιξη του wankel....στο ΤΤ τι πληρωνεις??? ποια ειναι η προστιθεμενη αξια του καινουργιου ΤΤ σε σχεση με το παλιο, αν εξαιρεσω την πραγματικα ομορφη σχεδιαση?

apostolos raftopoulos
19th September 2006, 11:11
οντωs η ομορφη υποκειμανικα σχεδιαση και απο εκει και περα το σασι η αναρτηση και ολα τα παρελκομενα που τα φορανε αλλα 1500 μοντελα του VW group...
αν μη τι αλλο το ρχ μηχανολογικα δεν εχει κοινα με τιποτα αλλο ...

rotaryPilot
19th September 2006, 11:37
Πολύ ωραία ρε παιδιά αλλά μπροστινή κίνηση με τίποτα. Μόνο 4χ4 και αυτό να είναι κανένα γιαπωνέζικο 4χ4 (βλέπε EVO, SUB ktl)

BILLY-NYC
19th September 2006, 11:50
μην τα ισοπεδωνουμε ολα, αυτο που ειπε ο speez ηταν η πρωτη μο σκεψη οταν διαβασα τα ποστ.μην ξεχναμε και το quattro , το αλουμινενιο αμαξωμα του Α8 εδω και αρκετα χρονια... και πες μου εσυ μια εταιρια που στο ιδιο αμαξωμα με 115 αλογα πεταει εναν κινητηρα με 420 χωρις να ενησχυει το πλαισιο... η slk μαλλον ειναι αρκετα ακριβοτερη.

peloponisios
19th September 2006, 11:55
^Η πολλαπλών συνδέσμων πίσω του 8αριού είναι βασισμένη στην αντίστοιχη της πρώτης γενιάς του Focus.

rotaryPilot
19th September 2006, 11:57
μην τα ισοπεδωνουμε ολα, αυτο που ειπε ο speez ηταν η πρωτη μο σκεψη οταν διαβασα τα ποστ.μην ξεχναμε και το quattro , το αλουμινενιο αμαξωμα του Α8 εδω και αρκετα χρονια... και πες μου εσυ μια εταιρια που στο ιδιο αμαξωμα με 115 αλογα πεταει εναν κινητηρα με 420 χωρις να ενησχυει το πλαισιο... η slk μαλλον ειναι αρκετα ακριβοτερη.

Γιαυτό είπα ότι τα αμάξια είναι πολύ καλά. Απλά στα χρήματα που κοστίζουν πιστεύω ότι ένα αντίστοιχο Ιαπωνέζικο είναι καλύτερο. Πάντοτε όλα τα πράγματα τα κρίνεις βάση των τιμών τους. Παρόλο που το S3 μπορεί να έχει απίστευτη συμπεριφορά νομίζω ότι ένα WRX θα έχει ακόμα καλύτερη και είναι πιο φτηνό.

apostolos raftopoulos
19th September 2006, 13:00
βρειτε ενα ειδικο περιοδικο που σε συγκριτικο να εχει audi α4 η α3 με αντιστοιχου τιμηs αυτοκινητο και στο τομεα τιμονι συμπεριφορα αισθηση να ειναι το αουντι πρωτο ...
τωρα για τα πλαστικα και το φινιρισμα υπαρχει και το interni o βαραγκηs to casa linea...
οταν μου δοθηκε η ευκαιρια να οδηγησω Α4 τουρμπο απλα απορρησα με την αισθηση του τιμονιου μαλλον με τη πληρη αναισθησια ωστοσο ο ιδιοκτητηs του ουδεποτε διαμαρτυρηθηκε αφου ηταν οτι καλυτερο ειχε οδηγησει μεχρι να του δωσω το ιμπρεζα οπου παραδεχτηκε οτι εεεε ειναι καλυτερο το τιμονι του και μετα οταν οδηγησε το ρχ απλα γελαγε σαν χαζοs για κανα πενταλεπτο σταματησε να γελαει οταν ξαναμπηκε στο αουντι...

christaz
19th September 2006, 15:53
Νομίζω πως το να συγκρίνουμε ενα Α4 (οικογενιακό grand tourismo) με ενα σπορ κουπέ όσον αφορά τα τιμόνι και την αισθηση στον δρόμο είναι λίγο άτοπο πόσο μάλον με ένα Impreza. Ακόμα και έτσι όμως, όπως εμείς τους προσάπτουμε τα τιμονια έτσι μπορουν και εμάς να μας την πούν οτι δώσαμε 40000 για ένα αμάξι το οποίο θα κουδουνίζει σε μερικές χιλιαδες χιλιόμετρα όταν τα audi στα αντίστοιχα χιλιόμετρα θα είναι όπως τα πηραν καινούργια. Ο καθένας κάνει τους συμβιβασμούς του.

p_rx-8
19th September 2006, 15:58
Συγκεκριμένα για Α4 Christaz... η αξιοπιστία με το Audi είναι μαλλωμένοι. Πολλάαααα προβλήματα. Και σοβαρά. Όχι κουδουνίσματα. Κυρίως κινητήρας. Το είχε κολλητός συνάδελφος και του βγαλε την ψυχή. Γιαυτό άστα. Γενικά τα γερμανικά δεν έχουν καμία σχέση με το μύθο που τα περιβάλλει.

apostolos raftopoulos
19th September 2006, 21:05
λοιπον χρηστο θα σου πω τι μου συνεβη σχετικο μ αυτο που ειπεs...
χρησιμοποιω το ρχ συχνοτατα ενω εχω παροπλισει to sti 37000 σ ενα χρονο το ρχ 3000 το σκουμπι.χειμωνα περυσι καλοκαιρια παω σαλλονικα απο λαρισσα και μενω στο δρομο με το ιμπρεζα που υποτιθεται (και ειναι) - θεωρειται αξιοπιστο απο τρυπιο κολαρο ψυγειου το οποιο οπωs αποδειχθηκε ηταν λαθοs τοποθετημενο απο το εργοστασιο...
ο οδηγοs τηs εξπρεs (σκετο psycko) εκτοs απο συλλογη μετα θανατηφορα που μαζευε ειχε και καταλογο...(αν ειναι δυνατον) με τα αυτοκινητα που μεναν (οχι απο τρακο αλλα βλαβεs) περιμενα ιταλικα να ειναι πρωταθλητεs αλλα διαψευστηκα μια και παιρναν την τριτη θεση με νικητη αποτι ισχυριζοταν ο τυποs τα αουντι και δη τα ΤΤ!!!
τα ροβερ 214 216 414 416 αργυρο(ιμαντα χρονισμου) και μετα αλφα λαντσια φιατ (ηλεκτρικα)
ΠΟΤΕ δεν μαζεψε τουοτα και σπανια γιαπωνεζικα ενω εγω του εκανα ποδαρικο με subaru...
οταν( πιστευω) δινειs 40000+ η αξιοπιστια πρεπει να ειναι αν οχι δεδομενη τουλαχιστον καλη...

DRIFTER
19th September 2006, 21:14
μην τα ισοπεδωνουμε ολα, αυτο που ειπε ο speez ηταν η πρωτη μο σκεψη οταν διαβασα τα ποστ.μην ξεχναμε και το quattro , το αλουμινενιο αμαξωμα του Α8 εδω και αρκετα χρονια... και πες μου εσυ μια εταιρια που στο ιδιο αμαξωμα με 115 αλογα πεταει εναν κινητηρα με 420 χωρις να ενησχυει το πλαισιο... η slk μαλλον ειναι αρκετα ακριβοτερη.

παιρνεις ομως slk και οχι ΤΤ....εχει διαφορα το αστερι, οπως και να το κανουμε....

apostolos raftopoulos
19th September 2006, 22:16
εχειs δικιο ετσι σκεφτηκε και η αδελφη μου και μετα απο 8 απροβληματιστα εντελωs xρονια με mx5 πηρε το slk compressor tiptronic το οποιο δεν μπορω να πω εμεινε 2 φορεs στα 2 χρονια και μια πλακετα απο ηλεκτρονικα + λαμδα αισθητηρα +++ ολα βεβαια ηταν παμφθηνα και (τερμα η πλακα) το μονο που του ελειπε απο τον εξοπλισμο ηταν η εξωλεμβιοs και η τσαπαρη...
το οδηγησα τη μερα που το πηρε απο γλυφαδα μεχρι βουλα και πισω ισωs το χειροτερο σε αισθηση αυτοκινητο μετα τον προσωπικο μου βασιλια που ειναι το golf 4...
ευτυχωs πουληθηκε

DRIFTER
19th September 2006, 23:55
ολες οι αποψεις ειναι σεβαστες....

Terminator
20th September 2006, 00:13
To tt θα πουλησει μονο και μονο για το ονομα του και το κυρος του. Εχει δημιουργησει δηλαδη ενα ονομα στην κατηγορια του Ζ4 slk καθαρα για γκομενικους λογους δηλαδη. Πιστευω δεν μπορουμε να πουμε ειναι καλα ή κακά τα 2 νεα αυτα μοντελα. Σ αρεσει το παιρνεις, δεν σ αρεσει? ψαχνεις γι αλλα. Ειναι σιγουρα ενα σκαλι πιο πανω απ τους προκατοχους τους αλλα το να το αγορασει καποιος ειναι καθαρα υποκειμενικο. Τωρα για μας που εχουμε κατι διαφορετικο, δεν εχω παρα να πω: ενα ακομα καινουριο μοντελο σπορ αμαξιου προστεθηκε στους καταλογους των περιοδικων...

lampros
20th September 2006, 00:58
εχειs δικιο ετσι σκεφτηκε και η αδελφη μου και μετα απο 8 απροβληματιστα εντελωs xρονια με mx5 πηρε το slk compressor tiptronic το οποιο δεν μπορω να πω εμεινε 2 φορεs στα 2 χρονια και μια πλακετα απο ηλεκτρονικα + λαμδα αισθητηρα +++ ολα βεβαια ηταν παμφθηνα και (τερμα η πλακα) το μονο που του ελειπε απο τον εξοπλισμο ηταν η εξωλεμβιοs και η τσαπαρη...
το οδηγησα τη μερα που το πηρε απο γλυφαδα μεχρι βουλα και πισω ισωs το χειροτερο σε αισθηση αυτοκινητο μετα τον προσωπικο μου βασιλια που ειναι το golf 4...
ευτυχωs πουληθηκε
Και σκέψου οτι η πρωτοξεκινησε να μην εχει ρεζέρβα και μετα το αντέγραψαν ολοι αυτο το κακό. Ενω αν το είχε κάνει η ΤΑΤΑ ολοι θα το έκραζαν και δεν θα το αντέγραφε κανείς. (Πριν προλάβετε να πείτε οτι αυτο είναι καλό σας ευχομαι να μην σας στραβώσει ζάντα στην ερημιά. Τότε δεν σας σώζει κανένας αφρός) :roll:

RotorManiac
20th September 2006, 01:11
η γνωμη μου για τα Audi ειναι οτι η εταιρεια αυτη δεν εχει πρωτοπορησει καπου...μονο σε αυτο το procon-ten το οποιο ηταν πολυ σημαντικο συστημα ασφαλειας. Προτιμω να παρω ενα slk παρα ενα ΤΤ....

hello?? Η λεξη quattro σου λεει τιποτα? η λεξεις Audi Space Frame μηπως καλυτερα, που εχει το καινουριο ΤΤ και το αποτελεσμα ειναι να ζυγιζει 1260κιλα που το 8αρι μας τα ονειρευεται ακομα απο την εποχη του rx7 ?? ο 1,8Τ κινητηρας που ηταν ολα σε ενα, πριν απο σχεδον μια δεκαετια, και αλλαξε το μαρκετινγκ ολων τω εταιριων?? και πολλα αλλα...
το εχω ξαναπει, μην γραφουμε μλκιες, δεν μας τιμα...

DRIFTER
20th September 2006, 02:06
επειδή, δυστυχως, δεν υπαρχει η δυνατοτητα edit, λεω τα εξης:
σε ξερω κι απο χθες rotormaniac? τι υφος ειναι αυτο αγορακι μου? επειδη εισαι moderator εχεις τετοια επαρση? σοβαρεψου!!!! οκ???? αντε μπραβο!!!!

στο προκειμενο τωρα....

πλαισια εχουν βγαλει πολλοι και και καλυτερα απο της audi, απλα δεν το διατυμπανιζουν.
το 1.8Τ δεν ειναι δα και κατι τοσο φοβερο. προκειται για ενα πολυ καλο μοτερ. οι ιταλοι εχουν να επιδειξουν καλυτερα μοτερ. και θα δεις και το καινουργιο της lancia delta σε λιγο καιρο.
το quattro τι μας το λες???? ειναι μια τετρακινηση. πολλοι βγαζουν. την καλυτερη - λενε - την εχει η subaru. στο κατω κατω, το 4Χ4 στην Αμερικη εφαρμοζεται στα ΙΧ απο τις αρχες του 50!!!

RotorManiac
20th September 2006, 02:37
στο διορθωσα εγω γιατι απο οτι φαινεται εισαι πολυ παρεξηγιαρης και δειχνεις ποσο καταλαβαινεις αυτα που σου λενε. δεν θα δωσω καν σημασια στα αισχρολογα και θα σου πω τα εξης:
πηγαινε πες αυτα που λες πρωτα εξω και θα γελανε ολοι μαζι σου... η Audi εχει κανει παρα πολλες καινοτομιες και ειναι διεθνως αναγνωρισμενες. μια καινοτομια, την εξελιξη μιας εταιριας, τα λεφτα που ριχνει και την ερευνα την βλεπεις μεσα στη παροδο του χρονου 10, 20 και 30 χρονια πριν. οχι μονο στην σημερον ημερα... ας μεινω μονο στην 4κινηση που λες: οταν κερδιζε η Audi τα ραλι και τα DTM η Subaru ακομα δεν "υπηρχε", αν εχεις διαβασει καθολου... μπορεις να πεις οτι ξεπεραστηκε, αυτο ειναι αλλο θεμα, αλλα οχι και αυτα που εγραψες. δεν ειναι κακο να παραδεχτεις ενα λαθος, που οπως ειδες αμεσως διαφωνησαν και αλλα μελη εδω...

RotorManiac
20th September 2006, 02:47
α, κι οσο για το υφος μου, παντα ετσι γραφω, εδω και σχεδον 3χρονια, δεν εχει να κανει τιποτα με το moderation. αν παρεξηγεις το γραπτο λογο ειναι προβλημα σου, αν δεν σου αρεσει, οπως ηρθες.... ξερεις.... με βρηκες εδω οχι το αντιστροφο...

DRIFTER
20th September 2006, 03:04
Δεν με νοιαζει πώς γραφεις 3 ή 13 χρονια. Με νοιαζει πώς απευθυνεσαι σε μενα, ετσι? Και εγω δεν γουσταρω καποιος να παιρνει αερα χωρις να του τον εχω δωσει. εσυ εισαι δηλαδη ο παλιος κι εγω ο νεος...για κομπλεξ μου κανει αυτο.
ρε μικρε, εγω θυμαμαι πολυ καλα οταν σαρωνε η audi με το quattro με την mouton στο τιμονι. εσυ τοτε εκανες αλλα πραγματα. λοιπον, δεν ειδα να διαφωνει καποιος περα απο σενα και τον αλλο φιλο που ειχε ενα ατυχες περιστατικο με μια mercedes. κι εμενα μου εχει τυχει προβληματικη mercedes. οπως συμβαινει σε ολες τις φιρμες. Εγω μιλαω για πρωτοπορια. Και αν θες λοιπον πρωτοπορια στην 4κινηση, ειπαμε κοιταξε πολυ πισω στη δεκαετια του 50 στις ΗΠΑ, χωρα που εχει προσφερει πολλες τεχνολογικες λυσεις και ιδιαιτερα στην αυτοκινηση, ασχετα αν πολλοι δεν τα ξερουμε. ενα αλλο παραδειγμα ειναι το Injection. μετραει αλλα 50 χρονια εκει μακρια στον Ατλαντικο. τσεκαρε και τις ανακλησεις των Α8 που εκανε σε ολο τον κοσμο πριν λιγες μερες και αφορα ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ!!!! Αληθεια, ποσο κανει ενα Α8???

DRIFTER
20th September 2006, 03:14
Κάτι τελευταίο και δεν θα ασχοληθω αλλο ουτε με το παρον topic, ουτε μαζι σου.
Σιγουρα, θα μου την "πεσουν" καποιοι υπερασπιστες-φιλοι σου εδω μεσα, αλλα δεν με ενδιαφερει αυτο καθολου.
Εγω ειμαι μελος απλα για να ενημερωνομαι και να λεω τη γνωμη μου με δεδομενο οτι μπορω να την τεκμηριωσω.
Λήξις.....

DRIFTER
20th September 2006, 03:18
Η πλακα ειναι οτι εκανες edit μονο το δικο μου μηνυμα και οχι το δικο σου!!!! Ετσι λειτουργει η λογοκρισια....ε???? Την κανεις καλα τη δουλεια σου σαν Moderator ή οποιο αλλο τιτλο εχεις πανω απο την κεφαλα σου για να βαυκαλιζεις την ξιπασια σου.....
σε λυπαμαι κακομοιρη...
αν θες, σβησε και τα αλλα posts που εκανα....αντε, τι καθεσαι??????

wallace
20th September 2006, 09:35
Παιδιά το θέμα μας είναι για το νέα AUDI TT-S3...Προσωπικές αντιπαραθέσεις μέσω pm, e-mail, τηλεφώνου,face to face κλπ.

Πάντως αν το 3.2 με το DSG ήταν φθηνότερο, σίγουρα θα ήταν μία από τις επιλογές μου. :)

Δεν γνωρίζω αν όντως τα TT ήταν τόσο προβληματικά, όμως χθες το μεσημέρι είδα ένα φορτωμένο πάνω σε γερανό της Express. :wink:

rotorman
20th September 2006, 10:13
Παιδιά το θέμα μας είναι για το νέα AUDI TT-S3...Προσωπικές αντιπαραθέσεις μέσω pm, e-mail, τηλεφώνου,face to face κλπ.

Πάντως αν το 3.2 με το DSG ήταν φθηνότερο, σίγουρα θα ήταν μία από τις επιλογές μου. :)

Δεν γνωρίζω αν όντως τα TT ήταν τόσο προβληματικά, όμως χθες το μεσημέρι είδα ένα φορτωμένο πάνω σε γερανό της Express. :wink:

Μακη εχθες πηγα στην audi και το παρκαρα διπλα στο καινουριο tt αν εξαιρεσεις την μουρη του ττ που ειναι κ@βλα :P σαν το nuovolari ειμαστε πολυ πιο ωραιοι, καλα οταν μπηκα μεσα χαζεψα το σαλονι super respect αλλα οταν ειδα τα πισω καθισματα γελαγα δεν χωραει να κατσει ουτε 5 χρονο ενο στο 8αρι εχω βαλει 1,95 φιλαρακι απειρες φορες κατα τ'αλλα καλο. γελαγα με την τιμη εκινησης καθως τα 39,900 ειναι το απολυτο ψεμα γιατι το εκθεμα (Μαμα Στοκ Γερμανια) φοραγε τον σουπερ σπανιο προσθετο εξοπλισμο A/C θεσεις για μικροαντικιμενα! ειδικα φωτιστικα σωματα! (υπαρχουν και μη ειδικα? :shock: ) Μπουλονια ασφαλειας 280ευρω|! + κατι αλλες απαταιωνιες και τελικα εβγαινε στα 47,800 αν θυμαμαι καλα! :twisted: καλα αμα τους ζητησεις καραστοκ το αυτοκινητο τι θα σου φερουν? η θα σου πουν δεν υπαρχει?! :evil: τα περισοτερα αμαξια ερχονται με πληρη εξοπλισμο σαν βασικες εκδοσεις απο εξω και εδω τα χρεωνουν ως extra, να γιατι η μαζντα εγραψε με το RX8 γιατι εμεις ειχαμε απο Clima alarm system 18 ζαντες ηχοσυστημα καλο δερμα και xenon για τα Cosmo και στην τιμη του αυτοκηνιτου. εγω παντως ακομα πιστευω πως το μαζντα ειναι απο τις πιο τιμιες αγορες που παιζουν :wink: ειτε ειναι Cosmo ειτε Chally ή Revo :lol:

christaz
20th September 2006, 10:48
Μεγάλος κανιβαλισμός...όπως τα λέει ο rotorman. Δηλαδή το 3,2 πόσο θα πηγαίνει? 60Κ? Καλά δεν βλέπουνε οτι έχουν ένα super ανταγωνιστή σε αυτά τα λεφτά ο οποίος ακούει στο όνομα 350Ζ? Κι'όμως θα δείτε να γεμίζει ο τόπος πάλι με ΤΤ!

wallace
20th September 2006, 11:13
Παντέλο, αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε...

Στα 48000 ¤ όντως υπάρχουν καλύτερες επιλογές, κατά την προσωπική μου άποψη...Θα πάω κάποια στιγμή να το διαπιστώσω και στην εδώ αντιπροσωπεία...

peloponisios
20th September 2006, 11:20
^Βάζεις άλλα 42000 € Μάκη και παίρνεις το Audi RS4 και ξεκουράααζεσαι.... φουλ έξτρα, ε πάει και λίγο, 4 πόρτες, οικονομικό οικογενειακό μια χαρά... :D

wallace
20th September 2006, 11:31
^Βάζεις άλλα 42000 ¤ Μάκη και παίρνεις το Audi RS4 και ξεκουράααζεσαι.... φουλ έξτρα, ε πάει και λίγο, 4 πόρτες, οικονομικό οικογενειακό μια χαρά... :D

Έεεετσι αγόρι μου!!! Όμως νομίζω πως θέλει και κάτι ψιλά ακόμη...Κανένα ταληράκι ίσως...Αυτά τα τελευταία μου λείπουν... :twisted: :twisted: :twisted:

apostolos raftopoulos
20th September 2006, 13:34
rotormaniac μαλλον η πληροφορηση σου για τετρακινηση ειναι εσφαλμενη...
τα willys στρατιωτικα οχηματα αμερικανικα ηταν οι πρωτοποροι σε real εφαρμογη 4χ4
απο εκει και περα το νερο κυλησε στο αυλακι και οντωs η αουντι εβγαλε θανατερα αυτοκινητα για το γκρουπ Β στα 80s οπωs η peugeot lancia ωστοσο με εξαιρεση το πανακριβο quattro(κοντο) που βγηκε περιορισμενα στην παραγωγη τα αουντι δεν ειχαν mainstream μοντελα 4χ4 ...
περιττο να αναφερω οτι h subaru απο τα 70s ειχε αυτοκινητα 4χ4 ταπεινα μεν αλλα τετρακινητα πραγματικα ...
στα 90s πολυ απλα η αουντι εβγαλε τα ττ 80 α3 α4 ολα με 4χ4 το οποιο βεβαια ουδεμια σχεση εχει με αυτο που η σουμπαρου ονομαζει συνεχωs μεταβαλλομενο all wheel drive στα ιμπρεζα και λεγκασυ
το απλο torsen απλα δεν ακουμπαει το συστημα με 3 δια φορικα με μεσαιο ηλεκτρονικο και πισω suretrack οταν δε στην ουσια ολα τα 4χ4 τηs αουντι ειναι προσθιοκινητα και κατα περισταση γινονται 4χ4 οταν απωλεσουν προσφυση.
επισηs το θεμα ειναι τι απολη την εξελιξη στα rally περναει στο καταναλωτη και σε τι τιμη και αγαπητε drifter οχι δεν ειναι πια η subaru καλυτερη τουλαχιστον στη συγκριση sti - evo διοτι η mitsubishi εχει ξεφυγει...
rotormaniac δεs λιγο ολα τα πρωταθληματα groyp N πανευρωπαικα και θα καταλαβειs ποιοι βγαζουν τετρακινητα νικητεs α και ποσοι τρεχουν με αουντι

lampros
20th September 2006, 13:43
^Βάζεις άλλα 42000 € Μάκη και παίρνεις το Audi RS4 και ξεκουράααζεσαι.... φουλ έξτρα, ε πάει και λίγο, 4 πόρτες, οικονομικό οικογενειακό μια χαρά... :D
Ανούσιο, αοσμο, αγευστο, αχρωμο εκτος του κυρους που σου δίνει no fun to drive. DRIFTER που θα βρω πληροφοριες για την νεα lancia Delta: ειχα ξεχασει οτι υπάρχει. Νομιζα οτι εβγαζε μονο το Υ :cry:

DRIFTER
20th September 2006, 13:55
δεν θα αργησει φιλε μου να βγει...στο Παρισι στην εκθεση θα την δουμε και θα την χαρουμε!!!!

peloponisios
20th September 2006, 13:59
Ανούσιο, αοσμο, αγευστο, αχρωμο εκτος του κυρους που σου δίνει no fun to drive

To έχεις οδηγήσει? Εγώ όχι. Το no fun to drive με 420 άλογα από το 8κύλινδρο με ασφάλεια πως ορίζεται?

apostolos raftopoulos
20th September 2006, 14:11
οριζεται απο τα 4 και sec που αρπαζει σε πιστα οπου το evo με semislick μονο 340 αλογα γραφει1,24 ενω το αουντι 1,28+ κοστιζονταs λιγοτερο απο τα μισα λεφτα...

peloponisios
20th September 2006, 15:12
Ααα ώστε όποιος αγοράσει τέτοιο κάρο(RS4) πρέπει για να νιώσει fun to drive ή το αντίθετο, να σπεύσει στις Σέρρες, να βρει ένα EVO FQ340 και να γυρνάει γύρους.
Αν το πάρω δηλαδή να το ξέρω να πάω να του βάλω φωτιά αν είναι μωρέ και μετά να αυτομαστιγώνομαι κιόλας που δεν διάλεξα ένα κίτρινο(για συμπαράσταση στην "φυλή" ) EVO.
Πω ρε τι μαθαίνει κανείς...Φαντάσου να το είχα πάρει....Ε μα ο χαζός που να το σκεφτώ.

BILLY-NYC
20th September 2006, 16:01
οποιος εχει κριτηριο να γραφει γυρους η να πεταγεται στα φαναρια ας παει να παρει ενα atom η radical, η ακομα καλυτερα με 10 χιλιαρικακια μια μηχανουλα και να ξεμπερδευει με ολα τα αυτοκινητα για πλακα... ολα ειναι θεμα προτεριοτητων...

georgge
20th September 2006, 18:59
οποιος εχει κριτηριο να γραφει γυρους η να πεταγεται στα φαναρια ας παει να παρει ενα atom η radical, η ακομα καλυτερα με 10 χιλιαρικακια μια μηχανουλα και να ξεμπερδευει με ολα τα αυτοκινητα για πλακα... ολα ειναι θεμα προτεριοτητων...

¶λλη μια άψογη τοποθέτηση BILLY :wink:
¶λλος αγοράζει κάρο για να ανεβαίνει στα βουνά για σκί,
άλλος για να κάνει φανάρι - φανάρι τη παραλιακή,
άλλος για συγκρουόμενα,
άλλος για drift,
άλλος για πίστα, εγώ πάντως θα ήθελα να προσθέσω στο γκαράζ μου ένα Atom-2 με τον τουρμπίσιο κινητήρα και ένα αδιάβροχο για το χειμώνα :twisted:

http://www.arielatom.com/

PS sorry για το εκτός θέματος...

apostolos raftopoulos
20th September 2006, 19:16
φαινεται οτι ολα τα περιοδικα που εκθειαζουν παγκοσμιωs τα εβο sti ειναι χαζοι για το ποσο fun to drive παρεχουν και σε πια τιμη το δε μοναδικο κριτηριο τουs ειναι τα φαναρια και η πιστα...
η δε αουντι οταν εβγαλε το rs4 ειχε στο μυαλο τηs οχι κατι extreme sport αλλα κατι ταξιδιαρικο ...
BILLY-NYC οταν ενα καρο μελη του ρχ γραφουν για το ποσο θα ηθελαν παραπανω γκαζια με greddy turbo κλπ κλπ σ αυτα τα post δεν θα δειs το ονομα μου αυτα δε που σου προσφερουν τα 2 jap 4x4 replicas ειναι πολυ παραπανω απο
γυρουs η κοντρεs τουλαχιστον επαναλαμβανω αποτι γραφουν
ολοι οι αχρηστοι και ασχετοι δημοσιογραφοι του ειδικου τυπου διεθνωs...καθωs και εναs απο τουs λιγουs που δεν αυτομαστιγωνομαι εδω και 7 χρονια με τα ιμπρεζα

BILLY-NYC
20th September 2006, 19:59
δεν αντιλεγω... καταπληκτικα αυτοκινητα! απλα υπαρχουν τα παντα και για καθε βιτσιο ... διαλεγεις και παιρνεις

apostolos raftopoulos
20th September 2006, 20:04
ισωs σε αυτο το σημειο να σου πω BILLY οτι εχωνταs πουρεψει λιγο θα σκεφτομουν σ αυτα τα ( αποτι ειπαν τα παιδια πριν η ρεαλιστικη τιμη του ττ φτανει τα 50000)λεφτα και την 330 coupe h kai thn 330d

BILLY-NYC
20th September 2006, 20:17
φιλε αποστολε και εγω την 330 με χιλια!!! μπροστοκινητο δεν ξαναπαιρνω χεχε, αλλα παρολα αυτα πιστυεω θα βρεθουν αρκετοι να αγορασουν το νεο ττ ειδικα μετα απο κανα χρονο ως μεταχειρισμενο...

apostolos raftopoulos
20th September 2006, 20:32
με διλιτρο ο ειδικοs φοροs ταξινομησηs ειναι πιο τσιμπημενοs απο το 1,8 αρα τα γερμανικα δεν θα παιξουν πολυ συν τοιs αλλοιs πρεπει να παραδεχθουμε οτι τα αουντι κραταν τιμη
φιλοs και παιδι με λεφτα συναισθηματα διατεθειμενοs να χωσει αρκετα πανω απο 100000 προσανατολιστηκε σε Α8,500CLS,M5
ολα στα ιδια περιπου λεφτα περιττο να υποθεσω τι θα διαλεγαν οι περισσοτεροι καυλ@τιμονοι εδω μεσα (Μ5) το παλικαρι αναγκαστηκε να χτυπησει την μερτσεντα αφου σε αλλαγη στα
3 χρονια τα αλλα δυο του τα επερναν αντιπροσωπεια 40% κατω ενω το cls εχανε μονο 20%

DRIFTER
20th September 2006, 21:07
μα τωρα...νομιζω οτι το cls ειναι καποια βηματα μπροστα απο τα αλλα.....κατα πολυ!!!!

apostolos raftopoulos
20th September 2006, 21:32
drifter την τιμη την κραταει γιατι τα μερσεντεs στην ελλαδα εχουν φοβερη μεταπωλητικη αξια ακολουθουμενα απο τα αουντι μπεμπεs τωρα πιο θα διαλεγα (sorry mods irrelevant) αs φτασω να μπορω (χλωμο) να δινω 100000+ για αυτοκινητο και τοτε βλεπουμε...

DRIFTER
20th September 2006, 22:03
Επειδη εχω τσεκαρει και σε αλλες ευρωπαικες χωρες που εχω παει, τα Mercedes κρατανε αρκετα παραπανω απο ολους στα μεταχειρισμενα.
Ειλικρινα, νομιζω οτι ειναι απο τα καλυτερα αυτοκινητα και τα καλυτερα απο Γερμανια....
Αποστολε, σου ευχομαι να μπορεσεις να το απολαυσεις και να εχεις σκοπευτρο το αστερι για τις στροφες......

apostolos raftopoulos
20th September 2006, 22:08
νασαι καλα αν και το μονο mercedes που με τρελαινει ειναι 38 ετων το sl 280 pagoda...

DRIFTER
20th September 2006, 22:13
δεν μου λες...γιατι χτυπας την αχιλλειο πτερνα, γιατρος πραμα.....ορθοπεδικος εισαι????
χαχαχαχαχα!!!!
ειναι γ...ω τα αυτοκινητα....αυτο εχω να πω!!!
δεν μιλαω για Α,Β class..αυτα ειναι απλα. Μιλαω για τα μεγαλα.
Και στο τελευταιο συγκριτικο του EVO το αστερι κατατροπωσε τον ελικα.....

Yiannis
24th September 2006, 18:48
ορισμενοι κατηγορουν την Αudi k καποια μοντελα της ! Ας θυμηθουμε οτι οταν το προηγουμενο S3 ειχε 210-225 αλογα, ο ανταγωνισμος κοιμοταν ! Ηταν για ολους μας αντικειμενα ποθου. Ολοι σημερα, "αντιγραφουν" αυτη τη φιλοσοφια, βγαζοντας Gti με 200+ ps. Η audi oμως ανεβασε τον πηχη ακομα πιο ψηλα. Δεν ειναι καλο αμαξι μονο ο,τι κανει πλαγιολισθηση. Αν καποιοι δεν εχουν οδηγησει τετοιου ειδους αυτοκινητα για ΠΟΛΛΑ χλμ καλυτερα να σιγησουν, δε γινεται να τα εκτιμησουν με μια βολτα. Kατα τη γνωμη μου ετσι εχουν τα πραγματα.... Το νεο S3 πιστευω θα κανει θραύση, ο χρονος θα δειξει αν γινει ο διαδοχος του 8αριού μου, ή οχι....

φιλικα παντα

BILLY-NYC
24th September 2006, 20:10
η τιμη θα ειναι στα χαμηλα 40 χιλ. οποτε θα ειναι πολυ καλη αγορα... φιλε γιαννη δυστηχως δεν βγαζουν ολοι αυτοκινητα προσαρμοσμενα στα τερτιπια της χωρας μας... απλα ετυχε ο κινηταρας ο 1.8 να ταιριαζει γαντι στα τεκμηρια της τοτε εποχης... ενα 350 Ζ μαλλον θα κανει λιγοτερο απο το S3 σε καθε αλλη χωρα ,οπως και μια 330 ενδεχομενως και πολλα αλλα... ποσο αραγε να κοστιζε το 147GTA? Για τον ιδιο λογο βεβαια ειναι το ρχ8 πρωτο σε πωλησεις στην ελλαδα σε σχεση με αλλες χωρες(πληθυσμιακα)... ας ειναι καλα ο 1.3 γιατι αν πιανοταν για 2.5 -3.0 θα βλεπαμε ελαχιστα... παντως δεν χωρα αμφιβολια πως αν κρατηθει η τιμη κοντα στα 40 ειναι ΠΟΛΥ μεγαλος πειρασμος!!! (στο εξωτερικο κανει 35.000 ευρο)

rotaryPilot
24th September 2006, 20:23
ορισμενοι κατηγορουν την Αudi k καποια μοντελα της ! Ας θυμηθουμε οτι οταν το προηγουμενο S3 ειχε 210-225 αλογα, ο ανταγωνισμος κοιμοταν ! Ηταν για ολους μας αντικειμενα ποθου. Ολοι σημερα, "αντιγραφουν" αυτη τη φιλοσοφια, βγαζοντας Gti με 200+ ps. Η audi oμως ανεβασε τον πηχη ακομα πιο ψηλα. Δεν ειναι καλο αμαξι μονο ο,τι κανει πλαγιολισθηση. Αν καποιοι δεν εχουν οδηγησει τετοιου ειδους αυτοκινητα για ΠΟΛΛΑ χλμ καλυτερα να σιγησουν, δε γινεται να τα εκτιμησουν με μια βολτα. Kατα τη γνωμη μου ετσι εχουν τα πραγματα.... Το νεο S3 πιστευω θα κανει θραύση, ο χρονος θα δειξει αν γινει ο διαδοχος του 8αριού μου, ή οχι....

φιλικα παντα



Έχω οδηγήσει το παλιό S3 και δεν λέω είναι ένα πάρα πολύ καλό αμάξι που συνδυάζει αρκετά καλά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αλλά είναι πολύ ακριβό για αυτά που δίνει. Γιατί εκτός την οδική συμπεριφορά και τις επιδώσεις πληρώνεις και την μάρκα. Και τώρα ΠΟΥ είναι το S3 σε σχέση με τον ανταγωνισμό ? Θα έλεγα πολύ πίσω γιατί το Subaru και το Evo δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί ότι και να κάνει. Αλλά και τότε με τα 215 άλογα ήταν πολύ πίσω από το Subaru wrx. Eάν ρίξει την τιμή του και βελτιώσει την τετρακίνηση που χρησιμοποιεί τον haldex ενώ οι Γιαπωνέζοι έχουν απίστευτα διαφορικά που είναι διαφορικά και κιβώτιο ταχυτήτων μαζί (evo ) τότε θα είναι ανταγωνιστικό. Εάν αλλάξεις τον 8αρι για S3 θα το μετανιώσεις πάρα πολύ. Εάν θέλεις να αναβάσεις τον πήχη και από coupe να πας σε rally τότε το EVO είναι μονόδρομος και δεν έχει βγει αμάξι μέχρι τώρα που θα το κοντράρει στην κατηγορία του. Θυμάμαι έναν γνωστό μου που είχε ένα ταπεινό mx-5 1.6 mk2.5 και το έδωσε και αγόρασε το TT roadster 180 ps. Το άτομο ξενέρωσε τόσο πολύ που το πούλησε σε χρόνο μηδέν και ξαναπήρε mx-5. Μετά την δεύτερη πώληση του mx-5 κατέληξε σε ένα challenge όπου και έχει αράξει εκεί.

rotorman
25th September 2006, 11:28
Ρε παιδια το θεμα ειναι καθαρα υποκειμενικο! ειναι τι ζηταει ο καθενας απο το αυτοκινητο του. προσωπικα εμενα μου αρεσουν τα τζιπ δεν σημαινει ομως οτι θα κατσω να συγκρινω το Grand Cherokee μου με το RX8 μου αλλη ευχαριστιση το ενα αλλη το αλο. Ετσι δεν θα κατσω να συγκρινω ουτε το EVO με το S3 και με το RX8.
το EVO ειναι ενα καθαροαιμο σπορ αυτοκινητο που δεν διαφερει απο τα Aπλα Lancer παρα την φτερουγα τα φουσκωματα εξωτερικα εσωτερικα δεν το συζηταω τα Avensis TAXI ειναι ποιο ποιοτικα, τωρα οσον αφορα το RS4 μακαρι να μου δωθει η ευκαιρια να αποκτησω αυτο το εργαλειο στο μελον φθινοτερο απο AMG και Μ και εξισου γρηγορο και απο ποιοτητα δεν το συζηταμε εχουν πεσει στα χερια μου παραπολα περιοδικα αυτον τον καιρο με το rs4 και ολοι μα ολοι το εγκωμιαζουν με τα καλυτερα λογια σιγουρα καποια παιδια απο εδω μεσα που εχουν κρητιρια τις επιδωσεις εν συγκριση με την αξια θα το θεωρουν απατη (ΕVO VS RS4 οπως προαναφερθηκε) αλλα αν καλοσκευτεις τι τεχνολογια κρυβει το εργαλειο αυτο απο πισω του και η ασφαλεια που προσφερει, το κυρος, η ανεση... και πολλα αλλα που λογικο ειναι το EVO να μην τα διαθετει θα το καλοσκευτεις, ειναι δυο ανομια πραγματα.
ετσι και με το S3 ειναι ενα πολυ καλο αυτοκηνιτακι γρηγορο σταθερο αλλα ειναι μικρομεσιαο εν συγκρισει με evo και sti σιγουρα αλλιως θα βολευτει ενας οικογενιαρχης που με τα 43000 που θα εχει μπορει να παρει ενα 6αρι ΜPS στα ιδια αλλογα και να ειναι πιο ανετος αλλα και παλι δεν υπαρχει συγκριση!.

Ετσι προτεινω οταν ανοιγουμε ενα θεμα να κανουμε σχολια αποκλειστικα για το θεμα και οχι να το αντιπαρατεινουμε συνεχεια με τον ανταγωνισμο γιατι θα δημιουργουνται ολο κοντρες και ειναι κριμα :? σεβαστη η αποψη το καθενος!

Φιλικα :wink: Rotorman!

RotorManiac
27th September 2006, 01:31
...πληρώνεις και την μάρκα. Και τώρα ΠΟΥ είναι το S3 σε σχέση με τον ανταγωνισμό ? Θα έλεγα πολύ πίσω γιατί το Subaru και το Evo δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί ότι και να κάνει. Αλλά και τότε με τα 215 άλογα ήταν πολύ πίσω από το Subaru wrx...

σαν τον αλλο κι εσυ... ρε διαβαστε πρωτα και μετα γραψτε. ναι, πληρωνεις την μαρκα γιατι σου δινει μια ποιοτητα που ουτε την ονειρευομαστε στα ιαπωνεζικα αμαξια! μαζι και καποια πραγματα που στο 8αρι ας πουμε ειναι για κλαματα, πχ τα recaro καθισματα. ασε που ειναι αδικη η συγκριση γιατι μιλαμε για κατασκευαστικα 4χρονια παλιοτερο μοντελο...

που ειναι σε σχεση με τον ανταγωνισμο? επειδη δεν σου αλλαζει το μοντελο καθε βδομαδα οπως τα σουμπαρου και τα εβο, μενει πισω η Audi? ισα ισα δεν ξεφτυλιζει τον πελατη της, και του δινει ενα αμαξι με μεταπωλητικη αξια. ο αδερφος μου ανετα το δινει το S3 του κοντα στη 30αρα χιλιαρικα, το 'τοτε' σκουμπι ουτε 20Κ δεν θα επιανε... ειδα ενα φιλο μου, πηρε το '05 STi και πριν κλεισει μερικους μηνες, ερχοταν ηδη το 2,5λιτρο '06 τελεια αγορα, τι να σου πω...

οσο για το wrx της εποχης (μοντελο GT λεγοταν με τα ορθογωνια φωτα, τοσο παλια!) του '98-'99 που βγηκε το S3 ηταν στα ιδια και μαλιστα στην Αγγλια το συγκριναν το Audi με το RB5 stands for Richard Burns που το εξελιξε (αιωνια η μνημη του) ενα απο τα καλυτερα Subaru ever που ειχε και 235αλογα! τα Evo ηταν σε αλλη κατηγορια αφου κοστιζαν 10-15χιλιαρικα πανω...
το σασι του S3 νικουσε τρελο ανταγωνισμο την εποχη εκεινη, το αθλιο ΤΤ ας πουμε με 15αλογα παραπανω ετρωγε 2-3secs σε ορεινο δρομο... το αγγλικο EVO το ειχε βαλει στα 5καλυτερα τετρακινητα με αντιπαλους Carrera 4, Skyline kai Lancer και τονιζαν οτι ειναι το καλυτερο για average everyday drivers, γιατι το ειδαν στην πραξη οτι εκαναν καλυτερους χρονους με το 'μικρο' Audi... τι λεμε τωρα? ξερετε οτι S3 driftαρει και ωραια μαλιστα :D ?!?
παλιωσε? σιγουρα! γι'αυτο εχει 2-3 χρονια που σταματησε να βγαινει και να που ερχεται το καινουριο. πιστευω θα ειναι καλο, πολυ καλo και θα το δειτε.

δεν ειμαι fan αλλα πολεμιος της εταιριας, δεν θα ηθελα ποτε Audi. ομως 1-2 καλα αμαξια εχει βγαλει, δεν μας τιμα να μην το παραδεχομαστε, και σιγουρα σε αυτα ειναι το S3.

The Ace
27th September 2006, 10:29
....δεν ειμαι fan αλλα πολεμιος της εταιριας, δεν θα ηθελα ποτε Audi. ομως 1-2 καλα αμαξια εχει βγαλει, δεν μας τιμα να μην το παραδεχομαστε, και σιγουρα σε αυτα ειναι το S3.

Εταιρεία που έφτιαξε το "κοντό" Quatro και το S2, ενώ έχει στην λίστα της τα RS2, (R)S4, (R)S6 και το -κάποτε πρωταθλητή DTCC- S8 δεν νομίζω ότι μας παίρνει να λέμε ότι "έχει μείνει πίσω" ή ότι "δεν ξέρουν να φτιάχνουν αυτοκίνητα".

Όπως και ο Στέργιος, μάλλον δεν πρόκειται να πάρω ποτέ Audi (δεν τα μπορώ με τίποτα), αλλά άλλο αυτό και άλλο να λέμε ότι μας κατέβει....

Το ίδιο ισχύει και για την BMW (M series βεβαίως βεβαίως :twisted: )

Trx8iantafillos
27th September 2006, 10:35
εγω παντως πολυ θα ηθελα να ειχα στο 8αρι μου, την ποιοτητα και την στιβαροτητα του εσωτερικου των audi :( ...αλλα μονο αυτο... :wink:

apostolos raftopoulos
27th September 2006, 12:44
rotormaniac αφου και εσυ περασεs απο την( κατεμε ) μεκκα τηs αυτοκινησηs θα θυμασαι οτι το car στα 100 καλυτερα των 90s εφτασε στα πρωτα 2 με finalist ενα γιαπωνεζικο σενταν και την μοντενα 360 εδωσε τον τιτλο στο ιμπρεζα λεγονταs οτι κανει περιπου τα ιδια αλλα κοστιζει το ενα πεμπτο...(car magazine dec 99 i think) iσωs επισηs να θυμασαι οτι για 4 συναπτα ετη ο jdpower εβγαζε νο 1 το ιμπρεζα τουρμπο επι 120 mainstream cars εχασε δε την πρωτοπορια για να την παρει το λεγκασυ 1 χρονο και μετα τα lexus και τωρα μεχρι περυσι η mazda .το μοναδικο αουντι που μπηκε στην 10δα ηταν μια χρονια το α3
οσο για το evo το θεωρω ευαγγελιο δεν εχω χασει τευχοs θυμαμαι το συγκριτικο που αναφερεσαι δεν θυμαμαι ποτε audi να κερδισε οτιδηποτε σε συγκριση με 4χ4 jap replicas η και αλλα evocars
οσο για την μεταπωληση που προαναφερθηκε 2002 sti τα βρισκειs στα 30000+ και φυσικα αν μιλαμε για το ελλαδισταν οπου μονο το made in germany εχει status για κυτταχτε λιγο στο net τιμεs μιτσου- ιμπρεζα σε αγγλια γερμανια και τα ξαναλεμε...
αν τωρα ποιοτητα θεωρειται ποσο βαρια ειναι η πορτα και ποσο καλα τα πλαστικα και μονο αυτα τοτε παω πασο
τελειωνονταs καποιοs ανεφερε οτι το εβο ειναι σαν ταξι (ειναι το ρημαδι) και δεν εχει καμμια διαφορα με απλο lancer...
πλαναται οικτρα διοτι δυστυχωs δεν εχουν (τα ιδια και στο σκουμπι) ουτε μια βιδα κοινη για ευνοητουs λογουs -ενδεικτικα φτερο αβαφο 1200 euro...τακακια μπροs by saracakis mafia 1000+ και παει λεγονταs...

The Ace
27th September 2006, 12:55
...οσο για το evo το θεωρω ευαγγελιο δεν εχω χασει τευχοs θυμαμαι το συγκριτικο που αναφερεσαι δεν θυμαμαι ποτε audi να κερδισε οτιδηποτε σε συγκριση με 4χ4 jap replicas η και αλλα evocars....

οσο για την μεταπωληση που προαναφερθηκε 2002 sti τα βρισκειs στα 30000+ και φυσικα αν μιλαμε για το ελλαδισταν οπου μονο το made in germany εχει status για κυτταχτε λιγο στο net τιμεs μιτσου- ιμπρεζα σε αγγλια γερμανια και τα ξαναλεμε...

....αν τωρα ποιοτητα θεωρειται ποσο βαρια ειναι η πορτα και ποσο καλα τα πλαστικα και μονο αυτα τοτε παω πασο...

Στο no.1 είσαι λίγο λάθος. Κανένα περιοδικό δεν το παίρνεις σαν ευαγγέλιο. Εδώ ούτε το ευαγγέλιο δεν πρέπει να παίρνεις σαν ευαγγέλιο :P

Στο no.2 είσαι εντελώς λάθος. Μεταπωλητική αξία γερμανικού αυτοκινήτου στη Γερμανία ? Μεταπωλητική αξία αγγλικού αυτοκινήτου στην Αγγλία ? Ίδια χάλια με μεταπωλητική αξία ιαπωνικού στην Ιαπωνία :wink: Δεν στέκει αυτό....

Όσο για το τελευταίο, τι εννοείς ποιότητα ? Σύμφωνα με όλους τους συντάκτες, δοκιμαστές και ειδικούς, ποιότητα είναι στα υλικά, στην κατασκευή, στην συναρμολόγηση, στην αντοχή, στην αίσθηση ασφάλειας, στην ηχομόνωση, στην άνεση. Αυτά ακριβώς που π.χ. δεν έχει ένα Honda CTR, και αυτά ακριβώς που έχει άπλετα π.χ. το RS4, ή σε μεγάλο βαθμό το S3 (παρ'όλο που και τα δύο είναι performance oriented αυτοκίνητα).

Σωστός ?

christaz
27th September 2006, 13:25
Δεν ξέρω για μεταπωλητικές αξίες αλλα στα απτά σημεία όπως η ποιτότητα υλικών και κατσκευής(συναρμολόγησης) και μην το μπερδεύουμε με την αξιοπιστία, μετά τα γερμανικά το χάος. Απο τοτε που μπήκε το 8αρι στο evo fast fleet μέχρι και την μέρα που το πήρα το 8αρι δηλαδή μετά απο κανα 1,5 χρόνο και όταν το fast fleet έγραφε ήδη καμιά 65.000 χλμ... διάβαζα για την ποιότητα κατασκευής και οτι δεν ακούγεται κιχ και λέω ωραία, βγήκε το τέλειο αμάξι, γερμανική αίσθηση, τέλειο στήσιμο, πολύ καλές επιδόσεις και όλα αυτά σε όχι γερμανική τιμή. Το αμάξι στα 15,000 χλμ κάθε άλλο παρά γερμανική αίσθηση δεν παρουσιάζει και απο ποιότητα κατασκευής ας μην το χαρακτηρίσω. Το stilo 13.000 ευρώ μου δίνει την άισθηση καλύτερης ποιότητας κατασκευής και υλικών. Και ξέρω γιατι το λέω αυτό, έχω οδηγήσει και mercedes και bmw και audi. Που την είδαν την γερμανική αίσθηση στο 8αρι ακόμα προσπαθώ να καταλάβω. Και μην μου πείτε οτι είναι σπορ, σκληρό και τέτοια γιατί μόνο σκληρό δεν είναι το 8αρι. Μπορεί να συμβαίνει και το άλο βέβαια, το fast fleet να το οδηγούσαν μόνο στις Σερρες και στην αττική οδό και στους υπόλοιπους ελληνικούς δρόμους να το φόρτωναν στην νταλίκα! Αυτά περί ευαγγελίου, συγνώμη για το ύφος μου αλλα εγώ προσωπικά έπεσα πολύ έξω στις προσδοκίες μου όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής και υλικών στο 8αρι.Αλλα έτσι πληρώνει το τίμημα η Mazda με το να δίνει ενα 8αρι 22.000Ε, από κάπου πρέπει να κόψεις για να μην σε "κόψει" στις πωλήσεις!

DRIFTER
27th September 2006, 13:27
καμμια σχεση με τα Mercedes που τα εχω ζησει και τα ζω καθημερινα. Ειναι μακραν τα καλυτερα και απο bmw και audi.....Μακραν!!!

apostolos raftopoulos
27th September 2006, 13:32
αντωνη πρωτον χαιρομαι να συμφωνω αλλα και να διαφωνω μαζι σου
ναι ισωs εχειs δικαιο για το πρωτο αλλα αν δειs την πορεια του περιοδικου θα (πιστευω) καταλαβειs οτι ασχολειται με πραγματικα performance cars διχωs να λαμβανει υποψην μεταπωλητικη αξια ποιοτητα πλαστικων κλπ
παραδειγμα το οτι το αυτοκινητο που εκθειαζουν συστηματικα ειναι το clio cup το οποιο στην ελλαδα δεν νομιζω (καλωs η κακωs) να πουλησει στο φιναλε δεχομαι οτι η υποκειμενικοτητα ειναι παραγονταs που οδηγει ολουs μαs στο τι τρωμε αγοραζουμε οδηγουμε κλπ
ωστοσο και εδω μπαινει το αντικειμενικο συγκρινουμε μια εταιρια με αλφα φιλοσοφια (αουντι) με τα και καλα ανταγωνιστικα τηs γιαπωνεζικα και εκτοs απο την απτη ποιοτητα (φινιρισμα πλαστικα ηχομονωση) τα υπολοιπα κριτηρια ενω ειναι πολυδιαφημισμενα κυριωs στην ελλαδα δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα και μιλαω για αξιοπιστια κοστοs επισκευων συντηρησηs οπωs και το οτι μεχρι πριν 1 χρονο αγοραζεs με 26000+ ενα αυτοκινητο 1600cc το οποιο ειχε ενα μαρκουτσι (ημιακαμπτο αξονα ) για πισω αναρτηση και 115 αλογα
ειναι αντικειμενικο επισηs το τι προσφερειs στον καταναλωτη σε τι τιμη και για αυτο βλεπειs τουλαχιστον στην αγγλια τα σκοντα να θεριζουν στιs πωλησειs ενω τα ομοειδη ξαδελφια (αουντι) οχι και τοσο μια και ο βρεττανοs ξερει οτι στα βασικα (σασι κινητηραs ηλεκτρικα )τα αμαξια του VW GPOUP ειναι ολα ιδια και δεν γουσταρει να πληρωνει για τουs 4 κυκλουs 40%παραπανω.
οσον αφορα την αισθηση ασφαλειαs σε τι η με τι θα πρoτιμουσεs να στριβειs στα ελληνικα σαπουνια?...
τελειωνονταs για παθητικη ασφαλεια σε παραπεμπω στο νικητη για φετοs στο συγκεκριμενο τομεα ανεξαρτητωs κατηγοριαs (μαντεψε δεν ειναι γερμανικο) στην αλλη πλευρα του ατλαντικου οπου οι γερμαναραδεs εχουν και το μεγαλυτερο ενδιαφερον σε πωλησειs
τα αυτοκινητα απο την στιγμη που ειμαστε στην εοκ ανηκουν ολα στην ιδια αγορα ( εξαιρουμαστε λογω ειδικου φορου ταξινομησηs) αρα δεν καταλαβαινω το επιχειρημα με τιs χωρεs ενδεικτικα ομωs θα σου πω οτι στον αντιστοιχο δεικτη στην βρεττανια για αυτοκινητα 3τιαs στο 67% τηs αρχικηs τιμηs βρισκονταν το τριαρι το φορεστερ και ενα μερσεντεs δεν θυμαμαι πιο ενω μονο μια εταιρια ειχε ποσοστο διατηρησηs πανω απο 67% και ηταν φυσικα η πορσε

Trx8iantafillos
27th September 2006, 13:41
καμμια σχεση με τα Mercedes που τα εχω ζησει και τα ζω καθημερινα. Ειναι μακραν τα καλυτερα και απο bmw και audi.....Μακραν!!!

Eδω θα διαφωνησω...μεταξυ των 3 τα πιο προβληματικα ειναι τα Mercedes και για μενα, το καλυτερο γερμανικο, η μπεμπα...

christaz
27th September 2006, 13:43
Ναι...γι'αυτό στην Γερμανία κρατάνε καλύτερα τις τιμές τους απο μπεμπες και αουντι...

apostolos raftopoulos
27th September 2006, 13:46
Χρηστο τα ιδια λεμε με διαφορετικο τροπο ισωs - σωστα τα λεs και τονιζειs και την διαφορα σε τιμη αλλα αν λεω αν το σκεφτειs με απολυτα χρηματοοικονομικα κριτηρια τοτε στο οριο 28000(λεω περιπου) ευρω τι θα βαλειs διπλα στο οχταρι? ...την 116i και τι θα διαλεγεs? να υποθεσω το οχτω μακραν?πανω απ ολα ρε παιδια ειναι και το οικονομικο στη μεση γιατι καλο το RS4 ΚΑΙ ΤΑ ΤΤ αλλα στα λεφτα τουs υπαρχουν ιδιαιτερα του rs4 οχι πορτοκαλιεs αλλα ολη η ...αργολιδα που κανουν πορτοκαλια

christaz
27th September 2006, 13:56
Απόστολε σίγουρα το 8αρι, αλλα, αυτό το μεγάλο αλλά...με έχει πληγώσει απίστευτα με την ποιότητα κατασκευής του και θα με κάνει στην επόμενη αγορά αυτοκινήτου να το ψάξω πολύ περισσότερο το θέμα ποιότητα κατασκεής και να συμβιβαστώ λίγο σε άλους τομείς ίσως, όπως επιδόσεις ή το στήσιμο. Όταν δίνω ενα σκασμό λεφτά που δεν μου περισεύουν περιμένω τουλάχιστον μέχρι να το ξεπληρώσω το ριμάδι να αισθάνομαι ακόμα οτι μπένω σε καινούργιο αμάξι και να μην ζηλεύω σε αυτόν τον τομέα υποδιέστερα αυτοκίνητα.

GeoRx 8
27th September 2006, 23:04
Ολα τα περιοδικα παντως εχουνε γραψει τα καλυτερα λογια και για το ΤΤ και για το νεο S3 το οποιο ειναι πυραυλος!!!!

Και για αλλη μια φορα το 2λιτρο μοτερ του γκρουπ ειναι διαμαντι και για οσκαρ εχουνε κανει φοβερη δουλεια οι Γερμανοι!!

Απλα περιμενα το S3 λιγακι ποιο ξεχωριστο οπως το προηγουμενο που ξεχωριζε απο πολυ μακρυα!!!

RotorManiac
28th September 2006, 04:49
apostole με πηρες λαθος, δεν μειωσα το εβο και σουμπαρου σαν αμαξια σε αντιπαραθεση με το S3, τα κατηγορησα σαν αγαθα που χανουν αξια. αν εσυ δωσεις 30Κ για STi 4ετων, με συγχωρεις αλλα το θεωρω μακραν λαθος αγορα... προσωπικη αποψη, τιποτε αλλο.
και ξερεις οτι συμφωνω 9 στις 10 μαζι σου, αλλα πρεπει να σου πω τωρα μην εισαι απολυτος οτι το S3 δεν μπορει να συγκριθει με κανενα jap τετρακουνα... σημερινο με τιποτα, αλλα με το απλο wrx του 98-99 μπορει να συγκριθει ποοολυ χαλαρα, μη σου πω νικαει κιολας (το σασι αν θυμαμαι καλα δεν ηταν και πολυ καλο τοτε στο σκουμπι) γι'αυτο και το συγκριναν στο αγγλικο ιβο. εχανε απο το RB5, που εχει μεινει στην ιστορια...
αλλη φιλοσοφια, η μεν τα εξελισουν καθε χρονο, ο γερμανος το παει πιο συντηρητικα, αυτη ειναι η διαφορα, γιατι εχει το στανταρ αγοραστικο κοινο ;-)... πιστευεις οτι αν δεν εκανε οτι κανει η σουμπαρου θα πουλουσε εστω και ενα ιμπρεζα? και το ραλυ μεσα στο μαρκετινγκ ειναι. και η Audi οταν θελησε να παει σε ολους κοντρα το εκανε με τον V10 TDi στο Le Man...


...πανω απ ολα ρε παιδια ειναι και το οικονομικο στη μεση γιατι καλο το RS4 ΚΑΙ ΤΑ ΤΤ αλλα στα λεφτα τουs υπαρχουν ιδιαιτερα του rs4 οχι πορτοκαλιεs αλλα ολη η ...αργολιδα που κανουν πορτοκαλια

εδω συμφωνουμε, απλα δεν μπορεις να πεις οτι δεν ειναι αξιολογο το Audi. ακριβο ναι, αλλα αξιολογο, οπως και η M3 CLS τρελο αλλα πανακριβο, στα λεφτα τις δε θα προτειμουσες την πορτοκαλια που ακουσει στο Carrera S? ;-)

PS κατι ακομα αποστολε, ναι περασα απο την 'μεκκα' οπως ειπες αυτη την χωρα, αλλα τα car που φερνεις σαν παραδειγμα δεν το συμπαθησα ποτε σαν περιοδικο, ουτε αγγλικο ουτε ελληνικο (ειδικα το 2ο ειναι για γελια...) δεν μου αρεσαν τα αρθα του, δε ξερω...

apostolos raftopoulos
28th September 2006, 12:00
Στεργιο εισαι μεσα δεν θα διαφωνησω αλλα και εδω θα πω την πικρα μου το προηγουμενο ιμπρεζα (μεχρι 2001 P1 RB5 22B και τα ρεστα...) σε εκανε μαγκα στην οδηγηση παρολο που οπωs λεs απο σασι δεν ηταν πρωτοκλασατο αλλα συγχωρουσε απιστευτα και σου εδινε την αισθηση οτι εισαι δεν ξερω ποιοs...
οταν το ανταλλαξα με το sti (στρογγυλοφαναρο) +250 κιλα τοτε δυστυχωs καταλαβα (μακραν πιο απολυτο αυτοκινητο) οτι ειχα πολλα ακομα να μαθω ...αλλα λογω ηλικιαs δεν θα τα μαθω ποτε...αουντι ομωs και συγκεκριμενα ΤΤ που οδηγησα οχι αδελφε οχι
καλα το ελληνικο car αστο...

BILLY-NYC
28th September 2006, 21:39
για το ττ κατανομη εμπρος/πισω 61.4/38.6 . τοσο αλουμινιο και... τσ τσ τσ

RotorManiac
30th September 2006, 02:43
αποστολε, τι μου θυμισες τωρα με το P1... αυτη τη στιγμη πουλαω την ψυχη μου στο διαολο για ενα τετοιο ;-) ειδικα για εκεινα τα special κομματια με exhaust τιτανιου απευθειας απο την prodrive...
εχεις δικιο, τα σασι εκεινα ειχαν αλλα καλα, ενα και το βαρος, γι'αυτο κερδιζαν τις εντυπωσεις τα σκουμπι. δε εχω προσωπικη εμπειρια οποτε για να το λες κατι θα ξερεις. εχω οδηγησει μονο ενα wrx του '04 ανεβασμενο στα 260ps...
οσο για το ΤΤ εδω κι αν συμφωνουμε. εχουν τοσους γυρω μου που τρελενονται... τι να τους πω, τοσα ξερουν...


για το ττ κατανομη εμπρος/πισω 61.4/38.6 . τοσο αλουμινιο και... τσ τσ τσ

καλα αυτο ειναι το απιστευτο: μπορουσαν να κανουν ολο το Space Frame αλουμινιο για καλυτερο βαρος αλλα ετσι θα γινοταν πολυ μπροστοβαρο το αμαξι οποτε το πισω μερος τους νεου ΤΤ ειναι απο χαλυβα, για να προσθεσει πισω βαρος και να ειναι αποδεκτη η κατανομη. ε, τα 'διαμαντια' κινητηρες εχουν και καποια αρνητικα... παντως να μπορεις να κανεις κατι καλο, και αλλοι παραγοντες να σε περιοριζουν, ειναι τραγικο...

IORDANIS
7th November 2006, 19:56
να σας πω..μεχρι συγκεκριμενα χθες ειχα ενα ΤΤ μπροστοκινητο βελτιωμενω απο την αbt,δυναμομετρημενο 287 αλογα και 37 κιλα ροπη..το εδωσα ομως για το 8αρι και ελπιζω απο αυριο να χαμογελω πιο πολυ..παντως το ΤΤ δεν εκανε ουτε τσικ 3 χρονια και 36 χιλιαδες χιλιομετρα μετα.

GeoRx 8
8th November 2006, 00:21
Το S3 θα σκοτωσει παντως σε πωλησεις!!!

Το ειδα στην εκθεση και ειχε πραγματικα κατακλειστει απο κοσμο!!!

Ειναι παρα πολυ καλο και πολυ γρηγορο αυτοκινητο,οπως και ποιοτητα κορυφαια.


Και πανω απο ολα φοβερη μεταπωληση.

RotorManiac
8th November 2006, 03:40
^τo evo απο england ομως το εθαψε λιγο πολυ, εκθιαζοντας το ΤΤ. στα παλια μοντελα ειχαν κανει ακριβως το αντιθετο... με προβληματισε! αν θυμαμαι καλα ελεγαν γιατι δεν εβαλαν το space frame και στο S3?


...παντως το ΤΤ δεν εκανε ουτε τσικ 3 χρονια και 36 χιλιαδες χιλιομετρα μετα.


δεν λεω οτι δεν ειναι καλα κατασκευασμενα, ισα ισα, αλλα 36Κ δεν ειναι και πολλα για να κρινεις, μαλλον δεν ειναι τιποτα, πολλοι τα κανουν σε 6-7μηνες ;-) (οχι εγω)

christaz
8th November 2006, 12:44
Καλά μην πιάσουμε πάλι το θέμα τριγμών στο 8αρι... :evil: :cry:

RENESIS
8th November 2006, 17:21
Εγω παντως που απλα μπηκα μεσα στο καινουριο ΤΤ μου αρεσε παρα πολυ,απιστευτα καλη ποιοτητα,εντυπωσιακος ο εσωτερικος χωρος και πολυ ελαφρη πλαισιο κατασκευασμενο απο αλουμινιο στο 60%!
Γενικα μου αρεσε παρα πολυ,καμια σχεση με το παλιο!

rotaryPilot
8th November 2006, 18:08
Εγω παντως που απλα μπηκα μεσα στο καινουριο ΤΤ μου αρεσε παρα πολυ,απιστευτα καλη ποιοτητα,εντυπωσιακος ο εσωτερικος χωρος και πολυ ελαφρη πλαισιο κατασκευασμενο απο αλουμινιο στο 60%!
Γενικα μου αρεσε παρα πολυ,καμια σχεση με το παλιο!

Ναι ωραίο δεν λέω και εγώ μπήκα αλλά θα έδεινες τα 42000 ?

GeoRx 8
8th November 2006, 18:48
^Εγω θα τα εδινα για το S3 ανετα.

Αλλα και το ΤΤ ειναι σκετο κουκλι.

RENESIS
8th November 2006, 21:00
Εγω παντως που απλα μπηκα μεσα στο καινουριο ΤΤ μου αρεσε παρα πολυ,απιστευτα καλη ποιοτητα,εντυπωσιακος ο εσωτερικος χωρος και πολυ ελαφρη πλαισιο κατασκευασμενο απο αλουμινιο στο 60%!
Γενικα μου αρεσε παρα πολυ,καμια σχεση με το παλιο!

Ναι ωραίο δεν λέω και εγώ μπήκα αλλά θα έδεινες τα 42000 ?
Πιστευω οτι τα αξιζει τα 42000Ε,οπως επισης και το παρα πολυ καλο S3(το προτειμω απο το ΤΤ),στην κατηγορια των 40000Ε-45000Ε θα τα εδινα,το αλλο να παρεις? :roll:

apostolos raftopoulos
8th November 2006, 23:02
σ αυτα τα φραγκα αν δεν ειχα στο μυαλο μου (καλο που εχω δυστηχωs)κατι extreme εβο η σκουμπι τοτε για εμενα μια 325 θα ηταν μια χαρα με τα 218 αλογατα και πισωκουνα

wallace
9th November 2006, 10:50
Εγω παντως που απλα μπηκα μεσα στο καινουριο ΤΤ μου αρεσε παρα πολυ,απιστευτα καλη ποιοτητα,εντυπωσιακος ο εσωτερικος χωρος και πολυ ελαφρη πλαισιο κατασκευασμενο απο αλουμινιο στο 60%!
Γενικα μου αρεσε παρα πολυ,καμια σχεση με το παλιο!

Ναι ωραίο δεν λέω και εγώ μπήκα αλλά θα έδεινες τα 42000 ?

Αν έβγαινε σε quattro, θα τα έδινα, ακόμα και 3000-4000 ¤ παραπάνω...

GeoRx 8
9th November 2006, 12:19
Να ειστε σιγουροι οτι το TT συντομα θα γινει και αυτο quatro και θα το δυναμωσουνε.

Το παλιο εβγαινε 180 στην αρχη και μετα για ποτε το κανανε 225 θυμαστε????

Εγω πιστευω το καινουργιο ΤΤ θα το κανουνε και αυτο 265.

apostolos raftopoulos
9th November 2006, 14:03
σαν υπενθυμιση (ποσο τα αγαπαω ...αυτα τα αουντι) τα ττ ειναι πολυ καλοs πελατηs τηs express service...

peloponisios
9th November 2006, 14:11
Μα υπάρχει το 3,2 quattro (250-260hp) και με DSG αν δεν κάνω λάθος. To Roadster πάντως είναι πολύ όμορφο.

wallace
9th November 2006, 14:15
Μα υπάρχει το 3,2 quattro (250-260hp) και με DSG αν δεν κάνω λάθος. To Roadster πάντως είναι πολύ όμορφο.

Ανδρέα, για το δίλιτρο TFSi μιλάμε...Το 3.2 είναι quattro,αλλά ξεφεύγει ρε φίλε...

GrRx8MaZdA
9th November 2006, 14:43
Eμενα απο audi το r8 μου χει κανει τρελη εντυπωση...

PeaK
9th November 2006, 20:08
Πάντως η έκδοση ΤΤ S Line που ανακοινώθηκε, τελικά δεν έχει μηχανικές βελτιώσεις.

Walker
10th November 2006, 00:00
Νομίζω ότι έχω διαβάσει σε άρθρο στο autotriti.gr πως ήδη υπάρχει μια πιο σπορ έκδοση του ΤΤ με 280 ίππους (αν θυμάμαι σωστά)

Revolution
10th November 2006, 01:30
Eμενα απο audi το r8 μου χει κανει τρελη εντυπωση...

Και εμενα το ιδιο το R8 ειναι και πολυ μουρατο ασε ποθ ειναι και 8 :wink:

RotorManiac
10th November 2006, 02:25
...Το παλιο εβγαινε 180 στην αρχη και μετα για ποτε το κανανε 225 θυμαστε???

την ιδια μερα, ωρα και δευτερολεπτο παρουσιαστηκαν :) μαλιστα ολοι μιλουσαν μονο για το 225 (σε τετοιες περιτωσεις, που ηταν εκπληξη τα 225 απο 1.800κ.εκ ποιος νοιαζεται για το μικρο...)

christaz
10th November 2006, 18:02
Πριν απο λίγη ώρα καθώς ερχόμουνα στο γραφείο πηγαίναμε στο δρόμο μαζί με ένα 6MPS σε μαύρο χρώμα...φοβερό, πανέμορφο και ανοίγει απ'οσο κατάλαβα απίστευτα. Με πήρε χαμπάρι ο τύπος οτι το κοίταζα. Αλλα μετά απο λίγο είδα και ένα νέο ΤΤ σε ανθρακί χρώμα. Ενταξει...είναι απίστευτο αμάξι! Φαρδύ, χαμηλό με πολύ "θυμωμένη" μούρη και φωνάζει απο μακρία για την ποιότητα κατασκευής του. Πανέμορφο. Αν δεν ήταν και μπροστοκούνα θα ήταν τέλειο!

GeoRx 8
11th November 2006, 02:13
^Αν ητανε πισωκινητο θα πουλαγε ακομα περισσοτερο.

Οσο για το R8 θα κανει γυρω στις 145.000 ευρω στην Ελλαδα και πιστευω οτι θα πουλησει παρα πολυ για την κατηγορια του γιατι εκτος του οτι δανειζεται αρκετα πραγματα απο την Gallardo ειναι απλα πανεμορφο κεντρομηχανο και τρομακτικα ποιοτικο αυτοκινητο!!!

GeoRx 8
13th November 2006, 01:38
Πωωωω ρε παιδι μου αυτο το καινουργιο ΤΤ ειναι απλα πανεμορφο.

Σημερα στην εκθεση το χαζευα και σε κοκκινο χρωμα ειναι πανεμορφο.

Αν δεν ειχα τον μικρο θα το σκεφτομουνα πολυ σοβαρα.

Dimzag
13th November 2006, 01:39
Πωωωω ρε παιδι μου αυτο το καινουργιο ΤΤ ειναι απλα πανεμορφο.

Σημερα στην εκθεση το χαζευα και σε κοκκινο χρωμα ειναι πανεμορφο.

Αν δεν ειχα τον μικρο θα το σκεφτομουνα πολυ σοβαρα.

Ειναι ικανοποιητικος ο χορος για το καθησματακι και τον μικρο μεχρι στιγμης....γιαυτο δηλαδη δε το περνεις???

GeoRx 8
13th November 2006, 01:56
^Τωρα θα κανουμε αναλυση????

Dimzag
13th November 2006, 01:59
^Τωρα θα κανουμε αναλυση????

Θα την κανουμε απο κοντα!!!

rotorman
16th November 2006, 17:46
τελος του μηνα θα εχω στα χερια μου το νεο S3 πραγματικα με εχει φαει η αγωνια να δω πως ειναι μαμα 265 αλογα τετρακινηση και 35 κιλα ροπης. :?
θα το φερει μεγαλος Dealer audi και VW που ειναι φιλος μου και θα μου το δωσει για promotion, ειχα παρει και το R32 με DSG και καθισματα απο RS4 σκετη τρελα. Εν αναμονη λοιπον και θα σας μεταφερω τα σχολεια μου καθως και οπτικοακουστικο υλικο!!!

ilias
16th November 2006, 17:59
τυχερουλη!

rotorman
16th November 2006, 18:14
θα σε παω βολτα βρε χαζε!!! :wink:

BILLY-NYC
18th December 2006, 23:05
το DRIVE εχει στο fight club το ΤΤ... χρονος στης σερρες 1'38¨80 και γραφει "Οταν κερδισε σε συγκριτικο με ρχ-8 ,οι αντιδρασεις ηταν πολλες. Ο χρονος μας δικαιωσε." Βεβαια ο χρονος ειναι πιο αργος απο το αντιστοιχο του ρχ, αλλα δειτε το DVD να δειτε τι λεει... μαλλον δεν του αρεσε καθολου... εχει ενδιαφερον ...

Revolution
19th December 2006, 01:50
το ΤΤ-RS που θα βγει εκτος το οτι ειναι πανεμορφο ειναι και 365αλογακια

Dimzag
19th December 2006, 10:41
Φανταστικο...

Terminator
19th December 2006, 12:50
Σε ποιους τροχούς η κίνηση στο συγκεκριμμένο?

nkop
19th December 2006, 12:55
Λογικα TT-RS χωρις τετρακινηση δεν γινεται,αυτα πανε πακετο

Revolution
19th December 2006, 21:16
σωστος αυτα πανε πακετο

Dimzag
20th December 2006, 01:07
Ψευτοτετρακινηση.........