PDA

View Full Version : ΔΕΝ ΕΧΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ



stefanosktm
31st July 2006, 00:02
εχουμε και λεμε! εχω κανει κανονικα το ταξιδακι μου, σταματαω το σβηνω και μετα απο 2-3 ωρες παω να μπω να το βαλω μπρος! ξαφνικα μενει ανοιχτο το λαμπακι που δειχνει το τιμονι, και εχω ενα τιμονι κουτσουρο που για να το κουνησω πρεπει να ειμαι ο σβατζενεκερ!!! τι λετε να εγινε! αποτι ξερω το τιμονι μας δεν ειναι υδραυλικο αλλα ηλεκτρικο!!!

εχει ξαναγινει σε κανεναν? λετε να καηκε καμια ασφαλεια!

ευχαριστο πολυ!

gbak
31st July 2006, 03:16
λογικα εχεις προβλημα στο E.P.S το οποιο ειναι το electronic power steering control unit..
στην καλυτερη περιπτωση ..ναι εχει ασφαλεια!...αλλα παιζουν και αλλα..

The Ace
31st July 2006, 11:09
Σιγά ρε που πρέπει να είσαι ο Σβαρτσενέγκερ :P Δεν έχεις οδηγήσει αυτοκίνητο με μηχανικό τιμόνι ? Απλώς όταν είναι ακίνητο το αυτοκίνητο (π.χ. παρκαρισμένο) θέλει δύναμη γιατί οι τροχοί δεν κυλάνε. ¶μα κυλήσει, μετά γίνεται πιο εύκολο....

Στην καλύτερη περίπτωση ασφάλεια. Μετά κάποιος σένσορας ή κάποιο καλώδιο που κάηκε. Στην χειρότερη είναι το μοτέρ, αν και θεωρώ αδύνατο να κατάφερες κάτι τέτοιο.....πως μπορείς να κάψεις το μοτέρ της υποβοήθησης ? :?

stefanosktm
31st July 2006, 13:12
οδηγουσα απο τα 14 μου αudi 100cc του 82 που δεν ειχε τιποτα ουτε υδραυλικα ουτε τιποτα! και ηταν και αμαξη 2 τονους! το ρχ8 αυτην την στιγμη δεν εχει καμια σχεση για να στριψεις οταν κινεισε πρεπει να βαλεις και τα 2 σου χερια! αστα να πανε!!!

το πηγα σημερα συνεργειο να δω τι θα μου πουνε!

The Ace
31st July 2006, 13:16
οδηγουσα απο τα 14 μου αudi 100cc του 82 που δεν ειχε τιποτα ουτε υδραυλικα ουτε τιποτα! και ηταν και αμαξη 2 τονους! το ρχ8 αυτην την στιγμη δεν εχει καμια σχεση για να στριψεις οταν κινεισε πρεπει να βαλεις και τα 2 σου χερια! αστα να πανε!!!

το πηγα σημερα συνεργειο να δω τι θα μου πουνε!

100cc ε ? Και πόσα έβγαζε, 20 άλογα ? :P

Έτσι είναι τα μηχανικά, μάλλον δεν τα θυμάσαι καλά. Είναι και θέμα συνήθειας, αφού αν συνηθίσεις στο μηχανικό μετά δεν έχεις πρόβλημα, αλλά το αντίθετο (δηλαδή από υδραυλικό να πας στο μηχανικό) σου προκαλεί έντονο σοκ!!! :wink:

stefanosktm
31st July 2006, 13:52
100cc ηταν το μοντελο ρε αχριστε! ακομα το εχω ! με αυτο πηγα για μπανιο την κυριακη! 2000 κιβικα ειναι!

με πηρανε απο το συνεργειο και μου ειπαν καινουρια κρεμαγιερα ! εγγυηση και την παρασκευη θα ειναι ετοιμο!

georgge
31st July 2006, 23:17
Στέφανε,
Το τιμόνι το ένοιωθες βαρύτερο απ' το μηχανικό γιατί στο δικό σου γυρνούσες και το ηλεκτρομοτέρ, και μάλιστα μέσω μειωτήρα, αντί αυτό να γυρνάει την κρεμαργιέρα :wink:
Στο FIAT Stylo αν σβήσεις τον κινητήρα εν κινήσει χάνεις το τιμόνι. Στο 8άρι δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη :roll:

Koutsman
1st August 2006, 00:26
Στο FIAT Stylo αν σβήσεις τον κινητήρα εν κινήσει χάνεις το τιμόνι. Στο 8άρι δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη :roll:
Αποκλείεται να συμβαίνει αυτό (στο Stylo) !!! Να βαραίνει το καταλαβαίνω. Σίγουρα ξέρεις καλύτερα αλλά αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε τi να πω; ΑΙΣΧΟΣ!

georgge
1st August 2006, 09:04
Αποκλείεται να συμβαίνει αυτό (στο Stylo) !!! Να βαραίνει το καταλαβαίνω. Σίγουρα ξέρεις καλύτερα αλλά αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε τi να πω; ΑΙΣΧΟΣ!

Κώστα πρόπερσι το καλοκαίρι στη Σκόπελο είχα ένα Stylo με πρόβλημα στο κλιματισμό. Ο μόνος τρόπος για να λειτουργήσει ο κλιματισμός ήταν το συχνό σβήσιμο και άναμμα του κινητήρα. Είχα βαρεθεί το σταμάτα-σβήσε-ξεκίνα και δοκίμασα να σβήσω το κινητήρα εν κινήσει.
Το αποτέλεσμα ήταν πλήρες χάσιμο του ελέγχου με μικρή έξοδο. Ευτυχώς πήγαινα με ελάχιστα χιλιόμετρα και γλίτωσα το γκρέμι :twisted:

PANTELIS
16th April 2010, 16:34
μηπως ξερει καποιος ποια ειναι η ασφαλεια του τιμονιου ?
ευχαριστω

georx8
16th April 2010, 17:11
Αν θυμάμαι καλά ειναι αυτη διπλα στη μπαταρία που ειναι μόνη της.
60Α νομιζω

PANTELIS
16th April 2010, 19:14
ναι αυτη ειναι . πηγα και το ελεγξα στο συνεργειο και δεν βγαζει καποια βλαβη στον εγκεφαλο . παντωσ μου ειπαν πωσ αν το ξανακανει να το παω κατευθειαν στο συνεργειο χωρις να κλεισω τη μηχανη για να το δουνε .

PANTELIS
22nd April 2010, 14:43
παιδια καθε μερα μου βγαζει τη ενδειξη του τιμονιου και μετα το κλεισε αναψε ολα καλα . παντωσ στο συνεργειο δεν βρισκουν βλαβη με το μηχανημα . τι αλλο να δω ? ευχαριστω

georx8
22nd April 2010, 15:29
Τσεκάρισε καμια γείωση.

PANTELIS
22nd April 2010, 16:17
ΟΚ , θα το δω

georx8
22nd April 2010, 16:36
Δές γενικά τις φύσες που εχουν σχεση με τη κρεμαγιέρα.

PANTELIS
22nd April 2010, 16:38
ok . ευχαριστω

PANTELIS
22nd April 2010, 18:53
πηγα και το ελεγξαν . ολα φαινονται καλα . αν το ξανακανει θα το βαλω μεσα για αλλαγη καλωδιων και βλεπουμε , αλλα μου ειπαν να δουμε και για κρεμαριερα ( ισως γιατι εχει καλο μεροκαματο !!! ) , τωρα αυτο δεν ξερω αν ειναι αναγκαιο η οχι γιατι απο οτι καταλαβα παρολο που τα rx8 κυκλοφορουν 6 χρονια ουτε στα συνεργεια ξερουν πως δουλευουν . σημειωτεον πηγα μεχρι τωρα σε 2 διαφορετικα συνεργεια για το τιμονι !!!

Young Schumacher
22nd April 2010, 19:55
Εγω παιδια ειχα παθει το ποιο κουλο.Στο παλιο μου αμαξη που ειχα ηταν ενα Fiat Punto Sporting 2001 και μου εχει χαλασει το υδραυλικο τιμονη και ηταν οπως την νταλικας. Μιλαμε δεν εστρηβε με τιποτα.Φοραγε 15 ζαντα με προφιλ 195/45R15 και χαμηλομενο με κιτ αναρτηση H&R μπρος πισω.

georx8
22nd April 2010, 20:11
πηγα και το ελεγξαν . ολα φαινονται καλα . αν το ξανακανει θα το βαλω μεσα για αλλαγη καλωδιων και βλεπουμε , αλλα μου ειπαν να δουμε και για κρεμαριερα ( ισως γιατι εχει καλο μεροκαματο !!! ) , τωρα αυτο δεν ξερω αν ειναι αναγκαιο η οχι γιατι απο οτι καταλαβα παρολο που τα rx8 κυκλοφορουν 6 χρονια ουτε στα συνεργεια ξερουν πως δουλευουν . σημειωτεον πηγα μεχρι τωρα σε 2 διαφορετικα συνεργεια για το τιμονι !!!

Αποθηκευμένο κωδικό βλάβης έχει;

PANTELIS
22nd April 2010, 20:21
oxi δεν εχει αλλα εχω και καποιο αλλο προβλημα . εχω απο παλια ενω κωδικο βλαβησ 0610 . μου ειπαν στο συνεργειο οτι πρεπει να γινει επαναπρογραμματισμοσ γιατι καθε μερα μου αναβει το λαμπακι της μηχανης kai σβηνει μετα απο 4-5 αναβοσβηματα . για τη συγκεκριμενη βλαβη παντωσ μου ειπαν οτι μπορει την ωρα του επαναπρογραμματισμου να καψει τη pcm .

alexis cosmo
22nd April 2010, 21:41
τα συγκεκριμενα φιατ ειχαν προβλημα και παντα χαλουσε το συστημα city και ετσι δεν ειχες υποβοηθηση

georx8
23rd April 2010, 00:22
oxi δεν εχει αλλα εχω και καποιο αλλο προβλημα . εχω απο παλια ενω κωδικο βλαβησ 0610 . μου ειπαν στο συνεργειο οτι πρεπει να γινει επαναπρογραμματισμοσ γιατι καθε μερα μου αναβει το λαμπακι της μηχανης kai σβηνει μετα απο 4-5 αναβοσβηματα . για τη συγκεκριμενη βλαβη παντωσ μου ειπαν οτι μπορει την ωρα του επαναπρογραμματισμου να καψει τη pcm .

To πιό πιθανό ειναι η pcm σου να ειναι ηδη off.Καθόλου παράξενο να ειναι αυτός ο λόγος που σου ανάβει και το τιμόνι.Μπορεί στο παρελθόν να προσπαθήσανε να σου περάσουνε κάποια αναβάθμιση στη pcm και να μη τελείωσε σωστά η διαδικασία.
Απότι ξέρω ο drifter in car εχει εγκέφαλο οπότε αν χρειαστείς να μη πληρώσεις κανα διχίλιαρο στη Μάζντα.

SStelios
18th October 2010, 23:42
Geia sas,
Emena mou anapse lampaki timonioy prin 10 meres peripou, prwi me polu ygrasia, meta apo kanoniko zestama sta 80-100 metra afou ksekinhsa.Timoni mhxaniko pleon...Svhsimo-anama polles fores, tpt.Asfaleies ok.Sth 8esi pou einai o egefalos, katw apo ton egefalo einai 1 kouti me xontra kalwdia pou einai h legwmenh plaketa elegxou tou timoniou (ths hlektronikhs ypovoithisis).Thn ksekoumwnw ,XWRIS na exw vgalei tous polous ths batarias, giati san hlektronikos ki egw ithela na thn dw...ante kala.Olo smd kai 2-3 microcontrollers mesa.Trexa gyreue xwris sxedia dhladh.Thn myrisa na dw an myrizei kapoio hlektroniko kameno (exei xarakthristikh myrwdia) kai thn ksanasyndew.Ws dia mageias to lampaki esvhse molis evala mpros kai eixa pali timoni.
Svhnw anavw 3-4 fores, to dinw 2a-3h sxedon koftes 9000 rpm ,to "stravwnw" me anapoda timonia kai se aristerh kai se deksia strofh ola OK.
Parkarw gia misi wra kapou kai molis mpainw kai ksanavazw mpros tsoup to lampaki paei to timoniiiii.
Vgazw twra mono to thetiko polo ths mpatarias gia 2-3 lepta, ton ksanavazw ,kai ksanaexw timoni gia 10 meres sxedon mexri shmera omws.
Pali me ygrasia polu alla to amaksi polu zesto, enw kinoumouna gia 45 lepta peripou synexomena, lampaki ON timoni OFF.
Stamataw na vgalw pali ton polo (edw kai 10 meres anti stulo exw sto tsepaki 10araki kleidi :-) alla prin katevw to ksanavazw mprosta kai enw den exw ypovoithisi ,en stasi,strivw to timoni 1/4 strofhs deksia nomizw (me polu zori) akougetai kati san tsak san na ksemplokare kati ,to lampaki svhnei kai ksanaeixa timoni.Na dw ws pote tha krathsei ....
O mhxanikos pou paw kai empisteuomai (oxi mazda) mou leei oti MALLON pame gia allagh sensor sto timoni.Einai auto pou diavazei poso striveis to timoni kai analogws odhgei to moter ths ypovoithishs.Sthn XEIROTERH periptwsh omws plaketa timoniou...Sta germanika einai syxno mou eipe o sensoras na xalaei kai einai sxetika fthnos 70-80 euro.Twra h mazda den kserw posa mporei na zhtaei...
Symfwneite gia ton sensor ? Kamia allh idea kanenas ti mporei na einai ?

marteas
19th October 2010, 00:15
Διάβασε λιγο τους κανόνες λειτουργίας του Forum

SStelios
19th October 2010, 00:39
Συγνωμη για τα greeklish.Απο κεκτημενη ταχυτητα ...

georx8
19th October 2010, 00:45
φίλε μου όντως το πιό πιθανό ειναι ο αισθητήρας.Απο την άλλη όμως τα ηλεκτρονικά του ρχ8 ειναι τοσο περιεργα που δεν μπορεις να εισαι σιγουρος για τιποτα.
Εμενα πχ μου ετυχε παρομοια φάση με το τιμονι + οτι δεν ειχα και abs και τελικα εφταγαν κάτι led ημέρας που ειχα βάλει.Ασχετο δηλαδή.

The Ace
19th October 2010, 00:47
...O mhxanikos pou paw kai empisteuomai (oxi mazda) mou leei oti MALLON pame gia allagh sensor sto timoni.Einai auto pou diavazei poso striveis to timoni kai analogws odhgei to moter ths ypovoithishs.Sthn XEIROTERH periptwsh omws plaketa timoniou...Sta germanika einai syxno mou eipe o sensoras na xalaei kai einai sxetika fthnos 70-80 euro.Twra h mazda den kserw posa mporei na zhtaei...
Symfwneite gia ton sensor ? Kamia allh idea kanenas ti mporei na einai ?

Πρέπει να το έχει πετύχει...δεν είναι ηλεκτρονικό, μάλλον μηχανικό είναι το πρόβλημα, άρα σένσορας...

SStelios
19th October 2010, 01:08
Και εγω για σένσορα πάω να καταλήξω.Αυτό που με προβληματίζει είναι που επανέρχεται με ενα ρεσέτ στον εγκέφαλο η στην πλακέτα ηλεκτρονικής υποβοήθησης (με την μπαταρία εκτος για 1-2 λεπτα) . Και αυτο που έγινε σήμερα, δηλαδη επανείλθε χωρίς ρεσέτ, μόνο με κίνηση του τιμονιού εν στάσει με μπέρδεψε ακόμη περισσότερο, γιατί μέχρι τώρα έλεγα αν χαλάσει 1 φορά, το κρατάει ο εγκέφαλος και σβήνει το έρρορ μόνο με ρεσέτ. Σήμερα γιατί επανείλθε χώρις ρεσέτ ?
Υπάρχει περίπτωση ο σένσορας ,σε ορισμένη κλίση του τιμονιού μόνο, να μην λειτουργεί και να τρελαίνει τον εγκέφαλο αν μείνει εκει το τιμόνι για κάποια δευτερόλεπτα ? Και μετά αν "διαβάσει" σωστά για κάποια δευτερόλεπτα πάλι, να ξαναλειτουργεί ο εγκέφαλος και να δίνει παλι υποβοήθηση ?