PDA

View Full Version : Η ΜAZDA ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ FORD....



ΔΗΜΟΣ
30th April 2006, 14:47
KonstantinosSt έγραψε:
...η εταιρεία είναι σαν την seat (vw group) αλλά στο group της ford.

Rotormaniac εγραψε
οπα, κατσε τωρα γιατι αυτο ειναι το χειροτερο που εχω ακουσει τα 2 και κατι χρονια που εχω το αμαξι... το γασες τελειως. δηλαδη το 8αρι ειναι για συγκριση με το leon

κιομως ειναι αληθεια...το ιδιο λενε και στην αντιπροσωπια εδω στην θεσσαλονικη... Η MAZDA ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ FORD ... ( μπορει να προμηθευεται και κηνιτηρες) με καθε επιφυλαξη βεβαια αλλα αυτο λενε οι της αντιπροσωπειας.μαλιστα στα κτηρια τησ ΕΛΜΑ εβαλαν και την αντιπροσωπια της ford...την εχει η ΕΛΜΑ τωρα...

RH
30th April 2006, 16:17
Nαι ειναι αληθεια αυτο.υπαρχει αυτη η συνεργασια,αλλα οσο αναφορα το RX8,απο οσο ξερω,δεν δημιουργηθηκε απο αυτη τη συνεργασια. :wink:

georgge
30th April 2006, 16:30
κι όμως είναι αλήθεια...το ίδιο λένε και στην αντιπροσωπεία εδώ στην Θεσσαλονίκη... Η MAZDA ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ FORD ... ( μπορεί να προμηθεύεται και κινητήρες) με κάθε επιφύλαξη βέβαια αλλά αυτό λένε οι της αντιπροσωπείας. Mάλιστα στα κτήρια της ΕΛΜΑ έβαλαν και την αντιπροσωπία της ford...την έχει η ΕΛΜΑ τώρα...

Πολύ σωστά Δήμο.
Μάλιστα ο ένας πωλητής της ΕΛΜΑ έχει μεταφερθεί στο νέο κτήριο της MAZDA που στεγάζετε πλάι στην ΕΛΜΑ. Το RX-8 παρ' όλα αυτά έχει σχεδιαστεί και παράγεται αποκλειστικά και μόνο από τη MAZDA. Η FORD δεν είχε καμία ανάμιξη στη παραγωγή του.

georgge
30th April 2006, 16:37
κι όμως είναι αλήθεια...το ίδιο λένε και στην αντιπροσωπεία εδώ στην Θεσσαλονίκη... Η MAZDA ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ FORD ... ( μπορεί να προμηθεύεται και κινητήρες) με κάθε επιφύλαξη βέβαια αλλά αυτό λένε οι της αντιπροσωπείας. Mάλιστα στα κτήρια της ΕΛΜΑ έβαλαν και την αντιπροσωπία της ford...την έχει η ΕΛΜΑ τώρα...

Πολύ σωστά Δήμο.
Μάλιστα ο ένας πωλητής της MAZDA έχει μεταφερθεί στο νέο κτήριο της FORD που στεγάζετε πλάι στην ΕΛΜΑ. Το RX-8 παρ' όλα αυτά έχει σχεδιαστεί και παράγεται αποκλειστικά και μόνο από τη MAZDA. Η FORD δεν είχε καμία ανάμιξη στη παραγωγή του.

*** GEORGE EDIT

GeoRx 8
30th April 2006, 17:24
Μαθαμε και κατι καινουργιο :wink:

Blacktan
30th April 2006, 18:21
.... τα τελευταια δυο χρονια ....

georgge
30th April 2006, 18:35
Και μερικές πληροφορίες για την ιστορία:

- Το 1979 η Ford αγοράζει το 25% του μετοχικού κεφαλαίου της Mazda.
- Το 1987 η Mazda, η Ford και η Matsushita δημιουργούν μια νέα εταιρεία, την Japan Climate Systems, για τη παραγωγή κλιματιστικών μηχανημάτων οχημάτων.
- Την ίδια χρονιά η Mazda ξεκινά τη παραγωγή αυτοκινήτων στο νέο Αμερικάνικο εργοστάσιο στο Flat Rock του Michigan και παρουσιάζει το Ford Festiva (121).
- Το 1990 η Mazda ξεκινάει τη εισαγωγή του Citroen AX (!) στην Ιαπωνία ενώ την ίδια χρονιά μαζί με την Ford και τη Sanyo δημιουργούν ένα νέο κατασκευαστή συστημάτων ήχου για οχήματα την FMS Audio Sdn. Bhd. στη Malaysia.
- Το 1992 η Mazda και η Ford δημιουργούν από κοινού ένα διανομέα για τη διάθεση των προϊόντων της Ford στην Ιαπωνία.
- Το 1993, τη χρονιά που η μαζική παραγωγή του ΜΧ-5 φτάνει τις 300.000 μονάδες, η Mazda και η Ford εισέρχονται σε νέα στρατηγική συνεργασία μακράς διάρκειας για την ενίσχυση της ανταγωνιστικής τους δύναμης. Την ίδια χρονιά οι δύο εταιρείες συνεργάζονται για τη διάθεση pick-up trucks από τη Ford στο Καναδά και την Αμερική.
- Το 1995 οι δύο εταιρείες δημιουργούν στη Ταϊλάνδη την εταιρεία AutoAlliance για τη κατασκευή pick-up trucks με έναρξη παραγωγής στα μέσα του 1998.
- Το 1996 η Ford αυξάνει τις μετοχές της στη Mazda από 25% σε 33.4%
- Το 1998 η Mazda συμμετέχει στη συνεργασία των Ford/ Daimler-Benz/ Ballard για τη κατασκευή fuel-cell που προορίζονται για τα αυτοκίνητα του μέλλοντος.

Τέλος η Mazda ανακοινώνει στις 27/2/2006 την έναρξη παραγωγής των Mazda3 στο εργοστάσιο της Ford που βρίσκεται στο Chongoing της Ινδίας:

http://media.ford.com/mazda/article_display.cfm?article_id=22792

Vagelas
30th April 2006, 18:47
Στο δικο μας εβαλε το χερακι του ο Illi δεν ξερω αν γραφω σωστα το ονομα του,ειναι αυτος που μελετησε το RS.Ετσι κ στο δικο μας ηταν αυτος που μελετησε το στησιμο ισως κ πολλα αλλα

KonstantinosSt
30th April 2006, 19:08
Θα ήθελα να προσθέσω ένα ακόμα στοιχείο που αφορά το RX8.
Την περίοδο 95-99 η mazda αρχίζει να καταγράφει πτώση κερδοφορίας συνεπώς σημειώνει ζημία.Η ford αυξάνει το μετοχικό της κεφάλαιο και βάζει μέσα project managers ώστε να βελτιώσουν την εικόνα των προιόντων τους. Ο υπέυθηνος (project manager) για το RX8 ήταν ο άνθρωπος που δημιούγησε (αναβίωσε)αργότερα και την σειρά RS (mondeo-focus),ΔΕΝ θυμάμαι τώρα το ονομά του-¶γγλος πάντως ήταν.
H mazda δειλά-δειλά παρουσιάζει το 6 και βλέπει τις πωλήσεις της να εκτοξέυονται στα ύψη,το mazda 2 ύστερα και παράλληλα βάζει το rx-evolv στη γραμμή παραγωγής (το τμήμα R&D παρουσιάζει τον renesis,ενα wankel βελτιωμένο εκεί που πονούσε)
Ακολούθει το mazda 3 με ΚΟΙΝΟ σασί με το τότε πρωτότυπο focus2, το mazda 5 και το mx5 (κοινό σασί με το rx8).
Η ford μοιράζεται τεχνογνωσία και εξαρτήματα με τη mazda πλέον σε υψηλό επίπεδο,δεν είναι στο επίπεδο της vw-seat-audi-skoda να μοιράζονται τα πάντα αλλά υπάρχουν πολλά κοινά σε διάφορα μοντέλα τους.

KonstantinosSt
30th April 2006, 19:10
Στο δικο μας εβαλε το χερακι του ο Illi δεν ξερω αν γραφω σωστα το ονομα του,ειναι αυτος που μελετησε το RS.Ετσι κ στο δικο μας ηταν αυτος που μελετησε το στησιμο ισως κ πολλα αλλα

Μπράβο :wink: την ώρα που εγραφα το πόστ με πρόλαβες :D

efso
30th April 2006, 22:18
Αν δεν έδινε το ΟΚ η Ford και συγκεκριμένα ο Martin Leach,ο περιστροφικός κινητήρας και το rx-8 θα κατέληγαν στο συρτάρι....

RotorManiac
1st May 2006, 04:03
Αν δεν έδινε το ΟΚ η Ford και συγκεκριμένα ο Martin Leach,ο περιστροφικός κινητήρας και το rx-8 θα κατέληγαν στο συρτάρι....

αυτο ακριβως εχω διαβασει και εγω, οπως και το σχεδιο του Vagela, ο ιδιος ανθρωπος εξελιξε το RS και το 8αρι...
ρε παιδια δεν λεω οτι εχετε αδικο, η μαζντα εξαγοραστηκε απο τη ford, με αποτελεσμα να κουναει τα ινια, αλλα κουφαθηκα απο τη συγκριση του νεου μελους, γι'αυτο εγραψα οτι εγραψα... τον παρεξηγησα, οκ...

KonstantinosSt
4th May 2006, 00:26
Αν δεν έδινε το ΟΚ η Ford και συγκεκριμένα ο Martin Leach,ο περιστροφικός κινητήρας και το rx-8 θα κατέληγαν στο συρτάρι....

αυτο ακριβως εχω διαβασει και εγω, οπως και το σχεδιο του Vagela, ο ιδιος ανθρωπος εξελιξε το RS και το 8αρι...
ρε παιδια δεν λεω οτι εχετε αδικο, η μαζντα εξαγοραστηκε απο τη ford, με αποτελεσμα να κουναει τα ινια, αλλα κουφαθηκα απο τη συγκριση του νεου μελους, γι'αυτο εγραψα οτι εγραψα... τον παρεξηγησα, οκ...

Δεν θα ακούσεις απο εμένα ειδικά να συγκρίνω προιόντα της mazda εύκολα και ειδικά με εταιρείες σαν τη seat.Απλά το έγραψα σαν παράδειγμα του πως κατεύθηνε η ford (strategic management) την mazda στον όμιλο της.Δεν αγόρασα mazda λόγω 'μούρης' του rx8,αλλα γιατί πιστέυω στα προιόντα της γενικώς.

northern
4th May 2006, 18:37
H ford εχει κατακλεψει την mazda τα τον τελευταιο χρονο μηχανολογικα κ σχεδιαστικα. Το st ειναι mazda!

DRIFTER
1st September 2006, 11:05
Τα νέα έρχονται βροχή καθημερινα από τον οικονομικό τύπο. Σήμερα, π.χ., αναφέρεται ότι η Ford προτίθετα να "ξεφορτωθεί" την Aston Martin. Τις προάλλες μιλούσαν και για την Jaguar.

Ο δισέγγονος του Ford που διοικεί σήμερα τον κολοσσό αυτο έχει προσανατολιστεί σε μεγάλες αλλαγές μέσα από νέες οικονομίας κλίμακας. Τι σημαίνει αυτό: Αν μπαίνουμε μέσα από κάποια εταιρεία και δεν υπάρχει φως στο τούνελ, πουλήστε την.

Κάτι για το 8αρι. Η Ford δεν πολυήθελε να παραχθεί. Όταν εκτέθηκε στο Detroit, αν δεν κάνω λάθος, οι παραγγελίες ήρθαν σαν χιονοστιβάδα από όλο τον κόσμο...Ε, δεν μπορεις να πεις όχι μετα...